Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní noc

16. 10. 2000
3
0
1905
Autor
Vcela

Jistě to znáte všichni.Odněkud někam jdete,jste sami,možná i lehce zasmušilí a kolem vás je jen zima a tma....

Všechno už ovládla tma a tuší vyplnila prostor. Ticho osiřelé ulice ruší jen klapot bot jak nějaká žena pospíchá z baru. Snad tramvaj jí přinutila ke spěchu, ale zrovna tak to mohl být strach. I zdánlivě nevinné věci mají nyní hrozivé stíny... Chlad zatroubil k útoku a nutí mě vyklidit pozice. Období studené války přichází, k zemi se snáší listí a mlha. Bílá hmota se pomalu jako opona spouští a těžce se valí po dlažebních kostkách. Kostkách co znamenají svět...
Lyryk
22. 10. 2000
Dát tip
Nálada a barevnost je sdělena, ale bohužel originální obrazy k tomu zatím chybí.

evelína
21. 10. 2000
Dát tip
Jo ta tohle už je jiný kafe.O moc líp napsaná než předešlé.Líbí..Já tomu moc nerozumím,ale myslím,že má Kangi pravdu.

Jákob
19. 10. 2000
Dát tip
ne nebrousil bych to .... je to hezká momentovka

pampelin
16. 10. 2000
Dát tip
este bych ten diamant malinko vybrousil,ale uz ted ma svoji cenu :-}

Vcela
16. 10. 2000
Dát tip
Je pravda,že to bylo dílo okamžiku.Brousit by se dalo,ale možná by to mohlo ztratit autentičnost...

Kangi
16. 10. 2000
Dát tip
je to rozhodně pěkné a já ti tleskám..., ale nemohu si odpustit vytknout jednu věc, která mi hodně kazí požitek z čtení tvého díla - je to střídání fází a slok, ve kterých používáš volný prozaický verš a sloky, ve kterých se snažích o básnická přirovnání. A právě v tom volném verši jsi hodně dobrý...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru