Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

freewhere????

Výběr: chroustjazz, zuzuzu
22. 11. 2004
1
0
4870
Autor
Treplev

K:Mrkev do piče!Co si o tom myslíš?Je to dobré? má to hodnotu? je to uchovatelné? co se bude dít?

U: No nevím.Přemýšlím kdo to takhle posral.Někdy je mi úplně špatně.Jen tak si lehnu, jsem celý trudnomyslný.Před očima mám hodiny z torontského letiště.

K:V Paříži, Moskvě, Londýně, Tokyu všude jsou stejný.Někdy mi připadáš jak ufon.Všechny mají kundu.Všechny musíš opíchat.Všem to musíš říkat.Se všema být dokonce.Pořád to samí.Časem to omrzí a torontský hodiny s tím udělají hovno ať děláš co děláš.HOVNO.Asi takhle velký.

U:Ale takhle to nejde, co?To je nejmíň půlka vesmíru debile a co zbytek?

K:Hovnofíku!Tam se používá antikoncepce křížená nespoutanou sexualitou nezávislou na těle.

U:Mrdolize!Těším se až zdechneš.

K:Šukno!Přirážej!Poď!Poď!


sidonia
07. 12. 2004
Dát tip
no zajímavý:)

žíškote.. zuzu....se nezdáš..... no, co se dílka týká.... jako kromě sprostých slov, kdybych je vyhodila, to postrádá jakkýkoliv smysl... nevidím tam nic, co by si zasloužilo výběr a náš klub je poctěn a s hrdostí jsme ho tam šoupli.... .-)) toť můj názor.... end

alte si přicmrdávač, ale jako eště bych mohla mít funkci něco jako tisková mluvčí... hech.... :-))

heeej..... jako bys moh zkusit prďolo!!! a čistit koberce budeš do konce svýho ega.... tak a máš to zajacu... :-))

jo, fuj, tvoje použitý trenýrky, co mi je chceš vnutit, co? asik budu blinkat.....aj na trenýrky a tak vůbec.....hezky? co je na tom hezkýho tatrmane? :-))

hehe, ty debatuješ? Neuvěřitelné, jak se ti to stalo? :-))

:-)) si truhlík... dyť vím... :-)) no, ale když tak přemejšlím, tak zadek je na opačným skorokonci, ne? :-))

no, sem myslela, že to máš vod toho spadnutí a vodrání... sem myslela, že sis vodral enem pozadí a ne aj hlavu.. :-))

a následky do dneška... :-)) hech... brou...

zuzuzu
24. 11. 2004
Dát tip
nevim co tim sledujete, tohle je podle mě jeden z nejlepšich autoru na pismaku a vy se nezmuzete na nazor a misto tady kecate o nejakych srackach... to uz myslim je lepsi nekomentovat...

zuzuzu
24. 11. 2004
Dát tip
tak co ten nezájem?... odevšad

Jojo, Emnice si šmákne, dneska...

alte, to my víme...... :-)) hele ale zase taková bejt nemusíš, vrať mi Pištuuu.....

žíši, proč mi ho slintáš......se nechal jo? bídák.... :-))

no, s měkkým by to šlo dost blbě, nemyslíš? :-)) vidíš a sem si toho ani na první pohled nevšymla... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru