Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osnova trojjedinosti vztahu

Výběr: drfaust, Lyryk, dream, Jinovata, Print, Fouckault
24. 11. 2004
18
0
7584
Autor
Makča

1.sobě:holka, neber se tak fatálně 2.čtenáři:schematická aplikace autobiografického přístupu k textu nežádoucí, tj. uvažujme - lyrický subjekt nerovná se autorský subjekt 3.Jak jsi laskavá, matko Ironie, když slza v tvé náruči je jen travestie. 4.\"No nic, jako dycky. Možná bych se na to už měla vysrat a jít někam do kláštera zalejvat macešky...\"(E.Hakl:O létajících objektech)

úvod: sezónní vášeň z láhve od slivovice

 

Převracíme vážky za letu

silou

želízek navrácených ohni

 

i ty kuj Ó ne

 

kšááá!

 

asociující kočky

rozpálené hrou bez střechy

 

střez se sebou sám

jsme v dolních patrech,

 

kolego v lásce.

(na vlasci kdo koho má?)

 

stať: milostná momentka

 

Kolikátá cigareta

a pokaždý říkám:

"zrovna si zapálím a on přijde"

ale nic.

Něco je ve vzduchu,

padá první sníh.

 

a závěr: variace na nosné téma:

 

Ty mně nekryté šeky

já tobě nekrytá záda

 

distichon co končí s ránem

vychází próza dne

 

tak si zahnem

 

zas do jiný uličky.

 

 

Epilog: život je, zdá se mi, poměrně křivolaká záležitost...


Makča
24. 05. 2005
Dát tip
máš na to čuch, řeč se vede a život žije, není nejspíše žádoucí ho sešlehat do cynický matlanice, ve které bude vždy cosi nejpodstatnějšího chybět, nakonec si na to taky přijdu, vždycky jsem to věděla, bylo to špatně to takhle dělat, uprostřed samých obran a hlídanejch zad co zbylo?zníš sugestivně, hlavní je se z tý sugestivity neposrat a držet se svý lajny, cítím, že jsme si jen vzájemnými pandány:-) * ps: bože nechtěla jsem, aby ta malá prsa z toho tak čněla:-) * fakt dík, pořád tohle potřebuju jak prase drbání.

Zly
24. 05. 2005
Dát tip
1.tobě: holky, co mají malé prsa, si vždycky rozčílí, když o nějaké prsaté řekneš, že je docela inteligentní 2.čtenáři: básník, to prase, které vylizuje spodky uválené běhně Poezii je myslím vždycky větším přínosem, než pan adept Poeta, který ji pozve na kávičku a oslňuje zvukomalbou svého vytí. Ona zvládne oba, ale ve tři ráno, opuštěná od party laciných šprýmařů zavolá hádejkomu? 3.Pamatuji si, jak jsem té osmnáctileté holce, co jí teď zrovna miluju pustil Hraběte, Pár tónů, které přebývají. Pořád jí rejdily oči, jakože co vlastně s touhle chvilkou. Asi třikrát jí ty texty na okamžik přemohly.. a vzhledem k okolnostem jsem to považoval za dobrý výsledek. Z mé každodenní dávky sarkasmu občas ztrácí schopnost dýchat.. Tak co je vlastně lepší. Cítit, jak někomu tluče srdce? Banální? No a? 4. Očekávání podvazuje křídla. Je jen vytí a radost z pádu :-))

Makča
06. 01. 2005
Dát tip
Lydie: a co? morální etos mých básní?...sem holka lehká:-)

Fouckault
05. 01. 2005
Dát tip
Epilog: život je, zdá se mi, poměrně křivolaká záležitost... :-)) jo!

Nostradamus
07. 12. 2004
Dát tip
*

arthamir
05. 12. 2004
Dát tip
mnjo, někdy si to člověk potřebuje ujasnit :-) zajímavé útržky ze života ženy... jo jo, co bychom jeden bez druhého (myslím ženy bez můžu a muži bez žen) celý ten nám vyměřený čas dělali? asi jen psali o kytičkách a krásách přírody... což taky nění tak špatné :-)

guy
02. 12. 2004
Dát tip
přiznám se, že tuhle ti taky závidím, obdobně jako dismorphia ... a taky se přiznám, že mi dost asociuje tuto, i když samozřejmě naprostou svébytnost té tvé nikterak neupírám ... :-)

Rowenna
02. 12. 2004
Dát tip
**

Makča
02. 12. 2004
Dát tip
guy:děkuju za tu druhou, asociovalo mi to ještě jednu podobnou, kdyby se ti chtělo, mrkni na mojí Žárlivou...zkrátka chlapi - vděčný zdroj asociací ryze básnických:-)

dismorphia
26. 11. 2004
Dát tip
úžas! ty hele, makčo .... ty hele, já nebudu moc chválit, protože tuhle ti závidím *!

***** Jo, jo, prostě Makča...nezaměnitelný styl...pod to bych se klidně podepsala

Jinovata
25. 11. 2004
Dát tip
ty jsi makčo vymakaná :o) je to moc pěkný...

guy
25. 11. 2004
Dát tip
kujónský jak sviňa! :-)*

Nicollette
25. 11. 2004
Dát tip
*

Marthin
25. 11. 2004
Dát tip
:-)

Alimra
24. 11. 2004
Dát tip
jo*

egil
24. 11. 2004
Dát tip
*

Movsar
24. 11. 2004
Dát tip
makča opětovně předvádí svou anencefalii.. výběr hakla...

Makča
24. 11. 2004
Dát tip
M: co je to ta anencefalie? zní to dost blbě...

Lotoska
24. 11. 2004
Dát tip
*

Movsar
24. 11. 2004
Dát tip
to je krásné. dnes již druhá demonstrace!

Makča
24. 11. 2004
Dát tip
M:ale já to fakt nevím a co proti Haklovi?...

Makča
24. 11. 2004
Dát tip
M: já si to našla na netu...cos tím chtěl říci?

Movsar
24. 11. 2004
Dát tip
informuj se u celého týmu svých ošetřujících lékařů. nevysvětlí ti to.

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Joo, líbí :o)..t

Makča
24. 11. 2004
Dát tip
sk: najdi mi chybu, drahá...:-)

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
zlepšila ses :o))

drfaust
24. 11. 2004
Dát tip
jsme v dolních patrech, kolego v lásce. (na vlasci kdo koho má?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru