Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na papuchalky

10. 11. 2004
3
0
6075
Autor
Jajoch

Papuchalk NENÍ smyšlené zvíře! Opravdu existuje, je to něco mezi tučňákem a papouškem.

Dosti bylo papouchů a po krk už mám alk!

Mě na těle i na duchu okouzlil papuchalk.

 

Bohužel žijí na severu a to je sakra velká dálka

ale já blázen - no na mou věru - neumím žít bez papuchalka

 

Tam, kde je jenom málo stromů, tam, kde se dobře loví

vydám se zatopit! A komu? No přece papuchalkovi!

 

Na sever jsem se vydal, když probíhala válka

a do kroku jsem přidal - hle! Vidím papuchalka!

 

Ovlivněn vším a ničím v tu chvíli kašlu na zahálku,

neovládám se, křičím - stůj chvíli, drahý papuchalku!

 

Jen pohrdavě si mě změřil a způsobil mi pocit takový,

že divil jsem se, že jsem věřil řečem o papuchalkovi.

 

To vše si vyžaduje radu (zalepte si ji do obálky),

kterou vám řeknu v sedmém pádu - nespolčujte se s papuchalky!


evinek
02. 12. 2004
Dát tip
Aki:Ale ja ti to verim.obcas jsem az prehnane duveriva=))).

evinek
02. 12. 2004
Dát tip
Jajoch:To bych vazne nemohla-jeste bys mi to vratil i s urokama...

Aki
01. 12. 2004
Dát tip
evinek: chceš se vsadit? :o) mrknu doma do archivu, jestli je nemám někde natočený na videu... :o)

Jajoch
01. 12. 2004
Dát tip
Natáhni...:-))) Beztak si nic jinýho nezasloužím...:-) nehledě na to, že taky nevím, o čem to mluvím...:-) )

Aki
30. 11. 2004
Dát tip
evinek: nerad ti beru iluze, ale papuchálci lítaj :o) fakt že jo... páč ináč by se jim na ty islanský útesy dost blbě šrábalo :o))

evinek
30. 11. 2004
Dát tip
Myslim,ze je podcenujes=))).

evinek
30. 11. 2004
Dát tip
Jajoch:Nevim,o cem to mluvis,ale na to prijdu,tak ti jednu natahnu!=)))(pokus o neco jako ftip-strach by mi nedovolil te uhodit,navic na tebe nedosahnu...=)))

katugiro
30. 11. 2004
Dát tip
to je hezká blbůst :) *

mirek
26. 11. 2004
Dát tip
"Dosti bylo papouchů..." ;-)))) ...tak na tohle musím dát avízo AVI

papouch
26. 11. 2004
Dát tip
grrrrrrrrrr :-[] :-)))

Jajoch
26. 11. 2004
Dát tip
Omlouvám se...nic osobního...:-))) Prostě....někdo se v tom zhlídne, no...:-)))

Jajoch
19. 11. 2004
Dát tip
Ohó! Založím si v hlavě novou kategorii - Evinek agresivní...:-))) A kdybys po mně házela svačinku...ani by mi to nevadilo...:-))) Ad PS: A kdo dělá mňau mňau? Evínci?:-)))

evinek
18. 11. 2004
Dát tip
Mno,ja bych tak akorat hazela po ostatnich detech svacinku a polstarek...=)).Misto ve skolce jsem se valela doma=)))). PS:Mnau mnau ale nedelaji kocky...=))))

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Počkej, počkej, počkej - na mě musíš pomaleji! Tohle jsem ale totálně nepochopil...

evinek
16. 11. 2004
Dát tip
Myslim,jestli ty kasles na biologii....=)

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Jo, takhleeee...no, ani ne. Nebo teď už jo, ale když jsem byl malej (heh - a teď se tvářím bůhví jak nejsu velkej, co?), tak jsem znával spoustu zvířátek...zejména dinosaurů (ale papuchalky taky...:-) ).

evinek
16. 11. 2004
Dát tip
pani,detstvi,to byly casy=)))).Ja zase vedela spoustu dulezitych informaci jako ze krava dela meee a koza beee...nebo tak nejak...=)))

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Jo? Tak to už jsem zapomněl (opravdu kráva nedělá haf? No nic...to už je hloupý...:-) ). Ale vrátit se zpátky do školky, to by nebylo špatný...:-)

evinek
16. 11. 2004
Dát tip
Ja do skolky nechodila.Zato ted musim uz jit.Zase nekdy-mnau mnau=))).

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Pozdravuj kočky...:-) Tos o něco přišla! Školka je moc fajn instituce. Například se tam chodí po obědě spát. Tenkrát jsem to nedocenil, ale dneska bych to bral...:-)))

evinek
15. 11. 2004
Dát tip
A ty na ni kasles?=)))

Jajoch
14. 11. 2004
Dát tip
Ještě dodatek(dobře, dobře...je to reklama...ale dodatek zní...vznešeněji...:-) ) - pokud ráda zvířátka (a...snad...roztomilé básničky), doporučuji přečíst si Medvídka Púa...i toho od A.A. Milneho, i toho ode mě tady na Písmáku...

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
:o) kuji :o) kuji .. :o))) kouuknu.. :o)

Jajoch
13. 11. 2004
Dát tip
Jo...už jen jednu hodinu tejdně a šest lidí ze třiceti z ní propadá...:-) Holt ti, kdo z ní nematurujou, tak už na to kašlou.

Jajoch
13. 11. 2004
Dát tip
A teď zase nevím jestli jsem Ti dal avi...tak pro jistotu dávám...a kdybych něco zapomněl, tak jsem psal i u papuchalků...;-)

Eilil
13. 11. 2004
Dát tip
hihihi :o) to je hezkééé t drobet mi tu a tam ujede rytmus.. ale nevadí.. papuchalkové jsou pěkní.. i jako metafora.. k nějaké životní situaci je to dobré..:o)))

Jajoch
13. 11. 2004
Dát tip
Jo...rytmus kulhá, na to jsem se tady vykašlal...důležitých je sedm pádů...:-)))

Eilil
13. 11. 2004
Dát tip
no jo :o) dost dobré.. výborně. :o)

Jajoch
12. 11. 2004
Dát tip
Evinek: Jo, jo...příspěvek do seznamů - urson, tygrodlak, medvědodlak, drakodlak a spousty dalších -dlaků, mé dvě sestry..:-) Já jsem si taky myslel, že papuchalka zná každej, ovšem moji drazí spolužáci mě rychle vyvedli z omylu...:-)

Jajoch
12. 11. 2004
Dát tip
Ještě avízo...;-)

evinek
12. 11. 2004
Dát tip
A to si rikaji gymnazisti?=)))))/mate biologii,ne?=)))

evinek
11. 11. 2004
Dát tip
Neznam nikoho,kdo by neznal papuchalka-toho uzasneho neletaveho ptaka s barevnym zobakem ktery s papouskem spolecny snad jen 2 oci a prudusinky=))). Existuji ale i jina zajimava zvirata-poletuska asapan,chvostoskok,chimera,moje dejepisarka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru