Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbůstka

13. 11. 2004
13
0
7857
Autor
Eilil

pro Kouzelnou květinku :o)

Hřeben hřmění mění

jazyk kazí neumění

ve sklenici temnice

tlení tleskot není

konec interpretace

šišlání še štvaniče

káva vane

v novém znění

TELEFONní ZVONiCE

koš odpadkový

nedostane.


Bean
24. 02. 2005
Dát tip
blbůstky můžu :)) pěkný obraty..seš hračička T

Lyryk
30. 01. 2005
Dát tip
TELEFONní ZVONiCE

Vespa
24. 01. 2005
Dát tip
Hehe :o)))

Taidó?

Eilil
12. 12. 2004
Dát tip
Taidó??? tak o tom jsem ještě nepřemýšlela.. ale pokuď si pamatuji pravidla.. tak by to mohlo zhruba tak odpovídat.. :o)))

guy
19. 11. 2004
Dát tip
ó ... mi ta vanoucí káva připomněla Jiřího Suchýho: vítr nevane sám i já vanu v kúpelni mam smaltovanú :-))*

šišlaní šišláníčko, šupééér poššššteníčko. TIP

Já se tedy k tomu nehodlám vyjadřovat..... sem ráda, že ste se všici pobavili... brou....

Eilil
17. 11. 2004
Dát tip
sakra.. :o) jsem se dostala do nějaké rozepře.. :o))) jůůů co s tím :o)

drahoušku určitě si s tím poradíš o tom žádná pochybka, ale dělit se vo palačinky nehodlááám..... :-)))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
obě dvě kytičky, jakápak rozepře ... Eilil zvládne jak moravskou, tak pražskou smažbu, jest kytkou veeeeelice šikovnou :-))))) Nebojte. Zkrátka určitě nepříjde nikdo z nás :-))))

No, ale to není fér si se vloudil a tak když už si tedy tady, tak jednu, ale víc ani ň.... :-))) navíc si myslím, že za chvilku nebudeš mít čím palačinky konzumovat... vzhledem k ořezávání... :-)))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
hele, hele ... ty si nějaká agresivní kytka ... kopřiva žahavka?

Já? Já ne, já Ti ořezávání neslibovala, navíc vidíš, že jedna se Ti dostane... :-)))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
A já ti snad sliboval že tě sežežu, či čo?

No, to nee... :-)) Ale vzhledem k tomu, že Ti to slíbil jeden nejmenovaný, tak si myslím, že nebudeš mít čím to sníst, každopádně bys neřekl, že sem škrt, tak to do Tebe s kouzelníčkovou kytinkou nacpeme nějakým votvorem... :-))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
hehehe ... mne s jedním nejmenovaným (avi) nerozeštveš. Doufám. Klasická průhledná ženská taktika ... pro jistotu, se v té vaší K. už neukážu - aby neměl důvod žárlit. A pokud ano, tak jen v M.

Já Tě bacím.....Neci nikoho rozeštvávat.... :-))) žárlit? hech..... si nemyslím.....Nooušku..... ale no to snad není potřeba..... :-))) Už rači taky mlčím ... a Lilianka určitě promine... :-))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
Eillil určitě promine ... na podobné hrátky u svých děl se kouká myslím s nadhledem a shovívavě :-) Že ti dá Nooušek za oušek!!!!! :-)))))))

teď neposlouchej, Kytí! Noe: Jen je nech klábosit... Ona žena potřebuje mít pocit, že se za ní ten její porve jako lev - ale přece si kvůli tomu nerozlejem pivo, že jo... :)))) teď neposlouchej, Noe! Kytí: Ale drahoušku, to víš, že toho hubatce srovnám, neboj... A i každého dalšího, co by si na tebe troufal být nehezký... :))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
teď neposlouchej, Kytí!: P_H: se ví ;-) teď poslouchej, Kytí!: P_H: Bojím, bojím ... prosím za odpuštění a klepu se jako malý ratlíček, jsi velký a silný a já jen poťouchlý malý skřet a plantážník nevycválaná.

teď neposlouchej, Kytí! Noe: Že jsme ji ale zblbli, co? :)))) teď neposlouchej, Noe! Kytí: Vidíš???????

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
teď neposlouchej, Kytí! P_H: Já ji nezbl, ty jo? :)))) teď poslouchej, Kytí!: P_H: Ještě jednou uctivě prosím za laskavé pornominutí !!!

Eilil
17. 11. 2004
Dát tip
dobrá.. :o) tedy.. palačinky. :o) jelikož se solidárně stavím na stranu ženy.. :o) tentokrát navíc ještě květinky.. :o))) takže Noe.. :o) je mi líto palačinky nebudou.. ale můžou být lívance.. :o))) hihi Aááá Pišta.. :o) typickej nestraník.. to nedělej .. to se Ti vymstí.. snaha zavděčit se oboum vyustí v nesmlouvavé šílené pronásledování.. (taktéž oběma) :o)) sleduj.. :o) mě to za chvilku bude čekat taky.. :o)

Eilil: To ale netušíš, že jako velký manipulátor to pochopitelně předvídám, a hodlám posléze využít toho, že budeme pronásledováni společně. Prostě zneužiji tvé osamělé vyděšenosti, a díky společnému problému se s tebou sblížím, a bezskrupulózně tě zneužiji. Kytí neposlouchej!

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
Tak to jsem si to teda podělal :-((((((((((( palačinky na rozdíl od lívanců já rád --- víš co, zkusím navrhnout obchod: syrový maso za lívance

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
P_H: Kytí neposlouchá, ale já jo!!!!! Grrrrrrrrr ....

Noe: Tak neposlouchej, a jdi... třeba vařit. Navrhuji párky, když jsi ten Noe.... :)))

Eilil
17. 11. 2004
Dát tip
hehe.. :o) Pišto :o) už si mě někdy viděl vyděšenou?? (až to nastane.. rozhodně se nikdo nebude chtít abližovat) :o) lívance za sirové maso Noe :o))) to je dobrej obchod.. :o) pláááác na to.. :o)))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
ale nééééééééé, já se spletl ... palčínky, nééé lívance Plác na tohle?

Eilil
17. 11. 2004
Dát tip
hihi :o) tak teď jsem z toho jelenice.. :o))) plác na syrové maso.. :o) hm??? jo už chápu.. no výsledek je stejný..:o) syrové maso dostaneš každopádně.. :o) hovězí .. zamlouvá se?? :o)))))

Noe1
17. 11. 2004
Dát tip
jelenice v jesenice :-))))) maso nabízím já ;-)

Eilil: neznáš mě, nevíš, co je děs... :)

Noe1
16. 11. 2004
Dát tip
Moje nota !!!! Haješ si krášně. *t + klub

critica
16. 11. 2004
Dát tip
Taky líbí :o)

Eilil
16. 11. 2004
Dát tip
kouzelná květinko.. :o) šálek dobré čokolády.. :o) to si nechám líbít.. a pár palačinek liliovatých.. :o) nechala by sis zase líbit Ty?? :o) Kassiope.. :o) děkuji moc za návštěvu.. milé stvoření.. :o) Noe... hihi.. :o) jsem moc ráda, že jsem kápla na tu Tvou.. :o))) Critica.. :o)) děkujiíí :o)) za návštěvu.. :o)

Noe1
16. 11. 2004
Dát tip
liliové palačinky bych si nechal líbit i já :-))))) uděláme si je?

Eilil
16. 11. 2004
Dát tip
:o) pro námořníka.. :o) cokoli.. :o)

Noe1
16. 11. 2004
Dát tip
to neříkej :-)))) nebo si o sobě budu moc myslet, a námořník by pak mohl kromě palačínky chtít ... třebas ... třebas ... i jahody a šlehačku :-))))

Eilil
16. 11. 2004
Dát tip
:o) dobrá tedy.. :o))) jahody.. možná.. ale se šlehačkou.. no raději moc nepočítej ;o))) hihi

Noe1
16. 11. 2004
Dát tip
:-)))))))) ale nápady máě squělé ... budu si pamatovat ;-)

Jůůůů, Noe nic nedostaneš..... já cuuu a ty budou enem pro mě, že ano lilianko? :-))) Tobě necháme akorát vůni v krabičce.... :-))

Mila_cik
14. 11. 2004
Dát tip
Líbí moooc..*

Giga
14. 11. 2004
Dát tip
t.

Eililko.... :-))) šak Ty už taky ty kitice.... jo, máš pravduuu su na měkkoooo.... :-)) se asik taky pochlapím... jestli mě napadne něco tak ztřeštěného a budu tam mít eště jedno dílenko... achh... :-)) synáčku: kytičkovatý úsměv...i se zubama.... :-)= stewe: joooo se totiž máme rády, sme ceci kytinkovatý... :-))

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
ach promiň Kyťulinko.. jsem machometl... :o) se těšíím :o))

nee, mi se líbí kitka s měkkým.... :-)) vypadá to tak křehoulynce... :-))

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
to vypadá.. jemně a kouuzelňounce.. :o)

jojo.... hele jedna kitííí for you... :-)) @}-------

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
jééé jsi kouzelná kouzelná květinko.. :o))) taky Ti jednu pošlu.. :o)

nejsem kouzelná... :-)) to jsou hold ty vymoženosti jednadvacátého století... .:-))) tedy sem kouzelná..... Ti něco vykouzlím, ju? :-)) třeba šálek dobré, horké čokolády... :-)) ( _ )c

Jajoch
14. 11. 2004
Dát tip
Uuu! Jako blbůstka je to...no jo...holt geniální...:-) Tip.

kassiope
14. 11. 2004
Dát tip
Je to pěkná říkanka, ale ne moje nota :o)

Eilil
13. 11. 2004
Dát tip
:o) for jů

chacháááááá...... šišlám blahem Vaše Veličenstvo... :-)) huuuu si to houpnu do voblíbených a to nejen pro to, že je to pro mě... :-)) tě mylujuuuu faaakt a doopravdy i s těma špuntama do ušíí... :-)) t!!!! a kdo nedá tipa, si mě nepřeje.... :-)) telefonní konvice do prázdna metlice šlehačka s jahodama pro Eilil připravena... :-))

synáček
13. 11. 2004
Dát tip
Mám z vás radost, kytičky...

Eilil
13. 11. 2004
Dát tip
hehééééééééééé :o) a viš že ty už si tam celá.. :o) zametla si police kouzelnická kitice mám ji ráda nejvíce.. :o))) hihi

Eilil
13. 11. 2004
Dát tip
:o) úsměv i za květinku.. :o) Synáčku.. :o)

stewewonder
13. 11. 2004
Dát tip
:o) je hezky jak ste na sebe hodny

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru