Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den bez sexu

19. 10. 2000
5
0
5853
Autor
racek

K. Š., 1997

Jak ke dni bez sexu zaujmout konstruktivní postoj? Snad slovy: sexuální prostoj.
ikarka
07. 08. 2002
Dát tip
:-))) * a komentáře taky pobavily:-)

Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
No ... kdyby jen den. To bych i prostál s prostatou.

kalinka
22. 11. 2000
Dát tip
jiko a racek: píp*

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
chá cha :-))))) Jiko :-)))))))))))))) oběma ptip

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Bezvadná blbůstka na tip:-) Den bez sexu je moooooc ošklifý den:-(

racek
20. 10. 2000
Dát tip
Kdybys znal nejake kouzlo, jak takovy neprozit, podel se se mnou a ostatnimi, Carodeji.

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Inu, pokud nejsem fyzicky oddělen od dotyčné partnerky, v podstatě nehrozí, že bychom spolu měli den bez sexu, pokud se tomu tedy nebrání ona či nějaké urgentní zdravotní potíže......

racek
20. 10. 2000
Dát tip
To se ty Tvoje damy ale maji, Carodeji...

Bez sexu se žije těžko co já však poradím ? Najdi si , milá Anežko najdi pořádný cepín. :-))

Bambulka
19. 10. 2000
Dát tip
ano! zbytečné prostoje ztěžují naši demografickou situaci ... :-))

Vojtek
19. 10. 2000
Dát tip
To je něco jako den bez cigaret???

Javert
19. 10. 2000
Dát tip
Podstatné je to hned druhý den dohnat!

pjer
19. 10. 2000
Dát tip
Ten, kdo drzi celibat Nemusi se cely (dcery?) bat (Pod Cerny Vrch)

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
racku ty si muj....si Tě celýho vytisknu a budu ukazovat Tvoje věci lidem, kteří jsou pořád na.........!!! Hezký den:-))))

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Rozbor: Jak ke dni bez sexu Jedná se o jakýkoli den v týdnu kromě středy zaujmout konstruktivní postoj? Konstruktivismus se vyznačuje spojením oceli, skla a betonu. Jedná se tedy o ocelově pevný (nehybný), vyvýšeně povýšený (jakoby s betonovým podstavcem) postoj se skelným pohledem (podobně jako Libuše) Snad slovy: Kardinální otázka pointy, která vzývá pointu v odpovědi, ale i mírnou nejistotu zda odpověď je pravdivá sexuální prostoj. Prostoj odvozen od prostát celý den, jednoznačně se tedy jedná o celodenní erekci. Obsahem celé básně je Hamletovské onanovat či neonanovat? :-)

racek
19. 10. 2000
Dát tip
Ale to se tyka i zen, nad...nejsou jen muzi...Nebo mate, panove a damy, jiny nazor?

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Racek ach vy feministi :-))))) jasně, že jsou i ženy, je to legrace. Tak se u/zasměj:-)

zirafka
19. 10. 2000
Dát tip
Racek: tvé blbůstky jsou osvěžením v záplavě děl _JiKo_: tvá kritka taktéž :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru