Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prdele

Výběr: a2a2a, Dero, Pisces
28. 10. 2004
46
23
14559
Autor
Vaud

Žijeme jen jednou a někteří z nás ani to ne.  Je smůla, když máte šéfa sadistu a ten si vybíjí  svou úchylku na vás. V nedaleké nemocnici  jeden takový pracoval jako primář. Sousední sadista své lékaře pohlavkoval a někdy je i kopal za sebemenší prohřešky. Občas se zvedl chabý náznak odporu. Jednou mu stateční jedinci za způsobená příkoří nalili do kafe lék vyvolávající silné močení. Primář byl zrovna na cestě na nějaký seminář, kde měl přednést zdravici, a nedojel.. Ale nic mu nezabránilo, aby své ovečky i nadále terorizoval. Za močení mučení.


         Vůbec jsem neměl radost, když jsme byli já a kolega Bouda vysláni na seminář pořádaný sousedním sadistou. Tradičně se zde scházejí primáři, docenti a profesoři, což neslibovalo zrovna třeskutou zábavu. Z většiny  jsme měli hrůzu. Trvalo mi několik let, než jsem byl schopen vyslovovat současně souhlásky i samohlásky při rozhovorech s lékařskými kapacitami. „K semináři patří i společenská část“, pravil náš docent, „doufám, že  nás budete dobře reprezentovat alespoň tam, když nemáte žádnou přednášku“. A reprezentovali jsme velmi dobře. Již při prvních dvou přednáškách jsme se občerstvili tak důkladně, že jsme na obávaného šéfa, dosud oslovovaného jen příjmením a všemi možnými tituly, pokřikovali:“ Petřéé, pocéém a dej si s náma paňáka“, což trochu narušovalo odborný program.


         Kupodivu náš nový kamarád brzy dohnal občerstvovací handicap. Kolem nás sedělo i několik starších lékařů, většinou primářů z okolních nemocnic. Když jsme byli v nejlepším, tak jsem vyprávěl historku o našem kamarádovi R. Na tomto místě se omlouvám za malou vsuvku. Až to dočtete dále, pochopíte, že  byla nutná..



         R odjel krátce po ukončení medicíny na stáž do ciziny spolu s několika mediky. Mezi nimi byla i dcera jednoho našeho profesora. Společně se šli vykoupat k moři a někoho napadlo, že by mohli profesorské dceři vzít foťák a nafotit si prdele. Klasika. Skvěle se bavili myšlenkou, jak si bude rodina pana profesora prohlížet vydařené fotečky! R v tu chvíli podřimoval a netušil, že se na něj chystá nějaký podraz. Ochotně svolil k fotografování. Nikdo z ostatních se ale nefotil! Když si rodina pana profesora nechala vyvolat fotky ze stáže své dcerky, tak na nich, k jejich zděšení, byly jen prdele kolegy R - nové posily na klinice pana profesora.  A… navíc ho  vyfotili i s obličejem. Dovedete si představit tu ostudu!!



         Historka měla velký úspěch a všichni kolem se smáli. Načež již opilý primář-saďour vyskočil na stůl a zařval: „Myslíš, že my u nás jsme tak měkký, že Ti neukážeme prdel?!“ Pak si v mžiku sundal kalhoty a vystrčil na nás své pozadí. Několika váženým hostům semináře zaskočilo sousto.  Tento bod na pozvánce rozhodně chyběl. Já jsem si s sebou vzal foťák. Těšil jsem se, že se doma pochlubím s jakými odborníky jsem trávil víkend. Mého foťáku si všimla nějaká paní od vedlejšího stolu a pohotově vyfotila primářskou prdel! To ovšem nenechalo klidným soutěživého kolegu Boudu. „Ty vole“, strčil do primáře, „ty si myslíš, že u nás v krajským jsme tak měkký, že Ti neukážeme prdel?!“ Vyskočil na stůl a vystrčil prdel na celou veleváženou vědeckou obec, která původně přijela na vysoce odborný seminář, jehož název je pro drtivou většinu populace zcela nesrozumitelný. Paní od vedlejšího stolu stále držela můj foťák, takže zvěčnila i další prdel. Chvíli mi foťák odmítala vrátit.  Číhala, jestli se  ještě někdo  nepřidá. Pak si na mne vzala telefon s tím, že chce od každé prdele 3 exempláře. Prý pro kamarádky...



         Boudu jsem viděl až po víkendu v práci. „Kolik dáš za fotku?“, byla moje zcela pochopitelná první otázka. Bouda si vůbec nevzpomínal, že by se někde fotil a natož prdele.  Po malém osvěžení paměti skoro omdlel hrůzou. „To až se dozví náš docent, tak mě vyrazí!“ „Neboj, nic mu neřeknu“, dušoval jsem se. Vzápětí jsem narazil na docenta. „Tak co, jak jste reprezentovali?“, ptal se mne. „Myslím, že dobře“, odpověděl jsem neurčitě. Docent pokračoval po chodbě dále a v pootevřených dveřích zahlédl Boudu: „Prý jsi dobře reprezentoval“, zahalekal na něj, což si Bouda vysvětlil jediným možným způsobem – vše je prozrazeno a neměl daleko ke kolapsu.


         Pořád ale zůstávala otázka, co s památným vyobrazením primářské prdele. Myslel jsem si, že bych foto mohl poslat mladším kolegům ze sousedního města, aby sami něco vymysleli. Třeba takovou dražbu. Pomohlo by jim to vyrovnat skóre s obávaným primářem. Pak jsem si to ale rozmyslel, protože mi saďour nepřišel až tak hrozný. Byla s ním alespoň legrace. Chvíli mi fotka ležela v šuplíku, než jsem se odhodlal k činu. „Udělám mu péefko!“ Zarámoval jsem fotku jeho pozadí  a pod ni jsem zlatým písmem napsal: „Milý Petře, ať je s Tebou stejná prdel i v roce příštím!“ Přání jsem mu poslal anonymně do práce. Až po několika letech jsem ho   potkal v cizině, kde jsem se mu svěřil. Moc se smál a tvrdil, že je to jeho nejoblíbenější novoroční přání. Visí mu prý dodnes na stěně v práci! Takže jsem se nespletl. Je to člověk, který si i ze sebe dovede udělat prdel!

 


23 názorů

Vaud
25. 10. 2009
Dát tip
:-)) zdravim z Rima

Oldjerry
25. 10. 2009
Dát tip
Jo, to je prdel...

Vaud
16. 09. 2009
Dát tip
to je ze života historka :-)

Robinia
16. 09. 2009
Dát tip
Zase se nezmůžu víc, než na smajlíka... :-)

Vaud
26. 04. 2009
Dát tip
já si rád čtu v kritikách, protože tam bývá spousta fórů třeba to nebude nutný to mazat...

Milly
26. 04. 2009
Dát tip
:-( Toho jsem se obávala.. Škoda děl i kritik pod nimi...- u Tebe víc, jak u jiných. Nevim, proč je nutný mazat..? Jen, že lidi to tak často dělávaj...

Vaud
26. 04. 2009
Dát tip
no, to je dobrej dotaz - nevím, jestli to půjde... možná je budu muset nějak zredukovat (nerad)

Milly
26. 04. 2009
Dát tip
Až vydáš knížku, zůstanou publikovaná díla tady?

Vaud
22. 04. 2009
Dát tip
až to budu dávat do knížky, tak opravím zatím jsem lenoch :-)

Milly
22. 04. 2009
Dát tip
-t- :-)) Já už nevim, co k tomu řikat..... (kdypak opravíš tu diakritiku?? .-))

Vaud
02. 01. 2009
Dát tip
celé zdravotnictví je jeden velký žert!

Vaud
24. 11. 2008
Dát tip
Bart Simpson je můj velký vzor!

Vaud
24. 11. 2008
Dát tip
:-D premyslim, ze vlastne netusim, kde jsou ty fotky dnes :-)

Ještěže jsem neodolal a dal jsem si nášup. Utřu si slzy a půjdu.

Augustus
07. 11. 2008
Dát tip
Obvykle se takovým expresivním vyjádřením vyhýbám, ale doufám, že je s Tebou v také tak dobrá prdel jako u čtení Tvých textů. TIP jako hřib!:-D

(!)

Vaud
13. 12. 2007
Dát tip
Ze - ony se zmenily 3 tecky na otazniky, pomlcky na otazniky a uvozovky na otazniky a ja jsem toho napsal tolik, ze se mi to nechce ted opravovat a navic tady nemam diakritiku, tak musim pockat na novy comp z Cech. kdyz vidim, ze me nekdo cte stary dilka, tak se do toho pustim diky za navstevu

Yeziiinka
22. 01. 2006
Dát tip
Skvělý. Vážně, takový opravdový. A ono, jak píšeš, to tak taky opravdu bylo :)**

Pisces
04. 12. 2005
Dát tip
Nemám co dodat, tady se dají říct jen dvě písmenka T a V :) Výborně napsáno, skvěle se to četlo a pobavilo mě to.

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
hihi, díky!! ;-))

Pisces
04. 12. 2005
Dát tip
hehe, není zač :)

Kurt2
01. 08. 2005
Dát tip
jsi bezvadnej vypravěč. dobře se to čte a dost se bavím. *

Vaud
01. 08. 2005
Dát tip
Kurte, to jsem moc rád, že Tě to baví ;-)

basnikalex
03. 07. 2005
Dát tip
Ať je s tebou i nadále taková prdel! TiP

Toxman
09. 06. 2005
Dát tip
"Petřéé, pocéém a dej si s náma paňáka" ;o))*

je to prdel :o)

Vaud
19. 05. 2005
Dát tip
pikacu díky za tip a klubík, všiml jsem si toho až teď! Slůůňo - díky, že jsi čítalo!!

pikacu
08. 05. 2005
Dát tip
Nemůžu psát, ještě teď se chechtam ... t* a klubík

Markel
17. 01. 2005
Dát tip
Přišla jsem z práce s náladou pod psa, za to, že jsi mi ji spravil, zasloužíš veliké T :-)))

Dotek
14. 01. 2005
Dát tip
Velmi dobře a rád bych se tomu zasmál, jenomže prý moc hulákám a to o půlnoci nejde. Tak sem to dusil, ale fakt to moc nešlo :-) Takové PFka jsou nejlepší. Taky jsem si takové jedno udělal, ale teď nebyl a není sníh :-(

Vaud
14. 01. 2005
Dát tip
Máš skvělý pe-efko!

Shellinka
10. 12. 2004
Dát tip
:) Hezký péefko!! :)) ***

podezdívka
22. 11. 2004
Dát tip
Zažívat takové vtipné historky je štěstí, přenést je do psané formy tak, aby se jim smáli i ostatní, je kumšt. Pochopitelně tip*

MKbaby
07. 11. 2004
Dát tip
Co dodat? *TIP! :)

sicco
04. 11. 2004
Dát tip
no jo navátí medici, pak ty jizvy vypadaj tak, jak vypadaj,

RuDa
03. 11. 2004
Dát tip
Mno jo, taky jsem se textem prosmál až na konec.... *

andromeda
02. 11. 2004
Dát tip
ty más teda zázitku..... nejdrív jsem si pár tvých povídek cetla jako neprihlásená a tak dobre jsem se bavila, ze jsem se musela prihlásit a napsat ti sem kritiky - a hlavne tipy

Vaud
02. 11. 2004
Dát tip
Díky moc za tipy! Jsem moc rád, když to někoho pobaví!

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
Jo jo, si taky tipnu, je to docela prdel...

Kytiii
02. 11. 2004
Dát tip
fakt super... tip

John_Ceder
01. 11. 2004
Dát tip
jo

Maser
30. 10. 2004
Dát tip
prdelky, prdelky- na to by vás užilo holomci! :) TIP

pozorovatel
28. 10. 2004
Dát tip
Pěkná prdel:))) *

Dero
28. 10. 2004
Dát tip
Supr. :o)) *

vesuvanka
28. 10. 2004
Dát tip
To se krásně četlo!! Skvělý humor... TIP

Rumco
28. 10. 2004
Dát tip
diky za avizo ...opet jsi zabodoval T

Induan
28. 10. 2004
Dát tip
Skvělí :) Je fakt, že některý povídky ze života je obtížný převyprávět tak, aby to byla pořád taková prdel, ale Tobě se to povedlo :)

fungus2
28. 10. 2004
Dát tip
To nemá chybu !!! o)))

Alojs
28. 10. 2004
Dát tip
Stojíš o hlubší kritiku, ale nevím, co mám konkrétně napsat. Je to celkově dobrý, a že je to zároveň ftipný, to je jenom dobře :-)

Dero
28. 10. 2004
Dát tip
Já si ještě dovyberu, moc fajne. :o) v

Liaison
28. 10. 2004
Dát tip
no,srandy neni nikdy dost,ze:) *

a2a2a
27. 10. 2004
Dát tip
no, co mi zbývá, literatura to není s velkým "V", ale zato je to skvělá legrace a já se nechci opakovat, psát humorně je vlastně literatura s velkým "V" a ty si to "V" zasloužíš, když za nic jiného, tak za smích, ale navíc je to dobře napsané. ještě i tip

Vaud
27. 10. 2004
Dát tip
Díky moc! Tohle je historka ze života. Někdy se lépe píšou ty virtuální, protože tam může lépe pracovat autorova fantazie. Třeba se jednou ode mne dočkáš skutečné literatury:-)

Craerassy
27. 10. 2004
Dát tip
ty jsi nezmar, povídkáři:-))) tip

a2a2a
27. 10. 2004
Dát tip
Vaude, třeba bych nechtěl měnit za ty tvé fórky, máš opravdu dar humoru

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru