Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když muži zapírají

26. 10. 2004
6
0
10363
Autor
rainman

"...miláčku, nebyla to nevěra !! Jenom Věra..."
juchu!!!!! ***************

Dotek
02. 11. 2004
Dát tip
To byla prověrka :-) *t

Madlen
02. 11. 2004
Dát tip
... dokonalé ...

StvN
01. 11. 2004
Dát tip
K citátu - nebylo by to tak hnusný, kdyby věta nezačínala slovem - miláčku, to bych asi vraždil. Miláčku, já tě nenávidim, he. N. - tak tady se vzalo to fotbalový mužstvo, jsem to včera nepochopil.

Vespa
01. 11. 2004
Dát tip
mno.... a sakra... :o)

j_i_r_i_k
28. 10. 2004
Dát tip
Jo jo, vždycky to je jenom Věra... A nebo jiná, copak je po jméně? Co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně... Konec citace :) Vespa: Vidím to... A musím souhlasit - pozorovatel je chudák... A tímto oceňuju jeho neobvykle značnou míru sebekritiky :)

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
Hele, neříkej dvakrát, nebo fakt naklušu :o) Neboj, nějak to vyzkoumáme stylem: pokus, omyl, pokus, euforie...

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
Tak tedy podruhé: V 16:30 na metru Opatov. Ručník nepotřebuješ. Brrr, začínám se vás bát...

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
Fakt to zní lákavě... kor, když nepotřebuju ručník, ale to by mi asi Štěpán neodpustil... Dát mu košem kvůli celýmu fotbalovýmu družstvu... Sakra! To ale vůbec nezní špatně... :o) Copak? Chceš jenom tu euforii? :o)

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
Spíš se bojím, aby z toho nevylezla aufůrie...:)

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
Myslim, že Štěpánovi trochu křivdíš...

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
Myslim, že mě Štěpán pomstí...

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
Však já se ho na to (na vás dva) zejtra zeptam...

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
dobrou... hezký sny... - víš o kom -....

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
tak, už se mě aspoň bojíš... :o) sladký sny... ale o -víš o kom- ti je zakazuju, na dnešek ho mam rezervovanýho já!

Waawe
27. 10. 2004
Dát tip
jejda mane :) m.

maia
27. 10. 2004
Dát tip
...ale deti... :-) ...niekto na dobru noc vecernicky, niekto sex a niekto sa potrebuje virtualne pohadat, ci spospasovat...;o)

rainman
27. 10. 2004
Dát tip
...taky koukám jak zjara, kam to až došlo :-)...

pozorovatel
27. 10. 2004
Dát tip
...a teď si představte, že takhle končí veškerá má diskuse... Jsem vlastně chudák.

Vespa
27. 10. 2004
Dát tip
ještě si stěžuje! no vidíte to lidi?

Craerassy
27. 10. 2004
Dát tip
tak ona Vělča:-)))

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
A jéje. ...a zase budu vypadat jako největší úchyl... No, víš maio, jak ti to mám jen říct, ono jaksi, kolem a kolem vzato, takový citrón má vlastnost srážlivosti a když je něco velmi, ale velmi roztaženo, člověk to poleje (nebo do toho naleje) citrónovou šťávou a ona nedeterminovaná věc se jaksi srazí do původní velikosti, která působí velmi přirozeně narozdíl od té původní podoby, tedy velmi roztažené. Uf. Prosím, nezkoušejte to doma!

maia
26. 10. 2004
Dát tip
Bleee, nebudem. :-) No a to ten doktor mediciny ziarlil na jej vlastnu masturbaciu?

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Nemám tvé zkušenosti, ale opravdu si myslíš, že by taková křehká žena dokázala roztáhnout........se(?)........ do takové šíře?

maia
26. 10. 2004
Dát tip
Nemam tiez vlastne skusenosti, ale z doveryhodneho zdroja som sa dozvedela, ze ano. Ty pan, s malymi skusenostami. :-) Pan doktor tiez asi trpel nejakymi predsudkami. :-)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
....předsudkami:))))))) já vidět kupu vymačkaných citrónů, tak zabíjím taky.

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Hm, tak tohle je diskuze na úrovni. Lukáši, ty se fakt nezdáš... :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Vespo, myslím, že je to velmi zajímavé a k zamyšlení hodné téma. Tak co? Už nevypadám jako ten slušný chlapec?:))))

maia
26. 10. 2004
Dát tip
Zelenac. :-)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
maia: tsss, zeptej se Vespy, jak jsem vyvinutý...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
maia, o tom slídilovi ti nic moc neřeknu, vyvinutý je asi jako poslušný školáček, který jde do první třídy a vede se s maminkou za tlapky. Lukáši, ty jsi tak slušnej, až je to neslušný... :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Vespo, ty tak lžeš...tak lžeš... že maie povim, jak jsi na mě koukala....? (zlostně:))) A maminka mě tam jenom dovezla, ale nešla se mnou dovnitř!!! To se prostě nepočítá!!!!! Ne a ne...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
A nelžu a nelžu! A dívala jsem se na tebe jak oddaný štěně... (možná tak ve snu...) :o) A počítá a počítá! Já jsem sama dokonce přecházela přes ulici!!! :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Jako ve snu jsi byla - to je pravda. Očima na mně visela div, že jí nevypadly... Maio, mně přeci věříš...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Hm... tak tu neznam... (tu, která na tobě visela očima...) Maio, vůbec mu nevěř!!!

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Jak bys taky mohla znát sama sebe... Maia je moje!!!

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Netušim. Ale já to rozhodně nebyla...možná to byl Štěpán... :o) Maio, tos to s nim teda vyhrála, jen co je pravda...

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Maia si vybrala sama a je šťastná. Maio! Řekni, že jsi šťastná!

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Maia evidentně zdrhla, ani se jí nedivim... :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Maia tu je stále... jen jsem jí přitáhnul uzdu.

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
cože?!

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
nože?!!!

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
avi!!!!

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
:o))) ty jsi blázen, já vás chlapi nikdy nepochopim...

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
já vás ženy až moc chápu...

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
nechápeš! jenom si myslíš, že chápeš! jsi totiž obyčejnej chlap... Jeden chlap řekl: Ženská neví co chce, ale nedá pokoj dokud to nedostane. Tohle by fakt vymyslel jenom chlap. My ženy moc dobře víme co chceme.

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
chápu! jsem neobyčejný chlap... Jedna žena řekla: Chlapy neví, co chtějí, ale neustále tvrdí, že to ví až moc dobře. A co chcete? Chcete chlapa, pocit lásky - a z toho vyplývá, že chcete dítě, chcete se o něj starat a být hrdé matky. Nechcete zestárnout.

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Já nechci býti matkou!!! :o) a nezestárnu, protože až se přiblíží přechod, skočim z mostu...

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
A jak chceš mít děti, když nechceš být matkou? Až vyrosteš, budeš chtít být.:)))))

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Nebudu mít děti, je to logické, ne.... nevyrostu a nebudu chtít být čímkoli, co by mě svazovalo... :o)))

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Budeš ve věku, kdy se tvé mateřství ozve a pak zjistíš, že nenaplněná gravidita tě svazuje mnohem víc než nějaké děti - kusy tebe. A co teda budeš dělat, aby tě nic nesvazovalo?

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Si nějakej chytrej, ne.... a to ani neřikáš nic novýho pod slunce... :o) Víš jak jsi legrační? :o))) Budu dělat adrenalinový sporty. :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Hledáme utočníka s útočným pohledem.... nemáš zájem?:)) Ano, jsem chytrý. :)))) Někdo ti musí zopakovat toliko známé pravdy, holčičko:)))))) Tady velký pozorovatel ti poradí.

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Myslim, že o tom pohledu to tak zcela nejni... pokud myslíš do fotbalu... hrála jsem na táboře, kopala jsem do holení, ohromně si to užívala, pak mě zmlátili za chatkama... :o)))) Já ti dam holčičku, prcku! :o)) Jsem tak vo hlavu vyšší než ty zkoušíš a to na mě s holčičkou!!! :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
S náma to nebude o moc jiný. Zmlátíme tě za šatnama. Náš mentální věk se zcela zřejmě diametrálně liší. :))))) Ti dávám kapky... jenom, aby se mi Štěpán nemstil...ůůů ...holčičko. :)))

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Za šatnama? To je fajn. Já se bála, že v šatnách a to ještě něco jinýho... :o))) No to jsou teda kapky... Větší kapky mi dával můj 18tiletej bratr, když měl 4cítky horečky a v puse teploměr... A Štěpán se ti bude mstít jen za to, že jsi takovej tlučhuba, chlapečku. :o)))))

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Do sprch tě nepustíme!!! To by se ti líbilo... Tvůj bratr ti mohl dávat leda tak oční kapky.... Štěpán mě má rád... víc než tebe!!!! :)))))

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Líbilo... sakra a já se tak těšila... jo, brácha by mi spíš vypích voko... Chceš se s tim Štěpánem vsadit??? :o))))

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Samozřejmě, že před tebou by to Štěpán nepřipustil... ale jasný to je! Mluvil jsem s trenérem a do tý sprchy tě teda vememe. Máš zítra čas?

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
No jasně! Viděla jsem jak se na sebe díváte!!!! Mno, když to bude jenom do tý sprchy, tak bych si ten čásek našla... :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
V 16:30 na metru Opatov. Ručník nepotřebuješ. O Štěpána se budeme dělit.

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
A sakra, zrovna v tenhle čas se nejspíš budu sprchovat se Štěpánem, takže smůla... :o))) Žádná dělba, buď budeš čas trávit s náma oběma, nebo máš smůlu... a přiber celý družstvo včetně trenéra...nakonec to bude sranda :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
To jsem si myslel. Srabe! S oběma? A sakra..., když já ve Švédsku nikdy nebyl a tak nevim, jak to chodí...

Ženatej
26. 10. 2004
Dát tip
To máš marný... ;-)))

Lotoska
26. 10. 2004
Dát tip
Věra nebo Bedřiška...nebyla to jeptiška :-)

Don_Walker
26. 10. 2004
Dát tip
Věrka nevěrka,tu znam taky:)

vesuvanka
26. 10. 2004
Dát tip
Dobré... TIP

KayTee
26. 10. 2004
Dát tip
;o)) k+*

Vespa
26. 10. 2004
Dát tip
Jo, moje tetka Věrka si vážně musela užívat... :o)

pozorovatel
26. 10. 2004
Dát tip
Vsuvka: Poté, co doktor medicíny a dlouhodobý ženich přišel domů a uviděl hromadu vymačkaných citrónů, zastřelil svou ženu pro nevěru. (Doufám, že nemusim vysvětlovat, k čemu se takové citróny dají používat...)

maia
26. 10. 2004
Dát tip
Mne to vysvetlit musis. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru