Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konkurs

17. 10. 2000
1
0
3225
Autor
MaxipesFik28

Není to zrovna z mého života , ale stačí sledovat okolí a nápady se dostaví sami.

Jdu si zas pro další lekci byla tam jedna krásná dáma nechci mít žádnou protekci ale byla chytrá jako vrána . Ona dostala to místo nejlepší však nebyla je to věc najisto že na práci tam nebyla. Na tu práci přišel nový jiný člověk schopný více ona si přec stále hoví dál si chodí pro provize. Tak to na tom světě chodí člověk musí bojovat když se v těle rozum rodí musí si ho zavolat. Pokud člověk rozum nemá není to věc dobrá nic na druhou stranu dobře se má nemusí přemýšlet nikdy víc. Krása rozum nepředběhne v žebříčku všech hodnot jinak svět popelem lehne nebyl to trochu komplot ?
chytra jako vrana, to jako ze chytra nebyla ? vrana je nahodou moc chytra holka ! ale Fik zase kluk :))

Tluče bubeníček, tluče na buben.A svolává hochy, hoši pojďte ven.

Mámalibor
17. 10. 2000
Dát tip
Přímo Boule!!!

Jo pěkně jsem se po ní sjel se zajetych koleji vyjel !!! ( mamě )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru