Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluníčko

29. 10. 2004
13
0
10787
Autor
andromeda

Letní pozdrav od Sluníčka pro všechny děti...

 

 

Vlnky v řece zeleně se vlní,
sluníčko na mraku vesele se sluní,

sleduje rybičky, zvědavě vykukují,
hlavičky, ploutve z vody vystrkují.

 

Sluníčko leží na bříšku,
pod sebou z mraku podušku,

pomalu usíná, začíná deštík,
mráček ho schová, vždyť nemá deštník.

 


Rowenna
24. 03. 2005
Dát tip
jo, je to tady

johanne
24. 03. 2005
Dát tip
dík, škoda, že jsem to nečetla dřív, pak nemusel ten komentář k dílku o mamince být :)

Beatles
02. 11. 2004
Dát tip
Fakt moc pěkné:))).

Beatles
02. 11. 2004
Dát tip
Fakt moc pěkné:))).

StvN
02. 11. 2004
Dát tip
Sluníčko leží na bříšku, pod sebou z mraku podušku, Tohle se mi moc líbí. Zbytek je trochu krkolomný.

Ri_ko
01. 11. 2004
Dát tip
Lyrykovi dík za avi, jak už jsem psal o hodně výš, myslím, že vulgární "ocenění" nějakého dílka vážně nevrhá dost pěkné světlo na jinak dost povedené stránky, jakým je Písmák. Kritiku chce autor slyšet proto, že se chce dozvědět, co by mohl vylepšit. Ne, že se dočká "trestu smrti" a vulgarizmu. Redaktor by asi měl ovládat své emoce a ukázat, kde asi si myslí, že autor tu chybu udělal. Neměl by napsat jen - "nelíbí", měl by napsat proč. Nikdo není dokonalý, ani kritici ne. A pokud si v tom někdo libuje být vulgární, je k politování.

gabio
31. 10. 2004
Dát tip
sice je to pro nejenší, ale mně to nesedlo ani v nejmenším... zapojila bych tam faunu:)))

gabio
31. 10. 2004
Dát tip
(suchozemskou)

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
gabio - tak to sepis a dej mi vedet - a zapoj si tam, co chces.......

hezké..... výměna..... přečetla a vyjadřovat? Už sem se vyjádřila, díky všem za avi.... :-))

Lyryk
31. 10. 2004
Dát tip
Původně jsem se nechtěl k tomuhle problému vyjadřovat. Stovky lidí doma říkají svým dětem nějaká říkadla, básničky nebo cokoliv jim slina na jazyk přinese. Nejsem, nebyl jsem, jiný. Ale publikovat říkadlo pro děti je závaznější, než napsat pro radost cokoliv špatně. Na druhou stranu nejsme tu profesionální server a slušelo by se říci svůj názor, ale nepřeceňovat jeho úlohu. Přeceňováním jsou i hrubosti, které působí lidsky přezíravě. Použití slov "sračka, kurva, neserou" se snižuje pod úroveň zde původně publikovaného textu. Ačkoliv rovněž nepovažuji text za bůhvíjaké umění, nezaslouží si taková snaha ostentativní přezírání a přeceňování úlohy zdejších kritiků. Nevidím, že by toto dílko bylo v Aréně, kde by snad ostřejší kritika měla smysl. Takže doporučuji všem žít a nechat žít, když se cokoliv nedere zjevně neoprávněně nad hlavy jiných.

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
Zdenda - takze ty detem na dobrou noc ctes "sracky"??? a k tomu provedení -nechápu, navrhni jiné, jak si to predstavujes a dej mi vedet....

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
Lyryk, padla i horsí slova.....Dekuju, ze ses k tomu vyjádril.....Neslo mi o to, abys mi zhodnotil dílko, ale o to, jak sproste autor Zdenda reaguje v kritikách - to s dílem nemelo nic spolecného - ale dík za tvuj cas....

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
Lyryk - jeste malickost....co je to "ostentativní prezírání"?

Lyryk
31. 10. 2004
Dát tip
ostentativní = ukázkové, zjevné, nápadné .-)

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
Lyryk - uz vázne naposledy....jak muze clovek, který se tak sproste a nechutne vyjadruje, jako Zdenda, delat vubec redaktora???? Platí vubec nejaká pravidla???

Lyryk
31. 10. 2004
Dát tip
andromeda: v diskusi o tématu "jak sesadit redaktora" nenašlo žádné radikální řešení dostatečnou oporu. Platí jakýsi kodex, který lze nalézt v klubu redaktorů a který je orientačním návodem, co a jak řešit a jak se chovat; problém je v tom, že vzniká současně otázka, co s autory, kteří napadnou a často napadají také redaktory?? má zde jít o diktaturu autorů nad redaktory?? nemělo by jít ani o diktaturu redaktorů nad autory, ale o dialog, kterému se musíme učit a proto se snažím pokud možno situaci vyvažovat a snad k lepšímu ovlivňovat - porážku kritického ducha bych nesl stejně těžce jako ztrátu autorského nadšení, odvahy a důvěry v toto prostředí; uvažuji snad o jediném možném prostředku, který by mohl zmírnit vulgární ataky redaktorů, umožnil bych autorům, aby si dali redaktora do neoblíbených autorů, kde: a) buď překročí počet stežujících stanovený počet a omezení začne proti redaktorovi fungovat; b) začne individuálně fungovat hned, jakmile já odsouhlasím, že redaktor autora bezdůvodně napadá (ale nechci z toho mít jen novou agendu; c) jiný nápad???? .-)

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
Lyryk - k bodu a) - jaký je stanovený pocet stezujících si? Je to konkrétní císlo? -k bodu c) - nemám, ale kdyz ty nechutnosti budou pokracovat, resení uz si najdu... - dík za odpovedi

Lyryk
31. 10. 2004
Dát tip
počet stěžujících jsem ještě nepromyslel...

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
sleeping - neboj, budes az druhá v poradí...

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
já k tem "dosti lidem" nastestí nepatrím a bez jeho "trefných" kritik se ráda obejdu.......

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
- i tobe, autorko...... jeste jsem se chtela zeptat - jak se ti líbí ta Cannishina sbírecka? Vsimla jsem si, ze tam más taky jeden krásný kousek.......to myslím vázne....

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
-ale je tam pod Tvým jménem?

andromeda
31. 10. 2004
Dát tip
no jo, no, tak nic.....ale je to krásný projekt......

díky za avi..... já osobně také nemám nic proti hlubší kritice..... někdy ale co je moc, je příliš.... sleeping: si jako nemyslím, že bys byla druhá bo první na řadě.... máš trefné poznámky, postřehy, což se cení....:-)) tak bez obav....

hezký..... souhlas..... a každý má svůj názor.... nechme brouka žít.... :-)) akorát mi vadí vulgarismy od Zdendy... jinak každého věc, jestli líbí bo ne....sem měla se sleeping taky pár super přestřelek... a snad to bylo k něčemu dobré.... .-))

jasně.... se ztotožňuji s Tvými některými názory.... a uznávám, že někdy je to dost ... akorát slova jako pičoviny apod. nejsou v mém slovníku moc oblíbené.... tak snad proto..... kultivovanější projev by mu neškodil... :-))

Ri_ko
30. 10. 2004
Dát tip
Docela milé, nedej na to, co jsem si tu všechno přečetl. Asi jsem pochopil proč to avi. *

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
sleeping_beauty - moje rec..........

asi si řekneš, že jsem blbá husa, nicméně... mi se to líbí a tudíž chápu názor, nicméně se s ním neztotožňuji, což jistě jako názor je akceptovatelné i pro autorku Tvého kalibru....:-)

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
ode me to avi nebylo.....myslím pro Ri_ka

ach.... vážně.... tak a čemu konkrétně nechápeš? :-))

Ri_ko
30. 10. 2004
Dát tip
Dík za avi,vím proč jsem ho dostal a od koho, ale to je jedno. Považuju tuhle debatu se slušným vyjadřováním za odvrácenou stranu Písmáka. Líbí se mi tu, nejsem tu dlouho a nyní mám dost starostí sám se sebou, ale z tohohle je mi smutno. Myslím, že chybí pár lidem trochu taktu a citu a můžete mě za tento názor třeba rozcupovat - je to názor můj. Mějte se hezky, nevíte jak se zítra probudíte. Ahoj

Andromeda: Zdenda (avi) je duševně nemocný člověk. Jeho výlevy nemají nic společného s dílem. Vypovídají jen a jen o jeho ubohé nemocné duši. Bohužel, jeho slovník a arogance se zde stávají normou. Stížnosti směrem k Lyrykovi avi) jsou bohužel zatím bezpředmětné. Jediné, co se proti arogantním hrubcům dá dělat je ignorovat je.

sleep.... sem se bavila o Zdendovi ostatní jsou celkem jasné sice i nepozitivní, ale slušné... a Ty ostatní jsou pozitivní..... tak?

a tečka... :-))

i já díky.... :-)) velmi poučné a někdy dovi.... :-))

Eilil
30. 10. 2004
Dát tip
podle mého názoru... dětské říkanky, opravdu pro Ty nejmenší, by měly vypadat zhruba takhle.. nemyslím si, že má ten účel seznamovat děti s poezií jako takovou, spíš přijatelnou formou (v tomto případě hravou, zábavnou) seznámit děti se základními věcmi, tvary, přírodními jevy a vztahy mezi nima.. a mám dojem, že Andromedina básnička všechny tyto podmínky splňuje.. je hravá, barevně vystihuje každý oběkt, který danný řádek popisuje.. a nevidim důvod, proč by nemohla být přednesena malému dítěti, které opravdu ještě nemá ucelený pojem o světě.. učí se pojmům.. dává si je do souvyslostí.. pro malé dítě je záhadou, že slunce svítí.. mraky ho schovaj.. a že ryby dělaj něco takového jakože plavou.. to je třeba důvod proč nejmenší třeba dvouletí děti se tak rádi dívaj na teletabís.. a proč nám to přijde uplně o ničem.. protože mnohdy se stává, že tu a tam nebereme na vědomí co všechno ještě dítě nezná.. (uznávám, že jsou lidštější formy sdělení o světě než je teletabís.. jedna z forem je právě maminkou přednesena podobná říkanka.. a třeba doplněna obrázky..) a taky si nemyslím, že by dítě samo později si neudělalo svůj vlastní pohled na svět.. to jestli si ho jednou označí jako růžový.. nebo černý... to je v (dětsví vydáleném) výsledku jeho vlastní rozhodnutí co se týče kritik, kde se používaj vulgarismy.. myslím, že nejsou nutné, že existují jiné spůsoby sdělení svého názoru.. i naprostý nesouhlas se dá vyjádřit dost pádně.. kde neni třeba vyložených hrubostí.. taková slova se pak zpravidla dotýkaj autora osobně.. a neni na nich nic konstruktivního.. a tohle neni problém jen písmáka.. ale tak myslím, všeobecně lidský problém.. lidská vzájemná úcta by se měla podporovat..a ne znehodnocovat podobnými výpady... pak jsou z toho jen zbytečné konflikty v rodinách.. v přátelských i celosvětových vytazých.. a jaké to má důsledky.. to si určitě na vlastní kůži zažívá každý z nás.. (nebo se o tom dovídá z médií) avi

Herda
30. 10. 2004
Dát tip
já si myslím, že to maličkým neublíží a pokud jim to bude říkat někdo, kdo je má rád, tak to určitě řekne pěkně a udělá radost Zdenda může mít pravdu, i když je vulgární, ale teďkom je jen vulgární -t

Eilil
30. 10. 2004
Dát tip
:... no.. pro někoho je.. (a pro někoho zas ne) (většinou se to střídá podle nálady a blahých nebo neblahých okolností) a mrňata se určitě seznamujou s drohou stránkou věci mnohem osobněji.. než zrovna v básničkách.. tak proč jim tu trochu barevnosti nedopřát? fantayii na to mývaj dost velkou.. tak si alespoň vynahradí své denní neúspěchy..

Eilil
30. 10. 2004
Dát tip
no jo :o) můj nepravopis.. :o) .. já měla zas hodně takových.. co jim nikdo o sluníčkách nevyprávěl.. taky zážitek.. :o)

sonet1
30. 10. 2004
Dát tip
ale maminky... jak jste krásné rozlícené jedna děťátka má, jedna děťátko nosí a ta třetí nemá k děťátku daleko... a co já ? žádná děťátka - búúúúúúúúúúúú ! a nikdo mi neříká, že voda teče a vlnky se vlní a řeka je zelená a dokonce sluníčko sluní se na mraku veselém rybičky ploutve z vody vystrkují a zvědavě vykukují a sluníčko usíná a upaluje se naštěstí příjde deštík ale sluníčko nemá deštník ....tak takhle se z dětí vyklubají blbci ! andromedo, andromedo přiznej prosím ťu ťu ťu ťu, že tys to složila pro nemluvně pro miláčka do dupaček a jde ti jenom o hlasový projev !?............sonet_:-))))

maia
30. 10. 2004
Dát tip
Andromeda, ber to pozitivne, taky velky ohlas sa pod dielkom tak casto nevidi. :-) A dospeli casto zabudaju, ze boli detmi hravymi bez posudzovania a odsudzovania, preto su tie tzv. generacne problemy. :-)

Eilil
30. 10. 2004
Dát tip
hihi.. já si myslím, že jsou opravdu jiné způsoby jak z dítěte vyklubat blbce.. a hlavně.. děti mají taky svou hlavu.. a výchova není všemocnááá :o)

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
Dnesní svet je plný krutostí, bolestí a zla. To vsichni víme, ale snazíme se to pred detmi "ukrývat", protoze to jeste plne nechápou, oni na vsem vidí jen to pozitivní - a to je na nich krásné...Tak proc jim mermomocí ríkat pravdu, ze jsou války, ze jim hrozí nebezpecí, proc jim radsi neríkat, ze slunícko se na ne smeje a má je rádo?/-príklad/.....Proc jim uz od detství do tech uprímných veselých ocicek ríkat krutou pravdu? Proc je pred tím co nejdéle ochranovat???? A to delám já práve temito "naivními" básnickami....... Kdo má deti, ví, o cem mluvím.....Urcite mi kazdá maminka potvrdí, jak deti kreslí oci slunícku, jak se jim rozzárí ocka, kdyz vidí berusku na kyticce - ale smutným zprávám v rádiu nerozumí...Které malé díte místo slunícka a zabicek kreslí válku?.....Tak proc jim predcasne brát tu krásnou iluzi a jejich bezstarostné detství????? Reaguji tak na kritiku od sleeping beauty, která napsala-a verím, ze to nemyslela zle. ............" nechápu, proč mrňatům ukazovat věčně jen jednu stranu světa - jak to dělá andromeda svět nejni jen kýčovitě barevnej a plnej sluníček a mráčků; ...." a její druhá kritika -" jo, těch ufňukaných spratků, co z těchhle na sluníčkách vychovaných miminek rostou jsem měla včera plnej barák zážitek :-) " - k tomu chci napsat, ze to uz je jiný problém......rozhodne je víc tech takríkajících spratku z tech rodin, kde jim takovéto "naivní" pohádky nikdo necetl a nevyrustali takríkajíc "na slunícku"......ale jsou z tech rodin, kde práve zanechala stopy dnesní doba - plná hádek a spatných zpráv "pravdy", zvesti o válkách a utrpeních.......... Nevím, chtela jsem jen vyjádrit svuj názor, proc takhle , pro nekoho "naivne", písu pro deti....ony si to zaslouzí ...-videt svet co nejkrásneji a vnímat to tak, dokud to jeste jde........pak prijde svet tvrdé reality.....a nikdo uz je pohádkou nepohladí.....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
to se pletes, tys to ani necetla..... práve ze já chápu jak svetlou, tak i tmavou stránku.... vím, ze más mladsí sestricku.a más ji moc ráda..a jednou budes mít i vlastní deti.......ze jsi jí nekdy urcite cetla pohádku??? Nebo denní tisk????

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
tak mi vyjmenuj nekteré nestupidní......a já se pak zeptám tvé sestricky.....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
tak me napadlo - urcite jsi jako malá mela ráda pohádku o koblízkovi.....no a vidís , dneska vís a chápes, ze je nesmysl, aby koblízek mluvil....ale tenkrát jsi to nechápala.....a dodnes ti ta pohádecka dodává trosku stestícka a pohlazení na dusi....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
sleeping - já jsem to nemyslela ve zlém....ale mám deti a vím, o cem mluvím..../teda písu/ A ty povesti jsem mela jedny z nejoblíbenejsích.....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
-ale ty povesti jsem cetla az ve veku 11 let..../a ty básnicky, co písu ted, jsou pro mensí deticky..../ - a v tech bájích, co mne se líbily - války a krev zrovna nebyly - treba "Narcis a víla Ozvena", nebo "Dve pysné zeny" - je to knízka od Jana Pilare - Slunecní vuz - na motivy z Ovidiových promen.....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
- a ty v té knízce nejsou.............je to asi psáno "s ohledem" na deti....... dík za tvuj cas a reakce....jdu spát, I am sleeping....

andromeda
30. 10. 2004
Dát tip
jeste nespím a odpovím ti - mluvím stále o té samé knízce s názvem Slunecní vuz.....ale uz koncím...príste muzem pokracovat.....

Empty
29. 10. 2004
Dát tip
Souhlasim s Vesuvankou. Budu tě jednou číst svejm ratolestem:-)*t

hyhy
29. 10. 2004
Dát tip
chci být dítě a chci, aby mi maminka říkávala něco takového. hezy by se mi usínalo.

Mila_cik
29. 10. 2004
Dát tip
miloučké..poránu krásné probuzení....ta barevná kompilace hmmm

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Zdenda-a mne je zle z tebe a tvé nedokonalosti.......jdu se podívat na tvoje "sracky"

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
cetla jsem práve tvoje dve veci, a jsem z tebe uplne "zhnusena", já být správcem, tak ti to z písmáka vymazu a vyhodím te z redakce..... kdyby nekoho zajímalo, co jsem od Zdendy práve cetla a nad cím "zasnu", stací ríct a poslu mu avi....

vesuvanka
29. 10. 2004
Dát tip
Zdenda takto napsanou kritiku myslíš vážně jako redaktor? ...., Díla andromedy jsou velice zdařilá, mají pěkný ohlas u čtenářů a líbí se i dětem. Máš možná trochu jinou představu o poezii pro dět, ale napsat takovou urážlivou kritiku, považuji za nehoráznost. Tím urážíš nejen autorku, ale i všechny čtenáře, kterým se dílo líbí. V žádném případě s tímto způsobem hodnocení děl na Písmákovi nesouhlasím. Redaktor by měl mít kultivovaný projev, který Ti v tomto případě, bohužel, chybí.

vesuvanka
29. 10. 2004
Dát tip
avi

Waawe
29. 10. 2004
Dát tip
to zdenda : jestli si myslíš, že nadávkami a urážkami shodíš andromedu a ostatní, jsi na omylu. shazuješ tím jedině sebe !!! k dílu : barevná poesie pro děti... taky ji jednou budu číst svým dětem (doufám :)) jen tak dál.... t*** m.

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
cmukina, maia,Empty, hyhy, Mila_cik, -vsem vám dekuju vesuvanka, Waawe - dekuju i za Vase názory Zdenda - bez komentáre

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
avi Lyryku,- co ríkás na kultivovaný projev autora a redaktora Zdendy v kritikách? Prosím, muzes se k tomu vyjádrit? Dekuju....

vesuvanka
29. 10. 2004
Dát tip
Zdenda - nerada bych v této diskusi dále pokračovala, takže bez komentáře

Empty
29. 10. 2004
Dát tip
škoda že tak pěkné dílko je poškozeno tak stupidní diskusí pod ním. Nenech se odradit andromedo!

Mila_cik
29. 10. 2004
Dát tip
Souhlas s Empty....je to ***...co se dá dělat jen tak dál...nás, co se jim to líbí, je víc..:-)

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
avi

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
avi-Canni, pocti si........myslím kritiky - hlavne od Zdendy....já zasnu, co "inteligentní " clovek tohoto století muze napsat....

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Barusko, vím ze k mým dílkum más vyhranený styl....ale ted te nezádám o kritiku díla, ale o kritiku "kritiky". ..napis prosím svuj názor..... autor Zdenda mi sproste odepisuje.....jak by se Ti líbilo, kdyby tohle napsal nekdo treba Tvé sestricce? Asi vubec ne..... Vzij se nekdy do role nejen sestry, ale treba i matky.... - a prosím Te jen o pár veticek......

maia
29. 10. 2004
Dát tip
Zdenda, len provokuje, ze? :-) Snazi sa upozornit na svoju tvorbu.

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
- Zdenda-a doufám, ze deti mít nebudes....................odpoved k diskuzi.....co bys jim cetl - cetla????_

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Ruzenko, ty jsi mi vubec neodpovedela.......... - a ten kompliment bych od nej nebrala....jako i Ty........./ bez tech sprostých sluvek" ale dík, ze jsi se ozvala......pekný vecír a jeste neco - jak se Ti zdá ta básnicka pro deti? Jenom Tvuj názor prosím, jinak já mám svuj.......

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Barusko, no tak jim to dej precíst.....ale i s kritikami!!!!!!!Dekuju............Barunko..........

Rowenna
29. 10. 2004
Dát tip
Neznám tak totálně hloupé dítě, kterému by se tohle mohlo líbit. Je to podbízivé - je to kýč. Je to horší než plastická plastová sněhurka se všemi trpaslíky, kterou jsem viděla na stěně jednoho dětského pokoje. Šetřte ta nebohá děťátka. Zdenda je zbytečně drsný - ale jeho názor bych podpořila.

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Rowenna-to je mi te líto a tvých detí a vnoucátek taky...a kdo mi to psal z Tvého nicku , jak krásne písu pro deti???

Rowenna
29. 10. 2004
Dát tip
Možná, že něco ano, možná, že některá básnička je hezká - ale tohle je opravdu nepovedené. Já jsem svým dětem a vnoučatům četla Hrubína, Čarka, Sládka... nemyslím si, že by je někdo kvůli výběru básniček musel litovat. :-)))

maia
29. 10. 2004
Dát tip
Niekedy mam pocit, ze ste prestali byt detmi a zostali iba nudne dospelymi intelektualmi.

Rowenna
29. 10. 2004
Dát tip
Maia: :-))))) Zrovna jsem narazila na tvou básničku o hadech - a ta se mi opravdu líbí, má vtip - formu - nevnucuje se přeslazeností a růžovostí a barvičkami.

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
s_b - tak ze se rídís jen podle hodnocení ....napr.Zdendy.....to "chranBuh"........ a jeste neco....takze, kdyz písu o rybickách a slunícku, tím "przním" vkus detí???? Tak podle tebe je lepsí psát o válkách a utrpeních?..... Nebo o slunícku a rybickách?....

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Rowenna - k nicemu Te nenutím.........jen jsem mela pocit, ze mým dílkum rozumís...ale asi jsem se spletla ....a príste se nenut, já neusiluji o "pocet" ctenáru nebo tipu......klidne me vynech................

Rowenna
29. 10. 2004
Dát tip
Klídek - já se nenutím - já si to přečtu ráda, a když se mi to líbí, pochválím, když ne, buď to přejdu, nebo něco utrousím. O sluníčku a rybičkách se psát má - ale ne tímhle způsobem. Ale obávám se, že na to nejsi připravená. Takže se domluvíme, že příště budu chválit jenom to, co se mi líbí. Ano?

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Rowenna-NA CO NEJSEM pripravená? Na zápornou kritiku???? Nebo na co???????

Rowenna
29. 10. 2004
Dát tip
No - na zápornou kritiku, ano, takhle jsem to myslela. Ono to je těžké - to přijmout - a já to chápu. Měj se hezky, přeji krásný večer a víkend. :-)))))

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Rowenna - já nejsem Hrubín, Carek ani Sládek... ale mám deti a snazím se pro ne psát tak, jak to cítím...kdyz se Ti to nelíbí, bohuzel....kazdopádne Ti dekuji za Tvé kritiky a cas........

Lorena
29. 10. 2004
Dát tip
to je tak roztomilí, kdyby uměly děti číst, tak by měly velkou radost a moc by se jim to líbilo i mně se to líbí tip............

chm..... nevím, jistě bych se nevyslovala takhle vulgárně... mě se to líbí a určitě bych to přečetla dítku, nicméně to můžu zkusit.... je tam poznámka pro nejmenší, což určitě je.....takže mám určité výhrady k jistým obratům, ale vcelku se mi to líbí, je to hravé... hezké a prostě pro děti hezky napsané...t

sleeping: i já vím, že nejsou, nicméně.... pro nejmenší..... určitě těm větším bych to nečetla, ale těm, co je jim do tří let... proč ne.... lepší se jim to pamatuje, je to pro ně hra.... je důležité rozvíjet dětem nějaké cítění od těch nejjednodušších forem..... nějak se začít musí.... určitě bych u dětí ve dvou letech nezačínala něčím jinačím.... :-))

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
sleeping - lepsí "PROSTÁ LITERATURA", nez "VULGÁRNÍ", ze? A pro deticky urcite ....

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
Jaký je rozdíl mezi vulgární a debilní?????? Vís ty vubec, co ta slova znamenají???, No po tom, co jsem dnes cetla u Zdendy se ani není cemu divit....

no, každý má svůj názor..... čím Tebe sleeping "krmili" rodiče, když jsi byla malá? :-)) kromě kaše a sunaru.... :-)

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
kouzelná kvetinka - zrejme vulgarismy...........to byla hlavní strava......

andromeda, to je nedostatkem lásky bo zase naopak velkým dostatkem.... přeslazenosti....

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
no nevím nevím, ono se to casem vytríbí....

myslela jsem ke sleeping.... :-))

stewewonder
29. 10. 2004
Dát tip
Tak uz sem docet jak basnicku tak kritiky ... FUJ BABY JEDOVATY ZE SE NESTYDITE TAKHLE HANIT HEZKY DILKO ... A HLAVNE ZE SE NESTYDITE MLUVIT TAK HNUSNE ... Sleepink Beauty k tobe a tvym kritikam uz sem si toho vsim driv skoro porad hazis spinu ... je mi to jedno ... skoda ze si necetla naky moje dilko treba by sis pak mohla oduvodnit pouziti slov jako starcka bliti picovina a mnoho podobnych kanalizmu ... jinak podle toho jak se vyjadrujes v kritikach sou tvy basnicky vylhany a prazdny ... Zdena ... neznam ani tebe ani tvou tvorbu ... svet je plnej sracek a urcite se ty sracky odrazej i v tvy tvorbe .. ani cist nebudu ... btw. od redaktora bych cekal lepsi vyjadrovani ... hlavne vybranejsi ... Rowenta ... zaporna kritika je v poradku ale mela by byt aspon konstruktivni ... prohlasit o necem ze je to sracka je na hovno ... A ted k vam vsem pohorsenym redaktorum ... je hezky ze se takhle vzajemne hajite ale myslim ze timhle jste vsichni stratili na vaznosti ... o SB si uz dlouho myslim svy ale doufal sem ze je to ojedineli dukaz ... ale zda se ze ne ... pokrytcu tu asi bude vic K ty basnicce mne se libi a radostne bych ji detem cet stejne jako bych jim cet malyho prince a medvidka puuu .... jenom mi tam nak nesedi to slovo podusku .... ale jinak je dobra a barvicky se mi taky libi

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
-tohle s tímto dílkem nesouvisí, ale stojí to za pripomenutí...kolikrát na písmáku ctu: Dílo bylo vyrazeno kvuli poruseným pravidlum, atd atd. A jak je mozné, ze muze redaktor napr. Zdenda napsat do kritiky tak vulgární slova? To uz "vyssí kritice" nezodpovídá? Ze urází sproste nejen dílo, ale i autora??? Nemám k tomu uz co dodat....Písmák miluju, ale to, co se tady deje, to je hruza..........páni redaktori..... Promin Lyryku, to není míneno osobne na Tebe, ale byla bych ráda, kdybys to precetl a vyjádril se k tomu......

andromeda
29. 10. 2004
Dát tip
stewe- nemá cenu tady ztrácet cas, to je jako mluvit do vetru......kazdopádne dekuju......

vesuvanka
26. 10. 2004
Dát tip
Je moc krásná, líbí se mi i barevně. Píšeš moc hezky pro děti, kéž by se našel někdo, kdo by Tvá dílka vydal knižně... TIP

andromeda
26. 10. 2004
Dát tip
to bych moc ráda........a dekuju vesuvanko

cmukina
26. 10. 2004
Dát tip
pekne

maia
26. 10. 2004
Dát tip
Peknucke po optickej stranke aj krasne hrave. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru