Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

21. 10. 2000
3
0
3225
Autor
Lasy

Tak tohle všechno je pro mne ona s velkým "L" . . .

Láska Propast Vysvobození Prokletí Utrpení Zaprodání Umírání Hledání Mihotání Stesk Smích Slzy Já a Ty .
Lasy
02. 08. 2004
Dát tip
Nářezový_sluníčko: tomu říkám vyčerpávající komentář ;o) díky Lasy

Souhlasím s Doorsandou, je to poprvé, kdy se někdo nesnaží jen tupě opakovat to, co bylo 1000krát řečeno... Navíc je to dobře "graficky" upravené, pro každý slovíčko jeden řádek, to se mi moc líbí, protože v každý "láskový" situaci jde jen o jedno z nich, i když se do toho sem tam namočí i jiný. Jednoduše - zaujalo mě to, líbí se mi to a posílám tip :-)

Doorsanda
23. 04. 2001
Dát tip
To je poprvé, kdy nečtu jen fráze......................

Yeziiinka
27. 10. 2000
Dát tip
Lasy: ...a ještě tisíce dalších slůvek... Suppe: jsem ráda, že to říkáš, bála jsem se tomuhle uvěřit...

Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
a vše kolem nás

Kovi
21. 10. 2000
Dát tip
Pro každého znamená něco jiného... je pro nás však společná...nebo by možná chtěla být... Kdo nemiluje?

Suppe
21. 10. 2000
Dát tip
Každý miluje. Srab se pozná podle toho, že to nepřizná. Jinak: Je to fakt dokonalý dílo!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru