Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Puškin a slepice

18. 11. 2004
0
0
1458
Autor
caramba

Drobná ptákovina na téma anekdot Daniila Charmse

Puškin a slepice

 

   Jednoho léta pozval Tolstoj Puškina k sobě na venkov. Puškinovi se sice příliš nechtělo, ale co měl dělat? Znáte přeci, jaký bývá Lev Nikolajevič pruďas…

   Když byl Puškin na návštěvě asi pátý den, lezlo mu už všechno krkem: Tolstoj, jeho žena, děti. Ale nejvíc ze všeho slepice, kterých měl Tolstoj dobré dva tucty.

   "Nemám rád slepice," mumlal si Puškin pod vousy a chodil po dvoře. Ptáci se mu neustále pletli pod nohama, kdákali a - ano, klovali ho i do lýtek.

   "Nemám rád slepice," Alexandr Sergejevič už byl zlostí bez sebe. Nakonec se neudržel, jednu slepici chytil a zakroutil jí krkem. Slepice kdákla, křuplo to a bylo po všem.

   "Hmm," řekl si Puškin a chytil druhou. - Slepice nevydala ani hlásku a už ležela na zemi.

   "Podívejme," zamyslel se znovu a už se hnal za další. Nu, práce měl na celé odpoledne. Nakonec slepice srovnal do tří řad a k večeru odjel do Petrohradu.


Silvita
25. 01. 2005
Dát tip
já mám ráda Puškina .... zlatého, včera sem ho vypila na ex:)

Vevet
23. 11. 2004
Dát tip
..a kdo že to Puškina zastřelil?.. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru