Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilý a zoufalý

23. 11. 2004
1
5
6605
Autor
Petr_Fonvald

Toto jsem vyslovil před tím, než jsme se začali s milenkou zuřivě líbat. Myslím, že to má vážně hloubku, i když možná jen pro mě.

Můj svět se začal hroutit a ty jsi poslední pilíř, který to ještě drží pohromadě.

5 názorů

hezké tip

Málinko kýčovité, ne?:-) kdyby mi to nepřipomínalo romány, co čtr má babička, tak by to bylo asi lepší:-D ale jo, je to fajn:-)

eewee
02. 12. 2004
Dát tip
nevim, nevim, mělo to být milé nebo urážka?

Taky si myslím, že jsem měl radši zůstat u toho chlastu a vykašlat se na ženský.

já se snad picnu.... fakt..... altíčku, no jemnej nevím, ale jinak jooo... :-))

no, jo, co taky na to napsat, že? :-)) bobečku náš... .-))

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Básník přirovnává milenku k pilíři. To je ohavné.

hech, tak pokud jsi byl opilý, tak to věřím, že byla i pravda.... pilíř pohromadě poslední - po nás potopa.. :-)) klub a avi

tak tak jemně mě ještě nikdo nenazval... :-))

hmmmm, jak romanticke :)))))))) no ale hlavne ze to dopadlo tak, jak malo

Poslyš človíčku, co se ti na tom nezdá?

SilverArrow
23. 11. 2004
Dát tip
a jinak uplne normalni jo? ty vole tohle jestli nekecas je fakt ulet :-)

Uznávám, že e to do citátů moc nehodí, ale měl jsem sto chutí to rýt nehtama do kamene a tohle zvěčnění té věty, která má pro mě opravdu hluboký význam, je jednodušší tady.

sk8ergirl
23. 11. 2004
Dát tip
Pokud si byl řádně opilý, nevěřím, žes vypustil z úst takovou složitou větu :o))

ach jo, no když máš tu potřebu, já to teda vydržím, ale dá mi to práci !!!!!!

chaImin
23. 11. 2004
Dát tip
vyslovení patnácti slov zabere v 69% procentech případů stejný časový úsek jako stisknutí láhve, uchopení otvíráku, nasazení otvíráku a otevření láhve..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru