Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hraní v Síti

18. 10. 2000
0
0
2709
Autor
racek

Mužům, kteří se na to cítí, aneb Greyaday

Pošli mi slova přes Síť všech sítí Já si je chytnu, budu si hrát Pošli mi slova přes Síť všech sítí Krásná je hračka, co umí lhát 5/2000
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
A nebo říkat pravdu, jako nikdy jindy ne. Jenže to se neví.

djPes
19. 10. 2000
Dát tip
Jsou to jen iluze...cely zivot písmenka rozlitá do posledního bitu slepujeme do veršů při měsíčním svitu nemají myšlenku jsou jak prázdné vlny ať hodí kamenem kdo je bez poskvrny ten kdo je zakřičí do pustého lesa zbytečně rukou pak hrozí na nebesa můžeme být bez hříchu můžeme být neviní v těch slovech nenajdeme rozkvetlé květiny už všechna písmenka sešila nit do sítě odletěl poslední bit....

Adelan
19. 10. 2000
Dát tip
djPes: Nádhera... O SMS už jsem toho četla hodně (jednu i dokonce napsala) převážně to bylo pozitivní. Bylo to něco nového a my, co máme rádi novinky, jsme si to celkem oblíbili, ale...a to je právě TO... Napsal si to moc pěkně, Racek taky, ale to už jsem tu říkala ;-)

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Ono to není, že by člověk lhal, ale spíš může zamlčet to co o sobě nechce říci. A tak i když nelže, křiví realitu a vzbuzuje dojem, že je lepší či minimálně jiný.

Vio
18. 10. 2000
Dát tip
Hmmm nic moc...

Adelan
18. 10. 2000
Dát tip
Mě se to líbí, na jedné straně kouzlo romantických SMS a na druhé POZOR, můžou i lhát... Dobrý nápad

Mámalibor
18. 10. 2000
Dát tip
Nebo odposlouhávat, SMS taky odčítat...

Vojtek
18. 10. 2000
Dát tip
Je to fakt, když dotyčného nevidíš tak se dobře lže..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru