Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ODLOUČENÍ

04. 11. 2004
3
0
1150
Autor
Zviřátko

Výkřiky noci
zní
salvami z děl
otisky těl
i
doteky dlaní
umlkly náhle
za svítání

Ukrýváš touhy
pod polštář
a necháš si je
znovu zdát
až nebudem’ mít
stejné „tady“

1.11.2004
Zviřátko
10. 11. 2004
Dát tip
Děkuji, potěšilo:-) Už jsem měla obavy, že se tady vůbec neuchytí

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
až nebudem mít tejné "tady" ... hezky vyjádřeno, líbí se mi *t

Mahoney
09. 11. 2004
Dát tip
* a neříkám, že rozumím

Zbora
04. 11. 2004
Dát tip
Hezká.

Barunkaq
04. 11. 2004
Dát tip
...mě se líbí jenom ta první sloka...ta je o něčem ale ta druhá už je kostrbatá...přijde mi, že jsi tam prostě mrskla něco jen tak aby to znělo oduševněle a dalo to dohromady nějaký smysl...(já to tak někdy dělám...a vztekám se za to na sebe)...je ale taky možný, že se mýlím...

Zviřátko
04. 11. 2004
Dát tip
Obvykle do básniček nic "jen tak nemrskám", aby tam něco bylo, je to skutečně ucelený "příběh"

_Rebelka11
04. 11. 2004
Dát tip
já bych skončila pod tím "a necháváš si je znovu zdát"... až sem se mi to moc moc líbí, ...zbytku nejspíš nerozumím :-)

Rowenna
04. 11. 2004
Dát tip
První sloka se přelévá a zní mi výborně. Druhá se mi zdá useklá. A celkově míň povedená.

Rowenna
04. 11. 2004
Dát tip
Ta první je jak bubínek - když někdo bubnuje do pochodu. :-)

Zviřátko
04. 11. 2004
Dát tip
To, jak vyzní rytmus básně, záleží hodně na přednesu. Druhá sloka by se samozřejmě ještě dala rozvinout, ale chtěla jsem ji nechat jakoby bez konce, nechat čtenáři "volnou ruku" v dokončení myšlenky. Děkuji:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru