Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení v Týnské

09. 11. 2004
0
0
8651
Autor
drfaust

Druhé pondělí v měsíci proběhlo a nic se neděje? Jak to? Kde je pravidelné čtení v Týnské literární kavárně? Tak tuto otázku Vám chci zodpovědět právě teď. Vzhledem k tomu, že od 13. 11. do 22. 11. probíhá Týden poezie (program Týdne poezie naleznete zde: http://www.totem.cz/enda.php?a=75460), kterého se účastní i kulturní internetový magazín www.totem.cz, tak bylo toto čtení přesunuto na 15. 11., tedy na přístí pondělí.

 

Takže Vás všechny co nejsrdečněji zveme

 

v pondělí 15. 11.

 

v 19h

 

do: Týnské literární kavárny

 

 

na: Autorské čtení magazínu totem.cz

 

které je otevřené všem účastníkům z řad sevru

 

www.pismak.cz!

 

 

Opět je tu možnost zůstat v kavárně i po skončení čtení a příjemně posedět. Myslím, že poslední akce se tam velmi vyvedla, takže je určitě nač se těšit. Ještě adresa fotek z předminulaminula

 

http://www.totem.cz/enda1.php?a=73129

a minuila

 

http://mposp.ebe.cz/Totem/041011/index.html

 

 

TÝNSKÁ LITERÁRNÍ KAVÁRNA A KNIHKUPECTVÍ

 

Týnská 630/6, 110 00 Praha 1

 

http://www.knihytynska.cz/kavarna.html

 

 

Takže kdo přijdete a kdo budete číst?:)

 

 

 

Na Vás všechny se moc těí drfaust/srha.


drfaust
19. 11. 2004
Dát tip
zrada!:)) elyn: ještě nevím... mělo by být 2. pondělí... jako vždy

Makča
18. 11. 2004
Dát tip
to neni fér, chtěla jsem zůstat anonymní křehkou rozervanou básnířkou a teď tohle no:-))))


Elyn
16. 11. 2004
Dát tip
a to prosincový bude kdy?

drfaust
15. 11. 2004
Dát tip
Tak ještě poslední výzva: Kdo příjde číst? :)) avi všem, omlouvám se.

Hmmm...no...ještě včera jsem chtěla...nějak mi moje texty připadají čím dál tím nepoužitelnější...bys mě musel hodně opít...Noe mě asi zabije... A přijede Jakub?

drfaust
15. 11. 2004
Dát tip
No tak!! Pojď. Žádný ústupy... já už musím vyrazit. pa. L.

drfaust
14. 11. 2004
Dát tip
Připomínám, že už zítra se na vás všechny těším v Týnské...! Všicni čtoucí vítáni!

sk8ergirl
14. 11. 2004
Dát tip
Tak si to tam pěkne užijte a ať se to povede :-)

Elyn
14. 11. 2004
Dát tip
taky bych brala volno, ale mám docela natřískaný kalendář..:( takže do týnské tak možná v prosinci...

drfaust
14. 11. 2004
Dát tip
tak v prosinci!:)

Dero
10. 11. 2004
Dát tip
vojáček, styděla se, Tvého imaginárního problému jsem si nevšimlo ani trochu - zatímco já neumím to "r" či "ř" ani vyslovit, přece exhibuji a tu hubu nezavřu, tak proč by autor tak kvalitních (literárních :o) děl, kterým Ty jsi, nemohl něco ze své tvorby přečíst? Kdybych mohl, tak osobně přijedu a to bych si teprve s Tvým sebavedomím popovídal. :o) Přečti jim tam něco pěkného, přimlouvám se ...

Noe1
10. 11. 2004
Dát tip
Dero: přijeď :-)))) kdybys chtěl, tak bys i mohl ... ať na to sebevědomí nejsu dám :-)

Dero
10. 11. 2004
Dát tip
Noe, nejsou peňauze a pondělek nejni možný, škola skoro do čtyř ... někdy jindy, brňáku. :o)

Noe1
10. 11. 2004
Dát tip
A kdy bude v Brně nějaký pěkný čtení? Že bychom uspořádali výlet :-) Já su pro se vracet do rodných hroud :-)

Dero
10. 11. 2004
Dát tip
Nevím, ale bude výlet do zoo, přijď. :o)) A, tuším, 2.12. bude na Lajtnerce divadlo s papouchem v hlavní roli. :o)

Noe1
10. 11. 2004
Dát tip
Co je ten zoovýlet, tak to mám přítažlivější program :-((((( takže nechcu a tudíž nemůžu přijet. A na divadlo já moc nejsu :-)))) Takhle se profesionálně vymlouvá :-)))))

Dero
10. 11. 2004
Dát tip
To je poloprofesionální, profesionál řekne: "Promiň, volá mi šéf České spořitelny, chce půjčit nějaké peníze - ozvu se Ti za chvilku." A už se nikdy neobjeví. :o))))

ECHO
10. 11. 2004
Dát tip
:-( Zase se mi to kryje se zkouškou kapely.

dismorphia
10. 11. 2004
Dát tip
pondělky mě zabijou

drfaust
10. 11. 2004
Dát tip
přijděte všichni! a za vaše sebevědomí říkám: čtětě:))

dismorphia
10. 11. 2004
Dát tip
čťuťu

drfaust
10. 11. 2004
Dát tip
::?::)

Elyn
10. 11. 2004
Dát tip
podle pondělního rozvrhu, co vidím v kalendáři, budu v 19:00 ráda, že existuju.. ach jo..

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
1.Přijdu 2.Po kratší poradě se svou ješitností nabízím, že něco přečtu :-) Vojáčku, přešti taky něco, máš skvělé kousky :-))))

Noe: Já bych ráda, ale s mým hlasem skřehotavého papouška je to těžký.No, uvidím...možná jednu dvě, ale nic neslibuju...se znám...

Noe1
09. 11. 2004
Dát tip
No a tím hlasem ti to nakecal kdo???? Tvé seběvědomí???? Kup si nový, cí-nový :-)

No, mám dost zásadní problém s " r " a " ř ". Třeba ten Island končící " nevermore" by asi v mém podání moc nevyzněl. Zkusím najít něco vyslovitelnějšího. :o)

1.Přijdu. 2.Po delší poradě se svým sebevědomím: číst nebudu.

sk8ergirl
09. 11. 2004
Dát tip
Přišla bych ráda, ale bohužel pondělky se nehoděj :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru