Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotazník k náplni OS Písmák

09. 11. 2004
1
0
7986
Autor
Elyn

Prosím všechny členy, kteří tak neučinili přímo na VH, aby sem do diskuze vepsali své představy - viz otázky. Samozřejmě, kdo z těch, co již dotazník vyplnili, cítí potřebu něco doplnit, nechť tak učiní. Ještě přikládám adresu (než bude zveřejněn zápis z VH), kam je možné posílat "papírovou" poštu sdružení, tedy i následně přihlášky do sdružení: Sdružení Písmák V Podluží 7/1132 140 00 Praha 4 – Nusle

 

Moje představa o sdružení Písmák

 

 

1) Sdružení Písmák by se podle mě mělo zabývat – konkrétně činnosti:

 

 

2) Sdružení Písmák by se podle mě určitě nemělo zabývat – konkrétně činnosti:

 

3) Jak si představuji „vztah“  mezi sdružením Písmák a serverem Písmák – do čeho by mělo sdružení mluvit, co by mělo mít na starosti, apod.:

 

4) Jak mohu já konkrétně přispět k činnosti sdružení + přibližně, jaké mám kapacity (časové):

 

 

 + samozřejmě pokud máte nějaké jiné poznámky, které se vztahují k tématu stanov, směle pište.

 

 

 


Vihar
23. 01. 2006
Dát tip
hele, přicválal jsem bez křížku a po funuse (sdružení Písmák) tak aspoň přihodím do kotelny pokud budeš potřebovat píchnout s oživováním (bude-li někdy) napiš mi Sdružení Písmák je jediná šance, jak zachovat Písmák i dalším generacím bez otřesů a pádů (tedy nenahraditelných ztrát tvorby a kritik) nedílně spojených s jeho současným vlastnictvím v rukou jedince.

Elyn
23. 01. 2006
Dát tip
No, sdružení Písmák se neobnovilo, a protože nebyly předány ani důležité dokumenty, tak to naše setkání nelze považovat za platnou valnou hromadu. Vypadá to, že vlastnictví Písmáka jedincem je v tuto chvíli jediná šance, jak ho zachovat. V tuhle chvíli jsem na tom tak, že další aktivity - včetně pomoci při obnovování sdružení - si na sebe nemůžu s klidným svědomím vzít. Vím, co to obnáší, vím, že bych se tomu nemohla plně věnovat. Ale třeba někdy nějaké sdružení vznikne - zeptej se pro podrobnosti Pišty (dva_karlove). Díky za zastávku a za nabídku..:)

Minim: Vážně si myslíš, že tohle někdo potřeboval vědět???

dotazniky zrovna nie su cesta ktorou chcem zmenit svet ;)

Elyn
13. 11. 2004
Dát tip
:) tak povídej, jaká je tvoje cesta?

ritualne sebaupalenie a dopis na rozlucku plny toho ze moj smutok je tak velky ako moje srdce ... ;)

Elyn
13. 11. 2004
Dát tip
hele, vtipálci jsou fajn, ale... Hádej, kdo za ně nakonec tu práci dělá?

niekto iny ;) ja mam prevratene hodnoty ... a ... deti nemozu pracovat, zakazuje to zakon ;)

rozbieha sa byrokracia ? ;)

Elyn
11. 11. 2004
Dát tip
jo, rozbíhá se do všech stran...Chceš si taky zaběhat? :)

jorel
10. 11. 2004
Dát tip
super, diky elyn

Petr_Pan
10. 11. 2004
Dát tip
Myslím, že ten zpolaprázdný papír bude muset zatím stačit ..

Mně už máš... Myslíš, že bys ve čtvrtek mohla vzít návrh nových stanov?

Elyn
09. 11. 2004
Dát tip
Pišto, nejsi blázon?:)) Vezmu platné stanovy a můžem se v nich šťourat, ale aby bylo jasno, myslím, že budeme mít plnou hlavu toho, dát vůbec dohromady nějaké hranice sdružení.. ok?:) (Na nový návrh je ještě zatraceně brzy..:)

No nevím, brzy. Tohle by mělo být co nejdřív. P.S. Kdybych někdy zblbnul, tak na slovensku to nebude, nene...

Elyn
09. 11. 2004
Dát tip
Pišto... jsou kroky a kroky.. a změna stanov je práce na delší čas.. Však uvidíme ve čtvrtek.. (Je ta adresa správně? )

Elyn
09. 11. 2004
Dát tip
ještě mi řekni, jestli ti došla i zpráva? Posílala jsem hromadnou...

Je. Došla. Jen asi škrtneme tu veterinu, vypadá to blbě, a holt dám na dveře ještě jednu schránku...

Elyn
09. 11. 2004
Dát tip
Pišto, ale škrtej rychle, než to bude ve schváleným zápise z VH . má ho teď Zdeněk.

škrt!

to byl fofr, co? Tak to umaž... :)

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
Nechte tam ošetřovnu, ať je vidět, jaký sme zvířata :-))))))

Elyn
09. 11. 2004
Dát tip
jsem umazala a žádost o umazání v zápise poslala Zdenkovi. Tak a jdu na kafe :) Budu večer.

dik

Rowenna
09. 11. 2004
Dát tip
Jo, mi to přišlo jako avízko.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru