Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do války

02. 11. 2004
1
0
1949
Autor
Denronika

Do války

 

Do války blázne můj,

do té se nepouštěj.

Znáš slzy žen,

jež muži je opouštěj.

 

Plod naši lásky,

dvě srdce v mém těle,

Proč ty jak hrdina,

musíš stát v čele?!

 

*****

 

Černé dnes halý,

tisíce žen.

Pohřbívaj ty,

co pomuhli všem.

 

Ženy bez svých mužů,

děti bez svých tátů.

Tak dopadla válka,

pro účely státu,..


Denronika
15. 02. 2005
Dát tip
Pišta_Hufnágl: Tak buď tak laskav a vůbec je nečti. Ať ti můj milý jazykospitče nevypalý oči má chromá čeština.

"jazykospitče nevypalý"....Hmmm. Tvé přání je mi rozkazem... Poroučím se.

Elyn
03. 01. 2005
Dát tip
Tahle je trochu lepší... zase chyby... a to ukončení s čárkou a pár tečkami je co?

Na Nový rok jsem si předsevzal, že nebudu číst texty, u kterých se autor ani neobtěžoval přečíst si po sobě, co napsal. To je od něj výrazem neúcty nejenom k textu, ale i k sobě samému - a hlavně k literatuře vůbec. Fuj. Vyhlašuji nulovou toleranci gramatickým barbarům. (heršvec, to jsem se to ale rozčílil, co? :) ) P.S. Díky anonymnímu udavači! Toto dílo se díky Maserovi stalo tzv "emnicí", čili jej zařazuji do příslušné kategorie Klubu. Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Pišta rozčílen.... bojim..... ale tak na ně.... :-)

Maser
02. 11. 2004
Dát tip
ten konec je přesnej :)

Denronika
02. 11. 2004
Dát tip
Původně jsem chtěla publikovat jen tu poslední sloku,ale nemělo by to asi hlavu ani patu,..ne?

Jeheheman
02. 11. 2004
Dát tip
halý:))) a vůbec je to síla

ysalamiri
02. 11. 2004
Dát tip
nemuzu si pomoct, ale basnicky tohohle druhu mje nejak neoslovuji...ale treba takovych jako ja neni moc :o)

Etiennee
02. 11. 2004
Dát tip
nech ziju pacifisti... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru