Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jackovo zklamání

19. 10. 2000
1
0
1722
Autor
Vcela

Je už sice starší,ale účelu to neškodí. Aneb jak je (nejen fyzická) krása relativní!

Nikdy by mě asi nenapadlo,že krása může být tak strašně klamná a ošidná,kdybych náhodou jednou nepotkal tu nejnádhernější holku,jakou si jen dovedete představit a bláznivě se do ní nezamiloval.Byla tak mladá,oslňující a okouzlující-no prostě bohyně krásy.Úplně jsem po ní šílel. Ale v den,kdy se mi podařilo úplně proniknout do jejího nitra,mě veškerá zamilovanost přešla.V okamžiku,kdy můj nůž prořízl její břicho a střeva,mě prostoupil pocit hlubokého zklamání. Dodnes nemohu pochopit,jak někdo tak úchvatný,krásný a čistý,může být plný tak odporně páchnoucích sraček....!?
Skagen
15. 06. 2001
Dát tip
No docela dost dobré :-)))) Nejsem příznivec podobných věcí, ale má to hlavu a opatu. :-))

evelína
21. 10. 2000
Dát tip
Brrrr

šroubek
19. 10. 2000
Dát tip
taková poezie, kde se to v tobě jenom bere, ty jsi bezedná studna objevily se ve mně úplně nové pocity

Bambulka
19. 10. 2000
Dát tip
!?! Jack Rozparovač?:-)) brr, trochu silný kafe takhle v podvečer...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru