Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poznávanie ústavou

24. 11. 2004
1
0
1504
Autor
Junkie_23

z listu agátke pre vfu

poznávanie ústavou

 

prelieva sa do poznávania

 

zákutí skrytých v kútoch duší

 

do obrazov bezduchosti medicíny

 

 

trochu CITU

 

kapku slzy, prosím

 

malú SLZU

 

do Mora ľútosti

 

nedá sa?

 

nevadí

 

máme ich za vedrá

 

vagóny

 

aj za vás prihodíme

 

do vody Mútnosti

 

 

máme plné komory

 

Šoku z bolesti

 

 

zaváraný Smútok

 

nad mŕtvym zvieraťom

 

 

je pasterizovaný

 

dlho vydrží

 

Údiv nad zázrakom života

 

 

Pokory, tak tej je pomenej

 

rýchlo sa kazí,

 

ale dobre zmrazená vydrží,

 

keď ju zaleje horúčava

 

roztaje

 

zrazí ťa k zemi

 

 

padáme na kolená

 

aj za vás

 

 

 


Junkie_23
06. 12. 2004
Dát tip
jedna vec je nad každým nešťastím smútiť a druhá všetky zahladiť cynizmom... myslím že príliš veľká priepasť sa dnes umelo vytvára medzi doktorom a pacientom, príliš veľký odstup... bojíš sa utrpenia a bojíš sa bolesti? myslím že aj lekár može byť citlivý študujem vet medicínu a myslím si že je rozdiel pitvať a pitvať nikde na škole ťa neučia cítiť a myslím že na škodu by to nebolo... skor naopak... ale aj tak uznávam že to bolo napísané v návale príliš mocných pocitov... tak ako každá moja báseň... v žiadnej z nich sa nesnažím objektívne hodnoti´t realitu, čo sa podľa mňa ani nedá vždy je len a čisto o pocitoch... ktoré neoklameš žiadnymi poučkami :)

Ostrich
01. 12. 2004
Dát tip
Vždycky jsem se divil, jak to ti "ústavní činitelé", doktoři, sestřičky, mohou vydržet a nezbláznit se. Každý den nová bolest, nové neštěstí... Žádné vítězství nevyváží ani jednu jedinou prohru... Ono pokorně padat na kolena a rmoutit se poprvé, podruhé, potřetí, posté - radši to nebudu rozvádět. Moc dobře chápu obě strany... Báseň je dobrá. Ale (pro mne) jednostranná.

Lotoska
24. 11. 2004
Dát tip
...tak nějak líbivá *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru