Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanečník Tibor Bongilaj

08. 11. 2004
13
1
6760
Autor
Movsar

Tanečník Tibor Bongilaj

Tibor Bongilaj celé noci tančil za oknem svého karlínského bytu. Tančil krásně, tančil jako dromedár na horkém písku. Tančil takto celý svůj život, noc co noc.

Jediná škoda byla, že ho nikdy nikdo tančit neviděl, protože Tibor Bongilaj tančil za staženou roletou. Nikdo taky neviděl, že Tibor Bongilaj byl Róm a tančil jako dromedár na horkém písku. 

 

 

Smutek vdovy a sestry

Radovan se v restauracích rád obklopoval krásnými děvčaty. Jeho rámě vždy pár sličných dívek zdobilo. Lenek mu to záviděl. Neuměl si na rameno připnout lesklé frčky žen. Tak se v restauracích, kam také chodil a sedával vždy poblíž Radovana, obklopoval sklenicemi piva. A z nich na zdraví upíjel.

Činil tak dokud neumřel na jaterní  nedostatečnost. Radovan se časem oženil s Lenkovou sestrou a zanedlouho spáchal sebevraždu.  Přežil tak Lenka jen o prst másla. Vdova Lenka měla oběma blízkým mužům jejich dětinské chování za zlé. 


1 názor

Movsar
06. 12. 2005
Dát tip
dík. už tu dlouho nikdonebyl, tak tu aspoń někdo zalívá.:-)

tý jó, tak razíš supr styl...líbí moc!:-)

Evička
20. 12. 2004
Dát tip
tanec je můj tajný koníček č. 2 - takže Tibora plně chápu. Zcela chápu i pocity vdovy. .... připnout si lesklé frčky žen :-))))))))))))))))))) )* (to může napadnout snad jen movsara!)

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
jasnej tip

jak mi tohle mohlo utect!!!! t

sidonia
15. 11. 2004
Dát tip
dobrý, moc moc moc *t

MCMLIII
10. 11. 2004
Dát tip
dílo je velmi rafinovaně zúžené do pár vět, silné významem, podněcující mé pocity,

Makča
09. 11. 2004
Dát tip
tančil jako dromedár na horkém písku*** * tak tohle si tipnu ráda * :-)

Pavel_Vot
08. 11. 2004
Dát tip
Tak to nechápu. :-)))

Já to chápu. STŘEZTE SE MANŽELSTVÍ A ALKOHOLU !!!

ille
08. 11. 2004
Dát tip
tibor prima a Vdova Lenka měla oběma blízkým mužům jejich dětinské chování za zlé.

a2a2a
08. 11. 2004
Dát tip
Ta první je moc hezká, poetická a navíc dobře technicky zvládnutá a nápaditá opakováním stejného textu v jiné souvislosti. Ta druhá mi přijde o malinko slabší, ale také dobrá. - TIP

kassiope
08. 11. 2004
Dát tip
Ha! Já to chápu! Sice jsem si poslední větu musela přelousknout několikrát, ale výsledek je výborný. :o) t*

katugiro
08. 11. 2004
Dát tip
hurá, to jsem rád, že tyhle jsou zase povedené! :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru