Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva roky živého Xychtu

19. 11. 2004
0
0
4103
Autor
ashentree

další xychty wopruz, tentokráte anuální ;)

Je to k nevíře, ale neskutečné 2 roky uplynuly od prvního živého vystoupení Xychtů v klubu Kashmir v Brně. Od té doby členům kapely spoustu věcí přibylo i ubylo (tituly, vlasy, lásky, nemoci, letokruhy, litry alkoholu v kostech, apod. ;))

Jak to s námi po těch dvou letech vypadá se ostatně můžete přijít přesvědčit na koncert ve středu 1.12. do brněnského klubu MV, Kounicova 20/22, kde od 19:30 můžete svlažit své krky chmelovým nápojem či jiným druhem čaje ;) a postupně nechat zahltit své slechy ponuře se xychtícími výtvory naší možná jen zdánlivě bezbřehé hudební fantazie.

Shrnuto nejdůležitější:

Kde: MV music club, Kounicova 20/22, Brno
Kdy: 1.12., vstup od 19:30
Za co: 30,-


Těšíme se i na písmactvo!

xychty.wz.cz

Odborné zařazení stylu provedl papouch, za propůjčení nesmrtelného hesla na tento, a případně další plakáty, dík! ;)
jak sis vsiml hrose nestihlo uz se i omluvilo proc...a ja zase dekuji za navstevu difadelni akce...a plagat je fybornej...pochval brasku:*))))))))))a pak mu este vynadej ze ho potkavam a on me nefidiva:*))))))

Empty
05. 12. 2004
Dát tip
Byl to skvělý hudební zážitek, díky za něho!

papouch
29. 11. 2004
Dát tip
já nemůžůů (((

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
Fúúúúúúúúj - hmyzák - ani maličko se mi ten plakát nelíbí !! :-( .. :-)

ashentree
26. 11. 2004
Dát tip
máš u nás drobnost, papí, esi teda tou vosou nepohrdls ;) doufám, že se zobrazilo tam nahoře :-) napadlo to zas bráchy...je děsně perversní :-)

ashentree
26. 11. 2004
Dát tip
...a tož avi od plagátovací služby :-)

Morasten
24. 11. 2004
Dát tip
Petr_Pan: super:-)) někde se pak srazíme a zapaříme u ashee..

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Morasten> Určitě .. ! .. :-)) Těším se - moc .. :-)

s hrochem se dle moznosti muze i pocitat:*))))))

ashentree
22. 11. 2004
Dát tip
Empty, hroch: když vám to vynde, rád vás tam uvidím, lidi...

Empty
21. 11. 2004
Dát tip
zkusím přijít

ashentree
20. 11. 2004
Dát tip
bychom to všecko měli nějak jasanově oslavit, byť ty čísla máme takový složitý teďka :) ale to prvočíslo je moc fajn! dýchá to takovou silou, že Tě nemůže nic jinýho dělit než ty sama sebe...já to teď budu muset řešit s devítkou a trojkou, mě budou rozkládat, potvory...;)

zas středa ?...neslíbil jsi mi něco ? : ))))

Morasten
19. 11. 2004
Dát tip
jééé:-((proč je to v tom brně dycky středa nebo ňákej jinej blbej den? mimochodem,nedlužim Ti ňákou zprávu?poslední dobou mám pocit že dlužim zprávu...

ashentree
19. 11. 2004
Dát tip
vím, pro nebrňáky problém :( těžko se hledá volnej termín v klubu, kde člověk nemusí platit nájem za akci...proto se moc nedá vybírat...ale pro sobotňáky taky ještě něco bude určitě ;) tohle jsme chtěli fakt udělat kolem těch narozek, tak to vyšlo takhle... nedlužíš mi nic, holko, aspoň pokud vím :-) ale jestli jakože něco, jako že jo, tak sem s tím teda! (nebudu protestovat :-)) a dík, že ses stavila!

Petr_Pan
19. 11. 2004
Dát tip
Morasten> Tak pak můžem jet spolu .. :-) Rád bych přijel, ale - středa je opravdu nemyslitelná - zvlášť s mejma známkama + když už budu v prosinci ty dvy dny doma & vůbec - už se těším na sobotnější akci .. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru