Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ne

19. 10. 2000
4
0
3250
Autor
zirafka

Jedno slovo Ach, to znám Boří svět Nežádám Prudký jed Propadám Citů změt Pokládám Tenký led Vzpomínám Vrať se zpět jak olovo
3/5 .........

Kytička
25. 05. 2001
Dát tip
Ach ***

Carodej
22. 02. 2001
Dát tip
Krátké, ostré, hladké, pevné - jako rána dýkou. Tip.

Carodej
22. 02. 2001
Dát tip
Jéje, já tu už byl, ale vidím, že jsem to opět trefil podobně:o)

Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
*ne: trochu jsem se zalekl jestli nebude začínat každej novej řádek dalším písmenem abcedy ... sík že ne ... dobrej experiment ... trochu mi připomínáš moje začátky ... jde-li to vůbec .... verše kurzívou to skvěle myšlenkově i graficky doplňují ... líbí Čaroději: pěkné... Spider: s tím výzbamem záleží na pohleduhele ... a já zase vkládám na Písmáčka jen hotový sbírky básní, tudíž knihy, každej mi pak nadává, jak je to dlouhý a jak to nejde číst ... m.

Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
safra líbí se mi ta slovní změt a tak k prvnímu řádku utíkam zpět

Ty mi dáváš , svými básněmi . Četl jsem to několikrát a nemohl jsem se dostat hlouběji Asi se nedokážu dívat Tvýma očima .

A to olovo mi také není jasné . Je slovo ne snad říci těžké jak olovo ? Přestože vzpomínáš na svou lásku ? Chceš jí říci ne ? Proč by jsi potom chtěla , aby se vrátila zpět ? Nebo on Ti snad řekl ne a potom to slovo z jeho úst bylo těžké jako olovo ? To by možná potom odpovídalo . Myslela jsi to tak ?

zirafka
21. 10. 2000
Dát tip
MaxFik: to poslední je nejpřesnější vyjádření :-) myslela jsem to tak

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Ta básnička je jak hozený oštěp......ještě chvíli po zásahu srdce drnčí.....

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
tak tak... dobré

zirafka
20. 10. 2000
Dát tip
Ad: tak, tak, tíží :-)

Spider
20. 10. 2000
Dát tip
Dyť to nemá skoro žádnej význam, nelíbí se mi to. Je to moc krátký, zkrátka fuj

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Po krátké diskusi s autorem nad významem "jak olovo" i přes malou námitku dávám TýAjPí.

Adelan
19. 10. 2000
Dát tip
Tíží? Řekla bych...Líbí

Vcela
19. 10. 2000
Dát tip
No dobrá...

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
zirafko, tak tohle je moc a moc pěkný...nádhernej rytmus a panečku, jak to odsejpá...

Bix
19. 10. 2000
Dát tip
Prekrásne naliehavé, až mi to skoro zlomilo srdce, ďakujem, pripomenulo mi to moje terajšie pocity...TIP :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru