Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všechno při starým

01. 11. 2004
12
0
4257
Autor
Flammea

Taková doba a vůbec nic se nezměnilo.

Sedíš tu naproti mně a jsou to pořád ty samý velký ruce, ten křivej úsměv, co mi pokaždý rozklepal kolena, ty krásný, krásný hnědý oči a "nenápadný" letmý doteky.

Pořád se spolu dokážem smát a skáčem si do řeči,tak jako dřív, i když se mi to ještě nedávno zdálo nemožný.

A možná trochu flirtuju, tak nějak nevědomky.

A možná trochu flirtuješ, celkem vědomě. 

A přece je něco úplně jinak.

Umřeli ti motýli v mým břiše, už mě nešimraj jejich křídla, když jsem s tebou.

Už se netopím v těch tvých očích, co jsou jak šálky horký čokolády (tý italský, s oříšky).

Stal se ze mě docela dobrej plavec.

Kdysi jsi mi vyčetl, že neumím předstírat nezájem, když něco chci.

Teď mi nejspíš vyčteš, že zájem předstírám ještě hůř.

 

Musím říct mámě, že ty hodiny herectví byly jen vyhozený prachy...


Silvita
22. 07. 2005
Dát tip
skvělý!*

Silvita
22. 07. 2005
Dát tip
avi

Teda!*

cup_of_tea
18. 12. 2004
Dát tip
tahle je geniální.

Clue
11. 12. 2004
Dát tip
Tak to jo, šup s tebou mezi oblíbené autory:-))

Flammea
11. 12. 2004
Dát tip
Téééda, je mi ctí;)

Myslim, ze presne vim o kom to je, ze? No, tim padem to nedokazu ohodnotit, protoze tohle ses presne ty... Ale nepouzila uz jsi nekde tu italskou cokoladu? Ten obrat je mi nejakej povedomej. No, podle me je to takovy maly zapisek z tvyho zivota. Libi se mi posledni dve vety. Ah jo, my jsme na tom vsechny uplne stejne...tragedky. ale ja vim, ze ty ses pri psani tohodle citila dobre :-) a to je dulezity.

Flammea
11. 11. 2004
Dát tip
Nojo,jasně,že to víš:)O kom jiným...nikdy se ho nezbavím,prostě bude pořád tak nějak součástí mýho života,i když teď už trochu jinak:)Ale co ti budu vykládat,vždyť to znáš sama,ne?!;) Italská čokoláda?To jsem nikde nepoužila,ale je to jedna z našich hlášek s Broňou,tak možná proto je ti to povědomý:) Cítila jsem se dobře,moc:)A co ty,Marlene???

katugiro
05. 11. 2004
Dát tip
ani nevím, co se mi na tom líbí :) ale líbí

sunnyangel
04. 11. 2004
Dát tip
Umřeli ti motýli v mým břiše, už mě nešimraj jejich křídla, když jsem s tebou. :)ach ano,tak to bývá...a sedlo mi to moc :)*

Nimis
03. 11. 2004
Dát tip
Teď moc spěchám, ale je to kráásný, ještě se vrátím..zatím nechávám tip!:)*

dadik
01. 11. 2004
Dát tip
no, tak nějak to bejvá....))..t

aduan
01. 11. 2004
Dát tip
Je zvláštní potkat osůbku, která byla kdysi celým světem, a teď je "jen": milá, příjemná a...obyčejná. Žasl jsem nad tou proměnou v hmatatelném světě /a to jsem byl zdánlivý vítěz, který drží trumfy v ruce/ i teď, když jsi jí tak dokonale popsala.

Andulka
01. 11. 2004
Dát tip
bohuzel....s tim musim souhlasit.....i kdyz je to tak uzasne krasny, kdyz nam motyli simraji v brisku....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru