Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnitřní podzim

02. 11. 2004
0
0
1315
Autor
Dr_Mephisto

Vnitřní podzim

 

Každá duše má své počasí,

ta má nejblíže je podzimu,

když v mlze mrholí a vítr

ať od severu, či od jihu

po obvodu muchlá část země

a lidé trousí slova hnusu,

která se povalují kolem

a lepí se na boty v trusu.

V mé duši bláto se roznáší

z louží a na krok není vidět,

vlhkost, chlad za límcem košile.

Po pevném kroku zřídka zbyde

otisk šlápoty, otisk bytí,

aby dal poznat mou přítomnost.

A stromy s větvemi bez listí

v tu chvíli se změní na kolos,

co sevře oblaka nad hlavou,

a zatne kořeny do skály…

Dál mrholí ve stěnách duše,

v útržcích citů jenž zůstaly.

 


Dr_Mephisto
04. 11. 2004
Dát tip
No jo, já vim... nějak jsem se rozkecal... :o)

Dr_Mephisto
03. 11. 2004
Dát tip
Craerassy: Nebudou se různit, nepatřím mezi zdejší "kladné" hrdiny. :o) Ke mě zavítáš jen ty a nebo zbloudilá osoba... A teď k tomu, cos napsala. Docela mě těší, že ses tak rozepsala - ale asi na špatném "hrobě"... To co jsi tu četla, to není poezie, to jsem "já". Každé slovo a ani nevym proč jsem to sem dal, když pochopení nehledam. Ne že bych nechtěl, ale není .... prostě nejde - resp. se to ještě nikomu nepovedlo. Jedna moje známá, která se zabývá numerologií a rozkladem osobností mi řekla, že jdu od extrému k extrému, tudíž nemůžu čekat, že mě někdo pochopí... Jsem takový vlk samotář, ale.... Ale co, nějak jsem se rozepsal nad malicherností. Jen jsem chtěl říct, že děkuji, ale nic měnit nebudu - v této věci.

Craerassy
03. 11. 2004
Dát tip
nejde o pochopení..jde jen o to, poskládat slova, aby jejich význam byl hladký.....jako pohladit rukou písek a vybrat z něj kameny......

Craerassy
02. 11. 2004
Dát tip
popravdě?.... a lidé trousí slova hnusu, která se povalují kolem a lepí se na boty v trusu ..hrozně moc nelíbí...je to násilný a levně podaný V mé duši bláto se roznáší....nee...v mé duši bláto..já nevím...a našlapáno v duši...nebo.. a duše zablácená počasím...prostě mě napadají jiná spojení...taky blbá, já vím:-))) A stromy s větvemi bez listí v tu chvíli se změní na kolos...kolos...nee...divně mi zní... já cítím tu myšlenku, kterou jsi tam dal, ale tohle ji strhává jinam...pro mě jinam...ale názory se budou různit, uvidíš... tyy joo...já tu napsala kritiku nebo co...to nedělám...už mizím....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru