Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 131104

23. 11. 2004
30
1
12088
Autor
Craerassy

Byla jsem přemluvena, podotýkám, tudíž za dílo a jeho dopad na místní čtenáře zodpovídá přemlouvatel. Podobnost postav a tak dále....je nahodile posbíraná z místních zpráv o proběhnuvší akci...co se sem nevešlo, to pro špatné počasí nevylezlo z klecí....

 

 

Joo, paní, já vám nebyla v zologický snad od patnácti.

Jakej zákaz?! Do zoo mi snad přístup zakázat nemůžou. Joo, takhlee…nekrmit….no, ale koukněte, jak roztomile žvejká…Ježíši…von mi ty lentilky sežral i s krabičkou…! Kdo je u vás manda?! Panda? To je docela divný jméno pro medvěda. To já si vzpomínám, jak mi tuhle Béďa představil svou učitelku érobiku a ta se jmenovala Vanda. Ta vám měla chlupy i na zádech. Béďa je kultůrní člověk, víte? On dělá i kulturistiku a taky hraje džolf…no, paní, vy vypadáte jako vzdělaná osoba a nevíte, že anglicky se g vyslovuje džžž?? To je stejný jako džóga…j je na tom podobně…podívejte, mně je jedno, že učíte angličtinu, tak se tomu asi málo věnujete.

Kdo?? Jo tamhleten..to máte pravdu…ten má určitě vlka…takovou chůzi jsem naposledy viděla, když jsem s Béďou čekala na urologii a přišel tam ten pán, co měl ty problémy s tou urologickou věcí…taky chodil tak zeširoka…jakej pes? Jo vlk…ale to není vlk, paní…to je nějakej přerostlej vořech, dyk se podívejte na tu tlamu…já nemyslím toho,co plandá na vodítku zatím čoklem… …toho psa myslím..ale tlamu maj´ voba, to máte pravdu…

Ježíši, nedrážděte ty hady tím ťukáním na sklo..proďobnou to, jak budou vzteklý a pokoušou nás! Pozor, chovatel? Kde? Cože? Jakej pozorovatel? Jo, tak von je to šmírák? Paní, nebuďte hysterická, podívejte na ten poďobanej vobličej, tomu je tak čtrnáct a vočumuje, jaký jsme čupr holky…Hajzlíku malej! Já ti dám zaběhlý starý krávy!! Pupík vopruzenej, drzej! Viděla jste to?

Jééé…Jirka Kobliha…spolužák ze školky…no podívejte se na něj…No jooo…ten bejval dycinky šikovnej. Já si pamatuju, jak na něj letěly všechny holky z předškolního oddělení. Nosil nejhezčí šatičky a my mu říkali Jirko…jako Jirka Kobliha..chápete?? Ale on neuměl říct r a tak si to zkrátil na Jiko. Jikooo…halooo…tadyyyyy!!! Jaká mazda? Sem auta nesmí.. Jo nazdar… …nazdaaaaar!! No vidíte, on se to r nenaučil doteď.

No to snad ani….paní…vidíte to?? Standa ..ten z televize…v tý zmijovce…no z tý velký strany …Ne, já nechci na dámy! Říkám, že ten Grossman…Gross? No, tak ten…venčí rodinku tamhle u koz…vypadá tak nějak..upřímně…Prasák jeden! Kouká jim na vemínka, všimla jste si?? Ti politici jsou pakáž, to je hrozný! Na čumendu do zoo…tsss…

Docela mě mrzí, že tu není Béďa…kdyby viděl tamhletoho hrocha, ten by zíral, jak velkou má hubu. Pořád mi říká, že bych si ji v koutcích měla nechat sešít, ale tady vidíte, že jiní jsou na tom hůř a dokonce si založej´ i na rodinu.

Kde se zase couráte?? Neblbněte, nechoďte k těm labutím tak blízko! Jsou to mrchy klovavý, to mi věřte. Béďa z toho, jak je minule krmil, měl utrženej zip na kalhotách. Co jak? Normálně se to stalo. Béďa je důvěřivej člověk, víte?

Tak pojďte, zajdeme si na kafčo a poklábosíme, tady je šrumec, že nejni čas si ani povykládat. Jo taaak…manžel, že pro vás přijel. Tamten pán? Petr…hezký jméno pro takovýho diblíka. Skála jako Petr…no joo…o něj se můžete vopřít a máte jistotu, že v tu ránu jste na zemi oba. Jejda, pane Petře, nedurděte se, já jsem někdy tak vtipná, že mi i Béďa jednu ubalí, než se začne smát. No tak se mějte hezky a někdy můžeme zajít do zoo společně. Řeknu i Béďovi, on je zoofil. Halooo! On má hrozně rád zvířátka! No..ani se nerozloučili…každej asi není milovník zvířat…ten zoofil, no jo…

 

 

 

 

 

 


1 názor

To je tak připitomělý...ale vlastně ne, jen ta paní. Prostě tip, mám zas jednou dobrou náladu před spanim.

sidonia
27. 02. 2005
Dát tip
sem se smíchy málem víšco:))))))))) *t jako svět!

Kryton
09. 01. 2005
Dát tip
no co ti mam vykladat, lola je supr... :o) avicko for someone special :o)

Kryton
09. 01. 2005
Dát tip
dopr... no dyt rikam, ze avi... :o)

dismorphia
02. 01. 2005
Dát tip
zoopróza :) džžž! :)*

Craerassy
01. 12. 2004
Dát tip
ahojky hrošíku:-)))

bruuuum:*))))))))))

dismorphia
28. 11. 2004
Dát tip
crae, hej? kolik je vlastně lolin - nechceš jí udělat sbírku?

Craerassy
28. 11. 2004
Dát tip
dis...já nevím, kolik jich je...možná tři...nebo čtyři?...sbírku? to nejdřív musím přijít na to, jak se to dělá:-)))

Nimis
28. 11. 2004
Dát tip
Je to dokonalý! (dík za avi Flamm, konečně sem se k tomu dostala:) joo,na čumendu-to my rády:) tak TIP*

kassiope
27. 11. 2004
Dát tip
Tak to snad ani......týjo...:o)) t*

dismorphia
27. 11. 2004
Dát tip
crae! :)))))))))))) né, já miluju lolinu, chci si ji vzít, i s béďou, bude nám domácím mazlíčkem - ani nevíš, jak moc bych takovou ženskou chtěla skutečně potkat :) a to myslím vážně a upřímně jde aspoň na tisk a znovu nad postel za čas budu mít na koleji vytapetováno snad ještě do doby, než odtamtud zmizím :) ****************************** moc moc smíchu, děkuju ti

dismorphia
27. 11. 2004
Dát tip
jéééžíš úžas :)

Craerassy
27. 11. 2004
Dát tip
dis...jsem hrozně ráda, že se ti líbila...zoo není mé téma, ale já si vážně vzpomněla na tebe, tak jsem si řekla, že jedině Lola... a mám šílenou radost, že rozesmála...dík!:-))

dismorphia
27. 11. 2004
Dát tip
lola fórevrr :)

Stevenson
25. 11. 2004
Dát tip
-)))) ZVIRE .. to je pekneeeeeeeee.-) T

Stevenson
25. 11. 2004
Dát tip
-)))) ZVIRE .. to je pekneeeeeeeee.-) T

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
swan...labuti, nezlob se na mě, já to přeci tak nemyslela....:-)

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
no tak..swan...nebuď labuť....:-)

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
altečku, ty máš štígro, že jsi tam nebyl:-)))

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
napsala bych o tobě velmi výstižnou a pravdivou reportáž, andílku:-))

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
tak já ti jednu věnuju, jooo? ale musíš si počkat, až ji sem dám:-))

Craerassy
25. 11. 2004
Dát tip
altečku...těš se:-)))

Aviva
24. 11. 2004
Dát tip
Je to vážně skvělé! Tlemila jsem se u toho od začátku do konce a při druhém přečtení znovu.Je to...člověk se do toho dokáže přesně vcítit, taky jsem tu paní měla celou dobu před očima.Dávám tip, protože je to opravdu skvěla napsáno

Aviva
24. 11. 2004
Dát tip
Jsem to blbec zapomněla tipnout.Tak ještě jednou.

Gerzon
24. 11. 2004
Dát tip
:-) + T Zrovna dodělávám stránky o Troji. Ještě nejsou hotové, ale ... pro inspiraci.

Markel
24. 11. 2004
Dát tip
Já myslela, že se osobně neznáme, ale, nerada to říkám, celá já. Akorát že já se stihnu bavit s pěti lidma najednou a u opic k tomu ještě grimasím. Fakt jsem se pobavila! TIP!

vesuvanka
23. 11. 2004
Dát tip
Dovedu si živě představit tu paní i její hlas...Bylo dobře, že jsi se nechala přemluvit, dílko se Ti moc povedlo - zasmála jsem se .... TIP

Craerassy
23. 11. 2004
Dát tip
děkuju, ves...jsem moc ráda, že jsi tu byla první:-)

Géniusální! Tip a Klub! :))))¨ Děkuji!

Craerassy
23. 11. 2004
Dát tip
Pištidlo, jsem ráda, že to těší právě Tebe...byl jsi mi inspirací, zlato:-)))

Pupí... Je mi tímhletím... jak se to... no.... ctí!

Craerassy
23. 11. 2004
Dát tip
ty a čest....chááá...možná pamatuješ ještě práci čest, to jooo:-)))

Ne, já pamatuju " v práci v šest"...

Elyn
23. 11. 2004
Dát tip
:) *

Dr_Mephisto
23. 11. 2004
Dát tip
Tak ty ses dala na prózu, resp. na povídky? No, taky jsem jich tu pár "otiskl", ale nějak na to nemám moc času. Jinak k dílku. Víš že se mi to líbí a přijde mi, že se to lehce prolíná s tvou básnickou tvorbou na toto téma. Ale na druhou stranu, jako majitel jména Petr .... :o)))) Ale pobavila... Tip!

Dotek
23. 11. 2004
Dát tip
To bych nechtěl slyšet, natož vidět. Obávám se, že bych si asi smíchy cvrknul do kalhot :-)

Marthin
23. 11. 2004
Dát tip
To je nářez..:-))

JiKo
23. 11. 2004
Dát tip
KOBLIHA JOOOOO???? ty zas asi neumíš Č zdá se mi :))))) tyjo tak se mi zdá, že už vlastně nikdo pořádně neví co se v tu sobotu stalo a co ne:)))) To se chlámu Kraerásná paní , chlámu:-)) Tak džau a na cestu fTip

Delahaye
23. 11. 2004
Dát tip
..ani se Béďovi nedivím, že Ti občas jednu ubalí, než se začne smát ... :-)

JiKo
23. 11. 2004
Dát tip
Lolina osteoporóza? Musíš pít víc mlíka:)))

úžasné, jsem si představila hlas jednoho pána, jak to vykládá... dokonalééé.... :-)) t

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
"Já ti dám zaběhlý starý krávy!! Pupík vopruzenej, drzej! Viděla jste to?" Počkej až tě uvidim...až já tě potkám...!!!! Napíšu o tobě knihu....zoologickou! téééda....zoofilskou!!! A tip, aby ses naštvala!

mirek
23. 11. 2004
Dát tip
síla...:-))))*

Lotoska
23. 11. 2004
Dát tip
...úžasně ulítnutý :-) parádní počtení...*

StvN
23. 11. 2004
Dát tip
Mi tak napada jeden zasegenialni napad. Mi to v patek pripomente, to bude akce hohoho.

Rowenna
23. 11. 2004
Dát tip
výborný. :-) tak - nic z toho, co jsem četla, se nedá překonat, odcházím se do koutku své klece stydět. :-))))

guy
23. 11. 2004
Dát tip
SEŠ ABSOLUTNÍ ZOOFILNÍ JEDNIČKA !!! :-)))

Aerotik
23. 11. 2004
Dát tip
Skvělé!!!!!!!!!!!!! Tíííííííííííííííííííííííííp

Flammea
23. 11. 2004
Dát tip
Crae, kam ty na to chodíš???:))))))) ...na čumendu:)) tip+avi

arthamir
23. 11. 2004
Dát tip
ha ha haaaa - jsi teda číslo. nasmál jsem se :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru