Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 131104 - Zjevení

18. 11. 2004
9
0
7560
Autor
StvN
 

Další tramvaj se líně přestřela zorným polem. Slunce zapadalo kdesi za zády, pod bundu se drala zima. Natálka se na mě zoufale podívala. Nechápal jsem. Její strnulá ruka směřovala k zastávce. Zpoza tramvaje přicházel vysoký, světlovlasý muž. Ostrým pohybem ruky odhodil splývající kožený plášť za záda, až ten plesknul o bok čekárny s reklamou. Jako když práskne bičem. Sklo se vysypalo. Na zem sklouzla fotka ženy ? Svádění je jen hra.

 

?Podívejte, co má v ruce,? slyšel jsem roztřesený hlas jakési ženy.

?Zůstaň,? řval Pišta na svýho vlka a v prudkém záklonu vyrovnával neuvěřitelnou sílu divokého zvířete a nebezpečný náklon hladiny právě koupeného čaje, který dvěma prsty držel ve druhé ruce.

?Má psa,? ozývalo se ze všech stran.

?To je fena,? řekl zlostně světlovlasý muž.

?Dalmatýn,? vzdychala děvčata.

Pišta odhodil čaj a celou vahou se snažil dostat vlka stojícího na zadních na zem.

Petr_Pan neváhal a vytáhl teleskopický obuch. Ozvalo se kovové cvaknutí a Petr_Pan se zlostným: ?Blonďáku!? vyběhl vstříc černému baronovi.

 

Pozorovatel využil situace a ujal se omdlévající sk8tergirl. _Jiko_ se blbě zubil. Já se snažil uklidnit Natálku: ?Vždyť je to jen Jablkům.? Swandrow, která vedle Ernesta_Gaskina uzavírala kroužek přítomných, nasadila znuděný škleb říkající asi: ?To u nás, cha, měli byste vidět labutě.? Rowenna naštěstí zůstala doma. ?A sakra,? slyšel jsem Pištu volat v pádu, když mu praskl řemen od vlka. Vlk jedním skokem přeskočil běžícího Petra_Pana a druhým se jako temný mstitel snášel na černého barona, alias Jablkům.

 

Co se stalo potom je těžké popsat. Jako by byl dalmatýn prodlouženou rukou černého barona, létal vzduchem děsivě přesně jako drákulův hladový pohled. Jablkům jednou rukou směřoval fenu proti vlkovi a druhou jako Neo odrážel Petr_Panovy útoky stříbrným obuchem. Černo ? bílo ? stříbro ? blonďatý chumel energicky měnil tvar jako rozzuřená kyselina mléčná. V jednu chvíli se zdálo, že se čas zastavil. Jablkům rozevřel náruč a vznesl se dva metry do vzduchu. Na oba protivníky vrhal zarudlé pohledy wrestlera, který se chystá zasadit poslední ránu.

 

No a pak jsme šli do zoo.
pozorovatel
06. 09. 2005
Dát tip
he

ech...

Elyn
23. 11. 2004
Dát tip
:)) *

JiKo
20. 11. 2004
Dát tip
:-DDDDDD Ty wole jak říká Fox Mulder Pravda je tam nahoře :))

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Ano. U mě se jí totiž nedobereš.

sicco
18. 11. 2004
Dát tip
tak koukám do světla a monitor svítí zpusta a září do temna, proč smrt je zasazena zhusta ozvěno ztracená proč hledáš v sobě pojem vždyť jen pro vyvolené se stává ze slov dojem

Prokletí
18. 11. 2004
Dát tip
tak tomuhle se u nás doma říká: PĚKNĚ KURVA, PĚKNĚ ;) Budeš báječný taťula, aneb: "Děti běžte sptá, jinak přijde tatínmek a poví vám pohádku!!!!!!" ;o) m.

Madailonek každému? No to se máme na co těšit.. .))) Naočkovals mě myšlénkou... :)

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
sicco - dobrá reakce, ale přesto, kdes tam viděl smrt? Prokletí - to by mohlo fungovat Pišto, je to zase jen můj hloupej nápad. Ne, že se ho chytneš. swandrow - taky na tě donde

StvN: Už se ho držím... :)

Vespa
18. 11. 2004
Dát tip
Ježkovy zraky!!! Tebe já neznám!!!

:) + T


Makča
18. 11. 2004
Dát tip
v rámci projektu kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá viz Pišta, mimochodem on je prostě nejlepší, skvělej, vyjímečnej, nekonvenční, úchvatnej, galantní (čímž plním daný slib, doufám, že počet přívlastků postačuje, v případě potřeby mohu rozšířit, ale obávám se, že pro pivo v plastikové láhvi je toto dostatečný ekvivalent:-)). * omlouvám se autorovi, ale využila jsem příhodné konstelace, taky bych to líp neřekla:-)

...já se picnu.... :))

j_i_r_i_k
18. 11. 2004
Dát tip
Mno, sem o dost přišel zdá se... I když nezatížen realitou se mi toto dílko může jevit zajímavější, než kdybych byl účastníkem, takže...

Jinny
18. 11. 2004
Dát tip
StvN: Docela vtipný... a absurdní. V tom nejlepším smyslu slova.

Semeno
18. 11. 2004
Dát tip
jo, ..polovinu, čistou a možná něčim kápnutou si jich vybavim. Možná chceš slyšet, že je to napínavý, i když se člověk snaží aby nebylo, tudíž si na to kápnul. no, a teď se o večeři vsadim, že tu večeři dneska nestihnu,..ne , prostě se asi začnu bavit s hladem a pak na mě bude urči¨tě hodnej. No určitě. mm semeno jo, ehm, for MAKČA: Normálně jsem tě potkalo v metru, a ty si mě už asi nepamatuješ. Zadost mi.

Semeno
18. 11. 2004
Dát tip
jo tak

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Hm, ale výběr, Štěpáne, nemáš žádnej. Jak tak koukám. Hm.

sidonia
18. 11. 2004
Dát tip
no, muselo to být pekelný:)

proč avi?

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
květinka: já dal avi? nedal, myslim.

to nebylo na Tebe, ale na semeno.....ale teď jsi dal... :-)) A já Ti dala avi? Nemyslím si... :-))

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Tys mi nedala? Tak to mi potom dala sidonia... nebo mi dal někdo jiný? Důležitý je, že jsem ti dal já:) Řekněme si to na rovinu: jsem vůl.

dal Ti ho semeno.... :-)) Tak to nevím.... kdybys byl, tak bys jenom bučel.....:-)) Jo, dal a aby Ti to nebylo líto, dala jsem Ti taky... :-))

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
bu bu bu (bučím správně?:) ...mně nakonec dá každá...

pozorovateli... :-)) každá nee.... :-)) avi máš mít... a to teeeď... :-)) bučíš nemocně.... :-))

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Do huby. Tak akorát.

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
kouzelná: každá:) i StvN:))) bu bub:( StvN: Tak se nezlob. Tak jsem lepší, no... mně ale nevadí se s tebou kamarádit, i když máš málo výběrů...

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Jsi už jak ten Voloďa. Uvidíme, kdo se bude smát naposled.

hech..... hledej šmudlo.... :-)) každá možná.... :-)) už je z Tebe bubák a ne vůl.... chjo... ani to neumíš pořádně... :-)) brou

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Voloďa je můj čtvrtý nick. Myslím, že ten poslední se zasměje na pohřbu toho druhého naposled.

arthamir
18. 11. 2004
Dát tip
no, to musela být mela :-) skoro jsem čekal, že nakonec napíšeš: no a pak jsem se probudil :-)) ale zoo je taky príma :-)

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
A mela ještě bude.

arthamir
18. 11. 2004
Dát tip
švanda musí bejt :-)

pozorovatel
17. 11. 2004
Dát tip
:)))))) vole:)

StvN
17. 11. 2004
Dát tip
Nemáš slov, co?

pozorovatel
17. 11. 2004
Dát tip
No, jsem trochu nasranej... až zaraženej... Čekal jsem, že ten bourák budu já a ne Jablkům....

StvN
17. 11. 2004
Dát tip
S tim tvým kožichem? Sorry, ale....ale teď mě napadá, že napíšu asi druhej díl.

pozorovatel
17. 11. 2004
Dát tip
To je kapuce!!! A tobě se snad Mareš nelíbí? Já ti tu báseň asi vážně napíšu...

StvN
17. 11. 2004
Dát tip
Nevyhrožuj.

Alojs
17. 11. 2004
Dát tip
jooo, tak tam jsem s vama nebyl, ale musim uznat, ze je to pekne napsany :-) jak jinak ostatne

ženyjální!!!!! To se nám to hezky schází... :))) Začínám mít pocit, že jsem byl svědkem čehosi legendárního... :)) *t

pozorovatel
17. 11. 2004
Dát tip
Napíšeš o mně taky báseň?

StvN
17. 11. 2004
Dát tip
Alojs - zdravím Ostravu. Pišta - no já mám takovou náladu udělat takový medajlonek každému zvlášť.

StvN
17. 11. 2004
Dát tip
Luky, to bude óda. Igore, ty se nezdáš. Ale sám jsem si o to řek, uznávám.

pozorovatel
17. 11. 2004
Dát tip
jablkům: :)))) že je?:))) já ho zas nazval volem:) Máme ho všichni rádi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru