Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lék na špatné psaní

29. 11. 2004
4
0
7866
Autor
arthamir

lék na špatné psaní


někdy kolem půlnoci
když chlad se vráží do kostí
i bez cizí pomoci
píšu samé blbosti

ač prázdný účet v bance
měl bych si bez okolků
sehnat někde na seznamce
velmi pěknou holku

arthamir
02. 03. 2005
Dát tip
to Craerassy: duše básníka sténá oko blízké smrti jak je něžná žena když pěstí nos mi drtí :-))

arthamir
01. 03. 2005
Dát tip
to Craerassy: pravda svatá seděl jsem a pikle kul! hlavička sťatá ze života vzala půl... neplakej pro staré známé dej si říct a chvíli stůj lásku znovu si vyznáme chci být víc než přítel tvůj... :-))

Craerassy
01. 03. 2005
Dát tip
koukej koukej na můj nos mám ho větší to máš zlost ty bys chtěl být jen přítel můj tu máš ránu a nežaluj:-)))

Craerassy
26. 02. 2005
Dát tip
sprosťák jsi a balím kufry! s tebou končím abys věděl! lépe bylo mi když měsíc nebylo tě..však jsi seděl! :-)))

arthamir
25. 02. 2005
Dát tip
to Craerassy: ach tvoje slovo bodá pálí však zní mi kdesi zdáli rajský hudby tón andělský to zvon! lepá děva ke mě se blíží samota mě již netíží novou lásku mám a ty můžeš tam odejít do ústavu starých panen ze srdce mi spadne kámen! :-))

arthamir
04. 02. 2005
Dát tip
to Craerassy: ejhle z ženy cudné výhružky se hrnou ach jak je to nudné až mi zuby hrůzou trnou s těmi tvými párátky sotva se přec najíš trochu zmírni obrátky o lásce se dozvíš... :-)

Craerassy
04. 02. 2005
Dát tip
od tebe se sotva dozvím co ta láska znamená každé tvoje chlípné slovo je tvá vlastní ozvěna:-)))

arthamir
02. 02. 2005
Dát tip
to Craerassy: moje prsty vilně hledají tvé tělo pilně na mysli však silně tane jistý pocit že netváříš se smilně ruce zalomeny v bocích s výčitkami v oku zastavím se v kroku otočím se zpět zas utopit svět v pěnivém moku :-))

Craerassy
02. 02. 2005
Dát tip
dobře činíš hochu milý být tu s tebou ještě chvíli dohnal bys mě bez milosti polámat ti všechny kosti :-)))

Craerassy
30. 01. 2005
Dát tip
ty zase s vášní pleteš si můj vztek co se mnou cloumal když svým vyznáním ve verších jsi ve vítězství doufal svou recitací příšernou utahal bys i koně a rukou hříšně dotěrnou šmátral jsi ve tmě po mně! :-)))

Craerassy
28. 01. 2005
Dát tip
jaká láska chlápku drzý? na lásku je ještě brzy květiny a sladké řeči zapomněl jsi vyslovit jak pak můžeš lásku chtít? :-))

arthamir
28. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: místo květin miláčku věchýtek slámy ti umotám zlehounka položím ho tam na roztrhanou spodničku oběť tvé nespoutané vášně jež zmuchlala jsi v křeči snad v reakci na mé řeči když recitoval jsem ti bášně -no vášně! :-))))

arthamir
27. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: tak na seníku říkáš? to si vážně nechám líbit sláma sice někdy píchá a manželství nemůžu slíbit ale když tak vzdycháš nemůžu se přec mýlit můj koník dole mlaská asi to zas bude láska... :-))

Craerassy
22. 01. 2005
Dát tip
musím přeci dělat fóry to mám ještě z tamtý školy jasně že pak na seníku vyslíknu tě ze zimníku:-)))

arthamir
21. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: nebuď si tak jistá cudná děvo svými mravy nevíš přec co chystám jak vloudím se ti do hlavy tvé tělo zahalím do průsvitného hávu co je skryté odhalím ...tak nedělej krávu :-)))

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
svůdník jeden neřestný zase splétá sítě svádí holky počestný do svý starý sítě klášterní mám výchovu proti zostuzení proto vždycky odolám tvému pokušení:-)))

arthamir
19. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: do ouška ti zašeptám nějakou sladkou blbinu na děti se nezeptám nebudeš myslet na rodinu zas krásně budem mladí jako kdysi před léty proplést dlaně svádí tvé tělo žárem komety :-)

Craerassy
16. 01. 2005
Dát tip
na dlouhé slohy nejsem příliš tak co tady s psaním šílíš stačí mi jen něžné slovo ale musí trvat dlouho.-)))

arthamir
15. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: když má žena k lásce vlohy oholí si své krásné nohy v kámasútře nalistuje po-lohy a přestane psát dlouhé slohy :-))

Craerassy
14. 01. 2005
Dát tip
kluk tu láká svádí zase cosi nutká v jeho hlase oholit si hladce nohy a rozehrát lásky vlohy:-)))

arthamir
08. 01. 2005
Dát tip
to Craerassy: jen polibek letmý na vlasy zaševelí si tiše kolem... nezahazuj se s tím volem i když tě miluje, Craerassy... :-))

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
konečně řeč rozumná jsi tu ty a jsem tu já tak jsme přeci s věcí pohli konečně jsme se tu shodli:-))

arthamir
21. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: taky jsem už v klidu každý den teď příjdu zašpásovat s tebou krásko nač se trápit ňákou láskou... :-)

Craerassy
17. 12. 2004
Dát tip
ježíš co tu dětmi strašíš já myslela jenom na hřích žádné věci rodinné jnak zdrhnu jémine:-)))

Craerassy
16. 12. 2004
Dát tip
tak to jsi měl říci hned to bych byla jako med jestli jde o éérotiku tak mám oči v jednom tiku:-)))

arthamir
16. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: safra, jednou jsem to zkusil kalhoty mám na dva kusy! ženská horká jako kamínka od sebe má kolínka (asi chce být maminka) že prý "pocem ty můj pacholku" už máme kluka, tak ještě holku... :-))))

arthamir
14. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: jak má člověk zůstat chladný když k sexu vztah má kladný navíc když jsi pěkná kost neříkej dvakrát a dost vždyť je to pro radost :-)))

arthamir
12. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: i pro pět ran jeminánku... snad mám doma nymfomanku? každý den teď pilně cvičím dělám dřepy vzpírám tyči abych tě uspokojil ženská moje když neodevzdáš se bez boje... :-)

Craerassy
12. 12. 2004
Dát tip
jaká má být ctnostná pana když si vzala donchuána? z posledních stop mojí ctnosti zůstaly jen bílé kosti:-((((

Craerassy
11. 12. 2004
Dát tip
každý den je málo přeci já chci třikrát denně věci o kterých mi vyprávíš snad se jednou odvážíš teorii v praxi změnit což by nešlo neocenit přídavkem či dvěma když je v ráži žena:-)))

arthamir
10. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: ale holka, nech těch žertů košilka už letí ke všem čertům vždyť naposledy dospělí byli jsme přec v pondělí... :-)

Craerassy
10. 12. 2004
Dát tip
a co úterý a středa? to mi klidu nedá taky čtvrtek pátek nebyl státní svátek sobota a neděle zase jsi byl v kostele kdy mám tedy najít den kdy nebudeš vysílen??? :-))

arthamir
10. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: to nemyslíš, ženo, vážně? každý den ukájím tvé vášně v pondělí po ránu už v úterý po zprávách se tuž středa místo fotbalu čtvrtek rychle a pomalu pátky mívám silné soboty zas pilné i třikrát, to se sluší? a v neděli hned po mši! krásné mívám sny že zas budeš míti svoje dny... :-)))

Craerassy
09. 12. 2004
Dát tip
naval košilku a zapomeň! to zřejmě zase neměla jsem den někdy mi paměť vypadává a pak tu lítám nahá inu to se stává:-)))

Craerassy
08. 12. 2004
Dát tip
já se ti tu svlíkala?? to jsem byla ožralá!!! :-)))

arthamir
08. 12. 2004
Dát tip
to Crearassy: ba ne, nebyla košilku´s tu dobrovolně shodila že prý teplo je ti... no to zírám, červená dnes letí! :-)))))

arthamir
07. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: tvým hrozivým slůvkům usmívám se když z košilky a kalhotek vysvlékáš se... :-))

arthamir
05. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: ženo, do pyžamka já chtěl jít né se s tebou pomazlit! však tvoje tělo smilné lákadlo je silné ... :-)

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
já jsem taky chtěla jen nakouknout a honem ven jenže tvoje zákeřnosti daly mi tu zabrat dosti:-)))

arthamir
05. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: jen se nedělej dámo vím, že ti to jde samo :-)

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
jen se nedělej ogare nebo budeš mít namále:-))

Craerassy
04. 12. 2004
Dát tip
muži ty ses svlíkat chtěl tak tu na mě nevřískej!! :-))

arthamir
03. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: ženo mravů neřestných pryč z mých stránek počestných! :-)

Craerassy
02. 12. 2004
Dát tip
tak se kluku koukej svlíkat nebudu to dvakrát říkat:-)))

arthamir
01. 12. 2004
Dát tip
to vesuvanka: "Dik" :-)

arthamir
01. 12. 2004
Dát tip
to Jannis: no neblázni... tenhle veršík považuji například za velmi povedený ! :-))) a když vyhodím když, nebude ho to bolet? a kam ho mám vyhodit? kam se vůbec vyhazuje takové "když"? to mi teda řekni... :-)) děkuju za kritiku :-)

arthamir
01. 12. 2004
Dát tip
to Craerassy: za radu ti holka dík ale snad abych se raděj svlík... (a šel spát) :-))

arthamir
01. 12. 2004
Dát tip
to _Rebelka11: děkuju... vezmu k srdci

Jannis
01. 12. 2004
Dát tip
to Arthamir: Přeci do propadliště dějin do DPS (domov přebytečných slov). Možná to trochu píchne, ale bude to jako včelička:)) Báseň má tu krásnou výhodu, že nemusí být vše napsáno- (ale nemůže se to taky zvrtnout a být vše mezi řádky)_ někdy kolem půlnoci když chlad se vráží do kostí - to že se to děje souběžně pozná čtenář i bez toho když...

arthamir
01. 12. 2004
Dát tip
to Jannis: kdepak, někdy kolem půlnoci, chlad se vráží do kostí - to by zanemenalo, že se tak děje pokaždé kolem půlnosci. ale mě se tam ten chlad vráží právě teď a proto to "když" :-) děkuju za rozbor a za kritiku :-)

vesuvanka
29. 11. 2004
Dát tip
Tip

Jannis
29. 11. 2004
Dát tip
Tak... U básní tohohle střihu je téměř nutností (protože nemůžeš zaujmout hloubkou myšlenek skrytých v básni) opravdu dobré zvládnutí formy- A to zde bohužel není. Např. rytmus... když chlad se vráží do kostí píšu samé blbosti - Vidíš, jak to skřípe... A přitom by stačilo vyhodit to "když". ATD... Takže tohle vidím jako jasný podprůměr. Škoda

Craerassy
29. 11. 2004
Dát tip
bohatou a s horečkama zkus to s postaršíma hérečkama:-))) tip

_Rebelka11
29. 11. 2004
Dát tip
...tip* a úspěch při seznamování :-))

Print
29. 11. 2004
Dát tip
:-))*

arthamir
23. 11. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: když ona je přítulná... :-) :-(

musis byt tvrdej a vyhodit...nekompromisne..:*))

arthamir
17. 11. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: nelíbí, ale je děsně vlezlá, mrška jedna :-)

arthamir
16. 11. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: seznámil jsem se s jednou bezva slečnou. jmenuje se Samota a tak sem se jí zalíbil, že u mě prej zůstane...

a tobe se libi taky???...

a jak teda pokracuje tve seznamovani?:*)))))))))

Elyn
14. 11. 2004
Dát tip
myslíš že na účet peníze vloží ti? :)

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to Elyn: no, to asi ne ale možná díky básni okamžitě zkrásním a chudobu mi promine :-))

Elyn
14. 11. 2004
Dát tip
jémine, ještěže nejsem děvče krásné a nevinné netřeba platit ručení povinné až budu říkat - zde jsem :)))) totiž, jako tvá matka.. ti to tento.. zakážu asi, Toníku, bo ti ještě nebylo osumnáct..;)

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to Elyn: kde žiješ matko rodu, machři ve školce povídali, že už to dělali se souškou čtelkou. tak co bych já nemoh na seznamce někoho sbalit... nedělej dámu a buď trochu "in"!

Elyn
14. 11. 2004
Dát tip
jasně, se souškou učitelkou jistě dělali nástěnku třebas, nebo něco malovali, psali.. :) mamka musí být dáma, jinak by se nelíbila tatínkovi.. ale pravda, musí být taky trochu uličnice... ale to je úplně jiné téma :)

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to Elyn: a já myslím, že teď je ten pravý čas poučit svého, dosud sice nezletilého, nicméně po vědomostech bažícího, synka nezvedeného. na čmeláčky a opičky v zoo se vybodni a koukej mi říct pravdu. protože jak říká jedno moudré pořekadlo: jestliže vaši rodiče nepoznali sex, je velmi pravděpodobné, že ani vy ho nepoznáte. a já myslím, že víš o čem mluvím, takže... :-))

Elyn
14. 11. 2004
Dát tip
:) synku, když si vezmeš, že tě nepřinesl čáp, ani nám tě nikdo nedaroval..:) kdepak, na tatínka nedám dopustit :) :)

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to Elyn: já mu tuhle pustil na hlavu květináč, ten ti nadával... no a od té doby po sobě tak štěkáte... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru