Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malostranká beseda - Loreta

01. 11. 2004
0
0
7314
Autor
drfaust

Redakce internetového magazínu TOTEM.cz a občanské srdužení LORETA zvou všechny zájmce na další vydání Loreta revue do Malostranské besedy. Tak že:

 

nízev akce: Loreta revue

 

místo konání: Malostranská beseda

 

datum: 7. 11. 2004

 

čas: 19h

 

program:

 

hudební část: Wave, Natotata

 

divadelní: Nedělní divadlo

 

poetická: Gabriel Pleska (g morr) uvede svou sbírku
                Česnek!Česnek!

 

                pjer svou bilingvijní sbírku Měsíc

                 

                Anna Šafářová bude recitovat ze severských 

                elegií a Anny Achmatovové

 

 

předpokládaná cena vstupného 50kč

 

 

Na vás všechny se moc těšící drfaust/srha.


Bebitka
04. 11. 2004
Dát tip
jsem blbější... loučí se kdo co? těšící se?

drfaust
04. 11. 2004
Dát tip
Katko, tohle je vyřešená story... standardní elipsa... ale jinak ta věta, bez elipsy, zní: Loučí se s vámi na vás všechny se těšící drfaust/srha. Loučí se drfaust/srha je základní skladební dvojice a Věrku zarazilo, že to loučí se, ten přísudek, tam není. Vzhledem k tomu, že je to na konci a není to moje první ukončení tkaové upoutávky, domníval jsem se, že si takovou elipsu mohu dovolit, aniž by byla srozumitelnost nějak ublížena:))

Bebitka
04. 11. 2004
Dát tip
ok, díky za vysvětlivku, aspoň se nebudu mít za joudu... snad... :))

JiKo
02. 11. 2004
Dát tip
založíme chemickou frakci písmáka?:)

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
No já nejsem chcemik:))) já s tím setkal jako strojař... u nás se to teda jmenuje Nauka o materiálu... zaměřenao na konstrukční materiály.... slitiny kovů, kovy, beton, plasty, pryže... a v podstatě jde právě o fyzikální chemii:)) v noci jsem si vzpomněl, že jsem v laborkách dělal i krystalografickej výbrus:)

ulita
02. 11. 2004
Dát tip
na všechny se moc těšící?? co to je?

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
je tam zamlčená jistá část - tedy spíš nevyjádřená... a ta část zní: loučí se...

ulita
02. 11. 2004
Dát tip
jako jak?

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
prostě tam není přísudek... to sis mohla všimnout, ne?:)

ulita
02. 11. 2004
Dát tip
mluvím o tom loučení ty přísudku... jo a asi to není důležitý, ale jsem tu jenom na skok, potřebovala jsem si vytáhnout nějaký recenze.

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
však to loučení, ve tvaru: loučí se na vás těšící.... to je ten přísudek, kterej tam není...

ulita
02. 11. 2004
Dát tip
jsem blbá? jsem

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
o tom já nic nevím

ulita
02. 11. 2004
Dát tip
já ty státnice z češtiny udělala fakt náhodou :)))

drfaust
02. 11. 2004
Dát tip
já u toho nebyl:)))



Jestli nechytnu cínový mor, tak určitě přijdu...se na Tebe taky těším.

drfaust
01. 11. 2004
Dát tip
co je to cínový mor? znám dymějový a černý ale cínový nee:(

Tak se říká fázové změně cínu při 13 stupních. Bílý cín přestává být stabilní, rozpadá se čtverečná krystalová mřížka. Když se nechá cínový předmět dlouhodobě v chladu, rozpadne se v šedý prášek. ( To ne já, ale _JiKo_ ) A nejlepší je prý na to rum, na zahřátí :o)

drfaust
01. 11. 2004
Dát tip
ten rum bych chápal... jinak mám dvě zkoušky z fyzikální chemie... a na tohle jsem zapomněl.. nu co, dělal jsem ty zkoušky před devíti lety... ale fakt je, že kovy jsme probírali opravdu zevrubně:) i na cín a jeho slitiny došlo... i na všechny možné fázové diagramy...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru