Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky způsob namlouvání

16. 10. 2000
3
0
2839
Autor
racek

aneb Jako máma tátu/ale těm to vydrželo/

Taky způsob namlouvání /Karlovi/ Utáhla jsem Tě, jak kolem krku smyčku. Utáhla jsem Tě na básničku. /5.6.2000/
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
To znám obráceně ;o)))

Miracleion
18. 10. 2000
Dát tip
Souhlasím se všemi. Možná bys měl/a zkusit haiku... tý aj pí

racek
18. 10. 2000
Dát tip
Diky vsem, hlavne Tobe, Petre.

Sadaf
17. 10. 2000
Dát tip
Já když jsem svoji bývalou ženu utáhl na básničku tak jsem měl takový hezký pocit, že jsou ještě takové... Po letech, když jsem jí něco napsal, nebo řekl odpovídala : No, na blbosti, na ty tě užije... Nebo si raději vůbec nepamatovala, že jsem jí kdy nějaké složil... TIP za krátké, výstižné a pravdivé vyjádření...

PetrViP
17. 10. 2000
Dát tip
milé s tipem:-) Je to zajmavý - nedávno jsem četl esej (www.neon.cz) od jednoho anarchisty bouřliváka zvaného František Frances (teď mu vyšla sbírka Básník Ticho) o osbnosti básníka, v níž praví, že básník dnes nemusí být ani tak dobrý, aby zaujal (a dostal se do literárního podvědomí), ale musí v něm spíš být síla osobnosti. Já si myslím, že se tady, v tvém případě, sešly obě formy - jak síla básniček (a s tím související "básnické myšlenkové pochody", představivost - zatím nevyčerpaná - jestli to teda ještě pár let vydržíš) a i síla básnické osobnosti. Zkrátka řečeno: No to mě poser!

Carodej
16. 10. 2000
Dát tip
:-))))))))))) Taky to tak dělám:o)

racek
16. 10. 2000
Dát tip
Koukám, koukám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru