Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Káva z automatu

Výběr: Print, sidonia
21. 11. 2004
16
0
3451

...ak hladate nieco viac...prekliknite...

Káva z automatu za sedem a do ticha mám ťa rád. Len tak. Zo zvyku. Aby som sa necítil tak sám.

 

20.11. Som zasa o rok starší. Všetko najlepšie. Večer to spolu oslávime.

 

Budeš sa smiať. A možno, že sa budem smiať s tebou. Ale najskôr sa opijem a poviem čosi načo budem chcieť zabudnúť.

 

...a slová tak pália. A ty si tak blízko. Bližšie akoby som chcel. Mám strach, že sa ráno pozriem do zrkadla a uvidím tam teba, ako mi budeš šepkať čosi mi do ucha.

 

( Tepláky. Ovisnuté prsia. Vrásky. A šedivé chlpy na...)

 

Nezabudni kúpiť chleba. A uprav sa. Vyzeráš ako bezdomovec.

 

Oci! Mami! Som hladný!

 

Asi som trochu paranoidný. Ale to je OK.

 

Veď nehľadám toho veľa.

 

Len sedím. Pijem kávu z automatu za sedem. A snažím sa  nemyslieť.

 


charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Ako by som to napísal ja? (ale Ty si Ty): Káva z automatu za sedem a do ticha: mám ťa rád. Len tak. Zo zvyku. Aby som sa necítil tak sám. Hlavou bežia myšlienky: 20.11. Som zasa o rok starší. Všetko najlepšie. Večer to spolu oslávime. Budeš sa smiať. A možno, že sa budem smiať s tebou. Ale najskôr sa opijem a poviem čosi načo budem chcieť zabudnúť. ...a slová tak pália. A ty si tak blízko. Bližšie akoby som chcel. Mám strach, že sa ráno pozriem do zrkadla a uvidím tam teba, ako mi budeš šepkať čosi do ucha. ( Obnosené tepláky. A ovisnuté prsia. Na čele vrásky.) Nezabudni kúpiť chleba. A uprav sa. Vyzeráš ako bezdomovec. Asi som trochu paranoidný. Ale to je OK. Veď nehľadám toho veľa. Len sedím. Pijem kávu z automatu za sedem. A snažím sa nemyslieť. :-) Ale ešte mi tam stále niečo chýba.

...hoci by som to uz teraz trosku prerobill... ...tak pri vsetkej skromnosti som s mojou verziou spokojny... ...mrkni na Tisko....tam je to zjemnene... ...inak...ty by si to napisal zrejme rymovane...usmev...

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Ale nie, rýmovane nie. Myslíš, že ja nepoznám voľný verš? Ak sa pozrieš na "V temnotách", tam som to začal užívať a veľmi sa mi to štýlovo hodilo na vyjadrenie mojich vtedajších nálad...

...to bolo s usmevom povedane...

Sali
19. 08. 2005
Dát tip
.....kafe je fajn....rec opilce na nic...... moc dobry

...jak kedy... ...vdaka...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Káva z automatu za sedem a do ticha mám ťa rád. Len tak. Zo zvyku. Aby som sa necítil tak sám. *

Silvita
12. 03. 2005
Dát tip
a na tu závorku o telákách=) ... šálek kávy zadarmo:-))

silvi...zadarmo???...kde???... ...ale uz je to pase...vymenili nam automat...tak kupujem za osem...ale zas nechuti jak zo zumpy...

Bix
03. 02. 2005
Dát tip
A keď sa neopiješ?

...tak som nezny romatik...vid tisko... spis...atd...

Bix
02. 02. 2005
Dát tip
Aký zvláštny je strach z blízkosti...

...vdaka za ohlasy... ...ja mam celkovo divne pocity....ked sa opijem...

zaki
13. 12. 2004
Dát tip
ja pijem tiez za sedem :) velmi v pohode, ba priam sa mi to paci

Markel
27. 11. 2004
Dát tip
Líbila se mi moc - T

StvN
22. 11. 2004
Dát tip
Sláva všem paranoikům.

ta prva veta je u teba typicka ;) aj tretia od konca k narodkam gratulujem (ak to neni fikcija;)

minim...co uz nezapriem sa...ale budem sa snazit toho vyvarova...tentoraz to nie je fikcia... a vdaka... ...a vdaka...aj tomu tajnemu fanusikovi co mi dal tip..

to bola swan.

neviem...ona sa zvykne priznat...uvidim...v podstate je to egal..

vesuvanka
21. 11. 2004
Dát tip
Zajímavé a mně přijde i trochu smutné.... ale káva z automatu bývá dobrá, taková napěněná. Často si ji dávám na nádraží, když čekám na vlak po pěkném výletě... TIP

vesu...vdaka...asi tam je iny automat...ta co pijem ja chuti ako zo zumpy...

maia
21. 11. 2004
Dát tip
Kava za sedem bola aj v Ziline na autobusovej stanici. :-) * Vsetko najlepsie. :-)

...a hlavne u nas na fakulte... ....vdaka...cenim si...

maia
21. 11. 2004
Dát tip
Nemysliet je fajn. :-) Ktorej fakulte?

...pedagogickej...

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
taky přeju...* (Emma Srncová, Toast)

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
pardon...;)

elyn... ..dostal som uz vselico napt. aj hrocha...ale takuto fesandu teda nie... ...vdaka...

Elyn
21. 11. 2004
Dát tip
ale nezlobíš se za ni, že ne?

...preco by som mal???... ...nie je to sice ziadna vilma flistoneova...ale da sa...

Print
21. 11. 2004
Dát tip
Jsem rád, že jsem nepřekliknul!*

dadik
21. 11. 2004
Dát tip
dobrá....t

...som rad ze si nepreklikol...vdaka...

dadik
21. 11. 2004
Dát tip
Jiří Slíva

dadik...asi tak...a vdaka...

Print
21. 11. 2004
Dát tip
:-) Ten závěr mně připomněl skvělou věc od zdejšího autora Toma. Je sice z jiného soudku, ale... Snad mu (a ani tobě) nebude vadit, když ti to sem hodím: TOM Až (docela krátce) Kdyby mé nohy šly mi od desíti ku pěti a i tvé jméno vypadlo mi z paměti - mimo jiné a v mé řeči kdysi tolik plynné se objevily trhliny - kdybych nad ohanbím měl jen šediny a v ruce neudržel ani vlastní dlaň Byl bych jen voda která roztála a plyne a líbá tvoji skráň

Nicollette
21. 11. 2004
Dát tip
jo jo :-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru