Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněhové okouzlení

06. 11. 2004
3
0
2864

zima je krásná a inspirující, tak proč ji nemít rád?

malé heboučké vločky

postříbřují ti vlasy

když nastavíš tváře

rozeznějí se hlasy

 

když ponoříš hlavu do sněhu

cítíš, že tiše znějí

máš chuť je něžně dýchat

poslouchat jak se smějí

 

chceš vyprávět jim pohádky

vtisknout polibek na usnutí

žhavou láskou však stáváš se

předzvěstí jarní smrti


Milly
01. 12. 2004
Dát tip
avízko....... :-)

MilanH
08. 11. 2004
Dát tip
*** TIP

Jan(ek): samozřejmě, že nešlo, vločky přece nepadají srovnaný ve sloupcích:-)

supr, dobrou

Flammea
07. 11. 2004
Dát tip
No...já jsem z Brna a tady se zima objevuje v podobě blátivých s*aček:( Takže mě až tak nechytla...

Vaneta
07. 11. 2004
Dát tip
hmmmm....lehoučké....výstižné....umíš vidět věci,co jen tak někdo nevidí a dokonce o nich umíš suprově napsat....

katugiro
07. 11. 2004
Dát tip
ale pro radost to i je... :)

vesuvanka
06. 11. 2004
Dát tip
Něžné sněhové vločky..... Píšeš o zimě tak krásně a pro radost.... TIP

Berenike? Ano, je hezká a mazlivá, ale moc se mi nechtějí kousat zájmena - tvé, jim, své, jsou blízko u sebe, že jsou i zřetelné a ruší ...a více se mi líbí druhá polovina "poslouchat jak se smějí ...". Zima je opravdu taková, jak ji popisuješ v prologu, ale nemám ji ráda už kvůli tomu jménu.

s těmi zájmeny...já vím, ale i když jsem nad tím přemýšlela, zatím mě nenapadl vhodný způsob nahrazení. Já jsem ze zásady teplomilnej člověk, takže se mi zima líbí, hlavně když na ni můžu koukat z okna:-)

Don't worry, ještě jednou otravuju s avízem:-) zabrala jsem z posledních sil svých mozkových závitů...co na to říkáš teďka?

"když nastavíš jim tváře" Bereniko, já bych "jim" prostě vyhodila. Z kontextu je jasné, že mluvíš o vločkách, tak proč je tam pořád tahat. Zní mi to líp. I když malým heboučkým vločkám dostávám pramálo na chuť, začíná se mi to jako celek líbit víc a víc. Nech taky mozkové závity na ráno.

ne že bych tě brala nějak moc vážně...ale máš pravdu:-) Konečně vidím, že kritika je co k čemu:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru