Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 131104 - Pupíček

19. 11. 2004
9
0
8101
Autor
StvN

   

Večer, jak se zdálo, se vybarvil do černo ? bílo pruhovaných rozměrů. Snad mezi _Jiko_ tankistou a Pištou psychologem sedělo to nevinné stvoření. Blond vlasy spadaly na ramena a neochotně lapaly cigaretový dým, takže to nakonec vypadalo jako scéna se suchým ledem a vlajícími vlasy. Znáte Kouř?

 

Když odešla její největší konkurentka, ujala se sk8tergirl vedení ženské sekce rozpalovaček a rozbalovček. Jak bylo řečeno, těhotná_hrošice u pánského posluchačstva se svým vaginálně dentálním problémem neuspěla, takže se skejťanda pustila do svlékání. Cigaretu odhodila pod stůl, odkud se ozvalo dvojí zaštěknutí a lupnutí. Jakmile odepjala knoflíček kalhot, podlaha zavibrovala a rázem na stole stál pozorovatel i s bundou pošitou bílou kožešinou přes ramena. Swandrow při pohledu na jakýsi druh polární myši našité na pozorovatelově bundě poznamenala něco o zlatých potkanech. Jenže to se s nemilou potázala, neboť hrošice, jíž jeden utekl poté, co se mu vrátil cit do tlapek, vstala jako king kong. Tyčila se do výše pozorovatelových trenýrek, které pomalu, ale jistě nabývaly obludných rozměrů. Nedokáži si to vysvětlit, ale on si toho snad nevšiml. Pohledem totiž osciloval mezi pruhovaným štěstím a hladkým bříškem, jehož chrámem na něj jako hvězdná brána mrkal kdo jiný, než ? Pupíček!!!!

 

?Pupíček,? zpíval pozorovatel a tančil po stole jako super star po prvním koncertě. ?Pupíček, já se zbláznim,? řval jako pominutý. ?Frézka,? chtěl jsem kontrovat, ale nebylo to k ničemu. Pozorovatel ležel na břiše, stůl se prohýbal, psi kňučeli, hrošice metala blesky na Swandrow, Swandrow se nenápadně culila a pozorovatel takto promlouval ke svému bohu: ?Pupíčku,? řekl a prosebně natáhl ruku, ?dej Lukáškovi cukříček.?

 

A tu se brána otevřela a pozorovatelův obličej byl osvícen jasně bílou září. Břicho se ukázalo moudřejší než všichni stolovníci do kupy, protože pravilo: ?Lukášku, nezlob maminku a ukliď si konečně v pokoji, protože sis dneska vzal trenýrky ze špatné hromádky. Nelepí se ti trochu k tvému holému, řípatému zadečku?? Bílá záře byla zatlačena rudým prokletím pozorovatelova provinilého obličeje. V tu chvíli asi jediný duchapřítomný Jan(ek) přivolal vrchního: ?Asi osm, nebo devět, všechno sem.?

 

A bylo objednáno.

Pozorovatel dostal Kofolu a ublíženě si mumlal: ?Když ji miluješ?.?
:*)))))))))t*

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Jsi chudinka, já vim. Ale jsi tam a to svědčí o tom, že stojí za to o tobě trochu psát.

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Vydavatel po mně chce další medajlonky, ale neboj, zatim se na další nechystám. A když, tak s tebou to bude těžká a jemná práce, jemná mechanika, řekl bych, abych zůstal v oboru.

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
To je rozkaz nebo otázka? Nebo to jen tak vypadlo cestou kolem?

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Jsi nějaká chytrá. Hele přijedeš v pátek 26.11. do Prahy? Jdeme s klukama na pivko.

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Lukáš, Pišta, Jablkům, myslim že i Jan(ek), já, MeTB, Jiřík. Samozřejmě Natálka a možná mnohem víc, uvidíme. Klidně přiveď i kamarádku, myslim, že kluci se po holce utlučou.

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
Ty budeš mít přece vždycky kde přespat a kámoška určitě taky. Kam jdem, je blízko od mých kolejí a taky blízko od Pištovy ordinace, tak se neni čeho bát.

StvN
20. 11. 2004
Dát tip
O tom nic nevim, ale já se rozhodně na ZNC nechystám.

JiKo
20. 11. 2004
Dát tip
:-)))) Musíš ale uznat že řidič tanku jsem excelentní!!! ps: něco mě napadlo počky chvíli... dárek for jů

JiKo
20. 11. 2004
Dát tip
No sám jsi to chtěl, zvu všechny aby shlédli (zaposlouchali se do písně pro Pupitele:))) http://www.pismak.cz/dilo.php?num=136032

JiKo
20. 11. 2004
Dát tip
ty keci patřej Pupiteli to je jasný néé?:)))

Swan: Ničeho se neboj, případně u nás můžeš zase dělat bouličku :))) I s kamarádkou. P.S. Už jsi napsala svůj příspěvek? pozorovatel: A ty? Napsals? A Vespa? A sk8ergirl? StvN: Opovaž se nenapsat další díly!!! :)

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
Pišta: já nepíšu ale něco jsem právě vložil-je to hrozný (čekám zlatý výběr)

j_i_r_i_k
19. 11. 2004
Dát tip
Tak podle Pišty - přímého účastníka zde není slovo lživé... A já teď budu dumat, které z těch slov to může být...

Dash_707
19. 11. 2004
Dát tip
:o)))

sidonia
19. 11. 2004
Dát tip
heeh:( -*t

sidonia
19. 11. 2004
Dát tip
sakra... to první, to měl být úsměv : :) to druhý mělo být tip: *t

Vespa
19. 11. 2004
Dát tip
Mno, zase jsem přišla o to nejlepší.... :o( :o) tip

:-)))) já to tak ráda čtu.... ještě byste to měli nahrávat a bylo by to dokonalé.... :-)) netuším, co je na tom pravda a co ne, ale od čeho máme fantazii, že? :-))

arthamir
19. 11. 2004
Dát tip
hehe, to je švanda :-) vůbec tomu nevím hlavu ani patu, ale byla to mela :-)

:))))) Já tam byl!!!! A potvrzuji!!!!!!!! Slovo zde není lživé!!!!!!!! *t

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Koukám, dívám se a vidím, překlep ve jméně drahé Swandrow. Raději do toho nebudu šahat, aby to nezmizlo. Viď, Pišto.

Též jsem si všiml... ale nezažlutils, čili můžeš.

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Tak snad.

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Slíbil jsi, že to nepovíš...!!!!!

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Jsi na řadě, borče.

sk8ergirl
18. 11. 2004
Dát tip
Ježiši...:-))))

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
sk8ergirl: vídíš to taky? Takový lži!!!! Každý přeci ví, že trenýrky nenosím, že chodím na ostro...

sk8ergirl
18. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel: Nevím, co je horší :-P

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Víš, Štěpáne, já kdybych mohl napsat vše, co vím, tak už se mnou nepromluví půlka Písmáku... A víš přeci, jak moc mi záleží na názoru druhých.

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Luky, na tom já pracuju. Ty ani Jablkům se neurazíte, to vim, ale přijdou jiní....

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
se6ygirl: v zimě to je horší, to jo..:)) to je zima, která ti vleze i pod kalhoty...

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
To snad urazit ani nejde... taková pocta! Jsem hrdý, žes mě ztvárnil a zařadil mezi literární osobnosti:)

StvN
18. 11. 2004
Dát tip
Vážně?

pozorovatel
18. 11. 2004
Dát tip
Smrtelně vážně. Já ani jiný nejsem, než vážný.

sk8ergirl
18. 11. 2004
Dát tip
+ eště avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru