Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenka

10. 11. 2004
0
0
1583
Autor
Fifi

Něco není v pořádku...

window.open=NS_ActualOpen; orig_onload = window.onload; orig_onunload = window.onunload; window.onload = noopen_load; window.onunload = noopen_unload;
Fifi
04. 12. 2004
Dát tip
Přání splněno, zařazeno do jiné kategorie.

Fifi
04. 12. 2004
Dát tip
W_A: vysvětlím osobně.!?!?!?!

Wendy_Andy
26. 11. 2004
Dát tip
První, co mě po dočtení napadlo bylo NECHÁPU a koukám, to už někdo napsal, takže henom, vysvětli prosím...

Ano, něco skutečně není v pořádku.... :(

Noe1
11. 11. 2004
Dát tip
Fifi, jsem už alergický na zneužívání kategorie úvaha. Vdí mi to. CO je na tom úvaha ... uvažuješ proč nepřišel, uvažuješ co dál ... tak tomu rozumím. Je to ale opravdu smysl úvhy ... ta má podle mne vzbudit otázky v hlavě čtenáře. Jako "poezii v próze" či terapii bych to docela ocenil ... je to upřimné, na nic si to nehraje.

B3
10. 11. 2004
Dát tip
nechápu, promiň..

Fifi
10. 11. 2004
Dát tip
Nic se neděje...nebudeš sám.

aduan
10. 11. 2004
Dát tip
Všichni, kdo dočetli až sem se snaží pochopit. Možná bys toho ale mohla napsat víc.

Fifi
10. 11. 2004
Dát tip
A co víc? Já už asi nemám víc co říct..¨ Možná bohužel, možná bohudík.

hlupáczek
10. 11. 2004
Dát tip
Je to barevné.

Dero
10. 11. 2004
Dát tip
Není to úvaha, prosím, přeřaď dílo do přiléhavější kategorie.

Theuška
10. 11. 2004
Dát tip
Čekala jsem na význam začátečních písmenek, na smysl. Byl by v tom vtip a určitě by to bylo těžší na zpracování. Takhle je to sice barevné, ale nic víc, nic míň. Chápu však, že jsou chvíle, kdy člověk nehledá vtip, nechce tvořit divy. Jen chce něco dostat na papír, něco vyplivnout ven...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru