Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

15 rokov PO

16. 11. 2004
1
0
2477
Autor
dick

***

zamat nám nejak vypelichal či vypĺzol.

na zamate si dobre ležia pretučnelé obludy.

v rámci reminiscencií skúmam, či je možné zamatovými rukami robiť revolúcie.

vláda ideológie sa nahradila vládou peňazí.

len kto je to SA.

sa to posralo. Kryl radšej zomrel, lebo všetko bolo zrazu ináč.

pojmy ako česť, morálka a zodpovednosť či nadšenie sa stali len slovami.

hodnota slova sa minimalizovala na propagačné heslá typu "Na večné časy a nikdy inak".

Niekoľko chránených druhov vyhynulo.

niektoré jednoducho zmizli. revolúcia sa neskončila.

ani nezačala.

hralo sa divadlo, ktoré niektorí optimisti hrali smrteľne vážne.

vzenešená forma bytia -PROTEST- sa stala šialenstvom.

terč známy spred 15 rokov sa rozptýlil na tisíce terčíkov.

ako vírus.

respektíve je otázne či to bol správny terč.

triafať do pojmov sa neoplatí.

oveľa účinnejšie sa mi zpätne javí triafať do konkrétnych nositeľov zvrátených teórií.

viacnásobná zmena myslenia sa neakceptuje, nakoľko je nositeľom rozvratu systému.

starý systém sa nenahradil novým.

ostalo len čarovanie a formulácia mýtov nepodložených žiadnou filozofiou.

starú cestu sme zavrhli - lebo viedla do pekla ale nová zatiaľ nebola definovaná.

do neba ide každý sám.

kľukato a ťažko.

štát sa stal nástrojom vydierania a fórom pre formuláciu bludov.

bankové kontá sú priepustkou na toto fórum

nikto sa ale nepýta, odkiaľ sa tie kontá nabrali.

SA nás ovláda.

SA si to dobre premyslel tým, že sa nazval sa.

Kyklopovi vypichol oči Nikto.

"Kto nám to urobil?"- pýta sa revolucionár starší o 15 rokov.

 

"NIKTO"


aqua
27. 11. 2004
Dát tip
TO JE PLUS ZE DNES NEMUSIM PRELIEZAT OSTNATE DROTY KED CHCEM CESTOVAT - to je asi jedine plus ktore som nasla aj ja - presne na to som si spomenula, ked takmer na hodinu presne 15 rokov od začiatku revolucie stala vysoko vo veži Sagrada familia v Barcelone (asi by sa škrabance po ostnatom drote na tvari dost blbo vynimali na fotkach) * ale zase až tak uplne blbo všetko nedopadlo

dick
18. 11. 2004
Dát tip
hm.. zaujimave ja som to vtedy za frasku nepokladal. ono stacilo malo aby sa to vymklo spod kontroly.. nie vsetko sa da dfo detailov naplanovat.. fakt je ten ze sme boli naivni.. faktom aj je, ze padol rezim a minimalne TO JE PLUS ZE DNES NEMUSIM PRELIEZAT OSTNATE DROTY KED CHCEM CESTOVAT. to ze si nechame skakat po hlave od prevracacov kabatov ale je nas problem ako stredoeuropska choroba. bojovnost a strajkovanie sa tu moc nenosi.

..nuz my sme taky narod...makame a drzime hubu a krok...

maia
17. 11. 2004
Dát tip
Ja som necakala nic. Mne to iba pripadalo ako uzasna sranda. Ani v skole sme sa ucit nemuseli, iba profesori rozpravali svoje bolesti na socializmus. :-)

maii...a ja ze preco sa do toho ti studenti tak hrnuli... ...ja osobne som bol v prvaku na zs...a mal som zapal pluc...ja som mal v podstate stale zapal pluc...preto si pamatam... ...a profesori nadavaju na socilizmus dodnes...najma najvacsi bolsevici...dnes najvacsi demokrati... angel...u nas je revolucia nezna...

maia
17. 11. 2004
Dát tip
Assu, to si taky mladas? :-) Pre mna to bol maturitny rocnik. Vsetko vrelo a keby neprisla revolucia, asi by ma vyrazili zo skoly z urcitych dovodov...

angel1
17. 11. 2004
Dát tip
tak prepáč-zamat či neha, výsledok je ten istý :o(

VenusHalley
16. 11. 2004
Dát tip
koukam, ze nejsem jedina, kdo ma z toho depku :(

maia
16. 11. 2004
Dát tip
...ze sa nad tym vobec pozastavujes. Bola to fraska, to bolo uz vtedy jasne...

maia...co by si cakala od kvazi revolucie usporiadanej estebakmi...

angel1
16. 11. 2004
Dát tip
zamatovú revolúciu som si prežívala v Blave. Akí sme len boli naivní. Neideme do neba, ani len v pekle pre nás nie je miesto

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru