Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

křižovatka

24. 06. 1999
0
0
2156
Autor
slavek

musím se přiznat, že k napsání tohoto minidílka jsem našel inspiraci zde v písmákovi.

Stojíme na křižovatce.. Je tam červená. Věčná, téměř nekonečná červená.. V dálce, mnoho stovek metrů před sebou vidíme další křižovatku, ale jaká je tam barva na semaforu nerozeznáváme.. Jsme na ulici zcela sami. Přesto nám ta červená brání jít.. Proč? Nic nás přeci při chůzi neohrozí. Přichází oranžová.. Začneme nervózně přešlapovat. Zelená - vyrážíme. zelená znamená narození.....
Zaja
18. 05. 2000
Dát tip
Překonáme vnitřní zábrany,rozsvítí se zelená a my můžeme vyrazit k nové křižovatce,kde zelená už svítí.

Anonym
03. 07. 1999
Dát tip
Blbý je, když tam semafory nejsou...kdy print?

Rivka
30. 06. 1999
Dát tip
Asi stojím na špatný křižovatce... V noci se nepřepíná. Ale stejně děkuju, moc se mi to líbí:-)

Print
28. 06. 1999
Dát tip
:-))) Print!

Gity
28. 06. 1999
Dát tip
Jo Písmák...pro mě jedna velká inspirace...váma...i tebou slávku...i pro tebe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru