Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba

16. 10. 2000
1
0
2378
Autor
Sorrow42

Měj trochu citu, Pane, Měj kapku něhy pro vyvržence. Já si svou cestu nezvolil -bez zavazadel, neznám směr. To ona - vstoupila do mého kupé, a pak, na střeše vagónu hledali jsme hvězdy v mračnech kouře. Jen konečky svých prstů chtěl jsem se ujistit, že se nerozplyne pod dotykem. Vlak zabrzdil – čas vystoupit. Pročs mi ji vzal, Pane? Cesta jde dál – žádný směr. Na tuhle ránu plnou vředů žádné z tvých věčen neplatí. Proč mlčíš, Pane? Proč, k sakru, mlčíš? Vždyť znáš mé prosby.
JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Vidíš, že na tom nahoře asi moc nezáleží (existujeli) tak jsi jí měl říct o telefon. Spoléhat se na sebe je lepší než věřit, že to někdo zařídí Ale vážně, nelíbí se mi pročs = proč jsi

Marigold
17. 10. 2000
Dát tip
Ahoj Zármutku... Díval jsem se na tvé oblíbené autory a koukám Lewis- jde asi o Lewise Carrola (nevim jak se přesně píše, ale prostě autor Alenky...) Znáš taky C.S.Lewise? To je totiž zase jeden z mých nej... K básni:Stojíš o literární kritiku? Ke smutku: Třeba kdyby nevystoupila, tak by vlak v další stanici naboural...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru