Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horská tramvaj

14. 11. 2004
23
0
9126
Autor
Eilil

Jajochovi :o))) (básnička s polopantografem, v plzeňském nátěru, elektrická výzbroj - Progress..)

Co to brázdí horská čela?

Městská tramvaj zdivočelá.

Jezdí vzhůru, jezdí z kopce,

na plošině vozí ovce.

Když ve výškách strachy trnou,

štípaj zblblé ovce vlnou.

Horská tramvaj frčí strání,

navštívit kurz štrikování.

Nemusí už jezdit bosky,

plete svetry na podvozky.

Zkouší vzory na čepičky,

do dopravní horské špičky.


Elánius
18. 09. 2005
Dát tip
ó,moc se nám to líbiló. Příště napiš zas, co pobaví nás.:-) Pa Andík :-)

Vespa
24. 01. 2005
Dát tip
Šmarja!!! To je guuut :o))))

Eilil
24. 01. 2005
Dát tip
hihi.. Vespy.. :o) Ty jsi milý posluchač.. :o) tedy.. milá posluchačka.. :o)

:o) směju se, což byl asi účel :o) t.

Yfča
08. 12. 2004
Dát tip
:o)*

Unge
07. 12. 2004
Dát tip
Sbaštila jsi mně "střídavý proud" - na ten v Pélzni jezdí enem vlaky, tramvajky vždycky jezdí na stejnosměrný. Mínus je v kolejích, plus je v troleji (alebo je to obrátene, ale tramvaj by išla vopred aj tak). Naproti tomu v Praze je všetko stejnosmerné: tramvajky, vlaci i metro. Trolejbusové u nás nežijí, u vás ano ? Právě se chystám vložit belbůstku o chystaných vlacích Pendolíno. Je to ostuda našich ouřadů, když objednají něco, co na našich tratích prostě jezdit nemůže...

Unge
07. 12. 2004
Dát tip
Příspěvek se bude (což je velmi zajímavé) jmenovat Pendolíno... a svým způsobem je to taky tramvaj, byť jezdí (ač zatím jen na zkoušku - už 2 roky) po železničních kolejích.

Eilil
07. 12. 2004
Dát tip
:o))) jo vidíš.. mě to vůbec nedošlo.. :o) Unge.. :o) jasně.. mínus je v kolejích.. vždycky ťapu po kolejích a říkám: mínus mínus mínus.. :o) trolejbusy u más též s plus v jedné a mínus v druhé troleji.. nejnověší trolejbus zde jest 21TrACI jinak řečená Trejsi :o) a nejnovější tramvaj.. pětičlánková nízkopodlažní Vectra (Velkokapacitní tramvaj), která je ve zkušebním provozu.. eje nádherná má 32 metrů.. a mňam.. je to skvost.. lidi na ni sice nadávaj, že moc háže a škube sebou v zatáčkách.. ale to jsou jen plky hnidopichů :o)))) podle mého soudu je dokonalá!!! (já ji taky nekriticky zbožňuju) No .. ona vlastně neni uplně Plzeňská.. zatím je pořát moc škodovácká.. páč ji ještě nikdo nekoupil.. a dokonce vyhrožujou, že ji rozmontujou.. (ta hrůůůza) a nadělaj z ní dvě Astry.. (nízkopodlažní tříčlánkovej typ tramvaje, dost podobnej Vektře, ale zdaleka ne tak vznešenej) já doufám, že jde opravdu jen o blbej vtip :o))) Jinak o Pendolínech už jsem taky něco málo slyšela.. tak děkuji za doplnění informací.. já se ještě někde poptám jak to s nima je.. :o) abych byla drobet v obraze.. :o)))

Unge
07. 12. 2004
Dát tip
Když si přečteš můj příspěvěk o Pendolínu, budeš aspoň vědět, jak by to NEMĚLO dopadnout... Proboha, co v tý Pélzni študuješ (kromě němčiny), ak to nie je "sovjéršenno sekrjétno" (explanation: top secret)... ~:))

Eilil
07. 12. 2004
Dát tip
já kromě němčiny.. :o) kterou nestuduji já.. :o))) valstně německy neumim skoro vůbec... studuji.. jen samé humanitní věci.. tak si to musím vynahradit.. alespoň tramvajkama.. :o))) Na tvé dílko jsem už fakt zvědavá.. :o) Kdyžtak mi prosím pošli avíčko.. :o)

Unge
07. 12. 2004
Dát tip
Takhle se moci s tebou projet tramvají... na stanovišti pilota a prvního důstojníka (to bych mohl být já, přibral bych i navigátora a kormidelníka Ochmelku...) ~~:))

Eilil
07. 12. 2004
Dát tip
:o) hihi :o) a máš pilotní zkoušky?? :o) Navigátora Ochmelku, jo :o) to mám být jako já? Tsss to je tedy provokace.. :o)

Montrealer
06. 12. 2004
Dát tip
Nikdy jsem móc nevěřil na tudlencty Wu-Chanoviny, ale: Moc mít tenhle Wu úsměv na tvář. Wu být veselý. Wu být šťastný, že někdo si hrát a ho bavit to, že on si taki hrát. V tendle svět smutně zmatek, kolo do kolo okolo uvnitř ganz byt sakryš gut si hrat. Ji-nak alles ist das Schweine-rei ! Takže Ejlil+Podezdífka sú zez Pélzně. Tam je krásně. Já tam mám psichiatra na klynyce Lochotinskiej... on člověk a Ejlil taki člověk (apoň povolánim). U Lochotiná, s lahvičkou viná, u Lochotiná ju vypiju rád. U Lochotiná je Katéřiná a Kateřinú já chtít milovát. *t*

Unge
06. 12. 2004
Dát tip
Elektrická výzbroj: nad ulicou drát. V něm je buď napětí nebo proud (protože je střídavý... tákhle ~~~~~ nebo +-+-+-+-). Neelektrická výzbroj: Avtomát AK-47 (bóľše znakómij Kalášnikov).

Eilil
06. 12. 2004
Dát tip
Montrealer. :o) kuji.. to je pěkné.. zergut.. :o) Já taky znám psychyatra z konečnej Lochotína.. :o) Unge.. :o) jůůůů jsem zas obohacena.. o cennou informacu.. kuju :o)

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
:-))) tip!

Eilil
05. 12. 2004
Dát tip
jééé Craerassy.. :o) kujííí :o)

Pokusák
25. 11. 2004
Dát tip
:-))))*T

katy
21. 11. 2004
Dát tip
hézké:))*

guy
19. 11. 2004
Dát tip
když ovce tvá tramvaj vozí mohla by i horský kozy případně též kamzíky a divoký králíky :-)*

stewewonder
17. 11. 2004
Dát tip
ja chci taky podvozek : )*

Jajoch
16. 11. 2004
Dát tip
Už jen tím, že je to pro mě dávám tip!:-))) A taky za zdivočelou tramvaj...:-))) Děkuju...

Noe1
16. 11. 2004
Dát tip
*t to je milý :-)

Eilil
16. 11. 2004
Dát tip
Take_five.. :o)) jééééé Kassiope.. :o) ano tak tak tramvajofilní.. těžce tramvajofilní.. :o) děkuji. :o) Arthamir.. :o) děkuji moc.. :o) Vesuvakna.. moc děkuji. :o) tak u nás nás zatím nikdo neškolil. :o) asi si budeme muset poradit sami.. :o))) Robinia.. :o) děkuji za návštěvu.. :o))) těší mě.. :o) podezdívka.. :o) takže krajan!! no znamenitě.. :o) hihi.. holt.. ovečky se budou muset voštipovat jiným způsobem..a tramvajky nebudou mít tolik materiálu.. a prochladne jim spodek.. :o))) Lotosko.. :o))) tak ještě jeden pro Tebe.. navíc :o) Prite.. :o) ahojky.. :o) děkuji.. :o) Květinko.. :o) jsem Tvými citoslovci velepoctěna.. :o))) Sonetku.. :o) horské tramvaje.. tam kde sních netaje. :o) i když mají horskou špičku. :o) vozí lidi za hubičku.. :o) :o) Wu.. :o) Eilil být taky rád.. že Wu jeden usměv na Tvář.. z Toho Eilil taky povyskakoval koutek.. Od ucha na ucha.. :o))) Synáčku.. děkuji za úsměv.. :o) i Tobě jeden.. :o) s poděkováním.. :o) Gigo..děkuji Ti za tipek.. :o))) Mila_ciku.. :o))) Jajochu.. :o) neni záááč.. :o) já taktéž děkuji .. :o))) Noe.. :o) i Ty si moc milý.. :o)))

Valentino
16. 11. 2004
Dát tip
Velmi zabavne... i tramwaye se pripravuji na tuhou zimu... tip

tralala, poctěna....

Robinia
15. 11. 2004
Dát tip
Jéééé tip

podezdívka
15. 11. 2004
Dát tip
Jakožto Plzeňák vím o co jde. Copa, tak se místo do strojků, budou ovce strkat do čteček, no. ;-))

Lotoska
15. 11. 2004
Dát tip
...hravost, to aspoň vyvolá úsměv :-) *

Print
15. 11. 2004
Dát tip
:-)*

hůůůůů..... eheéééé.... já nemám slov, snad ty citoslovce to dost výstižně vystihly... :-)))t

sonet1
15. 11. 2004
Dát tip
tramvajinko v létě v zimě bez jízdenky smíškem zbij mě ! .................sonet_:-) t*

synáček
15. 11. 2004
Dát tip
:o) T*

Giga
15. 11. 2004
Dát tip
t.

Mila_cik
15. 11. 2004
Dát tip
.-)

Vizionář
14. 11. 2004
Dát tip
Je to výplod hravé tvořivosti připomínající Vodňanského či Žáčka.

Jojo, Vizionář se trefil. Plus uvítal bych pointu. A nějak nevím, jak se štípe vlnou... :)

Eilil
14. 11. 2004
Dát tip
:o) já nevím.. možná. hraju si to jooo :o) štípe.. místo lístků.. strčej do označovačů kus kožicha... :o) ale v Plzni to od novýho roku nebude už tak jednoduchý.. páč tam namontujou čtečky na čipové karty.. :o) Děkuji Vám :o)

Take_Five
14. 11. 2004
Dát tip
jůůůů.. :)))*

kassiope
14. 11. 2004
Dát tip
Tramvajofilní milý úlet..:o))

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
milé hraní... tramvajová poezie :-)

vesuvanka
14. 11. 2004
Dát tip
To je roztomilý..... a tramvajofilní se mi líbí..... TIP Občas jezdím do Plzně, tak to se mám na co těšit.... čipové karty do tramvaje..., nám loni zavedli v práci "píchačky" na čipové karty, dokonce jsme na to měli školení....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru