Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posílám

23. 10. 2000
7
0
3649
Autor
šroubek

Posílám ti pozdrav z dálky z dálky, předpeklí pekaři ten pozdrav čertům upekli posílám ti pozdrav z blízka z blízka, ze Země posílám ho na planetku, nechovám se rozumně. "Malý princi, mně se stýská mně se stýská, hrozně moc zase pozoruješ slunce a tady je temná noc v srdíčku mám večer tmavý, nezlobí tě růžička? Pokud jsem tě pobavila, zas mě navštiv, lištička."
Drago
16. 02. 2003
Dát tip
nemůžeš přicházet kdy se ti zlíbí. Musíme zachovat řád. Například, budu-li vědět, že příjdeš ve tři hodiny, už od jedné budu netrpělivá... ale když přídež neohlášen, nemůžeš pak najít mé srdce vyzdobené... je to moc krásné... nemůžu jinak než tipovat...

Sala
16. 03. 2001
Dát tip
po návštěvě...jedna mile -princi- ochočená :-))))

Sly
10. 12. 2000
Dát tip
lékařská diagnosa: oči a vědomí se začetly... má diagnosa: oslovila jsi mne? nene, dostala jsi mne a kam? na tose snažím přijít už pár let ale dík

šroubek
08. 12. 2000
Dát tip
lékařská diagnóza: začetl jsi se :o)

Sly
07. 12. 2000
Dát tip
Pokud jsem tě pobavila, zas mě navštiv, lištička." - nepobavila - vybídla a k čemu? to se dozvíš...

Simon_Petr
14. 11. 2000
Dát tip
Krásný...

Yeziiinka
29. 10. 2000
Dát tip
Čaruješ mi před očima šroubečku!!! Tohle mě nadchlo, básenka mi sklouzla po osrdí a musím ji číst znova a znova... Tip!

šroubek
24. 10. 2000
Dát tip
Psí mák: není to příliš drsné,já jsem pšes tz pohádky

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
nádherně pohádkový... to miluju! :-)

JiKo
23. 10. 2000
Dát tip
Buď mi něco uniká, anebo to není silné na arénu

Stínovlas
23. 10. 2000
Dát tip
Je to takové miloučké. Samo je to jako pohádka pro děti. :o)

Albireo
23. 10. 2000
Dát tip
Ten Malý princ mě také dostal. Takže típ!

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
Jiko, něco ti uniká šroubek: hezké... BTW: víte, že vyšlo pokračování? ještě jsem ho nečetl...

zámek
23. 10. 2000
Dát tip
... to je velmi povedená záležitost ... TIP !!

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Namaluj mi beránka........ Za tu připomínku Malého prince, která mne pohladila všude kolem srdce a možná ještě dál (je rybníček Brčálník) ti dávám tip.

šroubek
20. 10. 2000
Dát tip
umím namalovat jenom slona v hroznýši bude to stačit?

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
hm.... vypadá to spíš jako klobouk....

šroubek
20. 10. 2000
Dát tip
že by to bylo tím, že už jsi dospělý?

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Ne...ach ne....to ne..... Musím zalít svou růži......

Psí_mák
20. 10. 2000
Dát tip
Tip pro ty, ktorí nie sú zlí :-) To pro ten čas, který věnují své růži... A Exupéryho pro dospělé znáte? Země lidí, Citadela ? Doporučuji, pokud ovšem počítáte s tím, že Malý Princ byl shovívavější, byl přece zamýšlen pro děti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru