Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popojedem

24. 11. 2004
1
1
4572
Autor
Petr_Fonvald

Vykřičené ulice plné náledí

Kde jdou lidé co si jiných nehledí

A ženou se za mamonem bohatsvtví

Jdou se zavřenýma očima a spí

 

Jdou a nekoukaj se pod nohy

A šlapou na ostatní a jejich vlohy

Dupou a vrážej ostatní do ledu

Pak si je vytáhnou a daj si je k obědu

 

Chladní a nelidsky zmražení

Nejspíš neměli by být zkažení

Tak jako ti co kráčejí nad ledem

Ale taky jsou tak popojedem

 

Led dáme do sklenic

A s chutí se napijem

Teď netíží nás nic

I když se poblijem

 

Seru vám na lidi

Pod ledem nad ledem

Vždyť nikdo se nestydí

Když dál zas popojedem


1 názor

Mno obsahově jě to dobrý..:-) Souhlasím s tím. Taky seru na lidi. T*

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
škoda, že je to tak svázaný do rýmů... + ser na lidi, zvířata sou lepší...

Na lidi vám seru a sám osobně se považuju za zvíře. Vždycky to ze mě vypadne a pokud to nezapíšu okamžitě, hned jak mě to napadne, tak potéco to vyslovím se to ztrácí pryč. Na formu kašlu, nechávám to vždy v surový podobě.

Kašlu na formu stejně jako na konvence. Každej by chtěl něco, nebo někoho formovat. Ať to rve uši, když už to trhá duši. Občas si říkám, že s tím seknu (se vším), že to stejně nemá smysl. Napsal jsem toho moc, ale k ničemu to nevedlo. Akorát se ze mě stalo to zvíře, co dříme v každým z nás.

V poslední době mě to ale strašně svazuje. Někdy se kvůli tomu nemůžu sostředit na nic jinýho. Holt, básníkem se člověk nerodí, ale stává (a nemůže si vybrat jestli chce nebo nechce). A tato metamorfosa bývá, alespoň vmým případě byla, velmi bolestivá.

GepArt
24. 11. 2004
Dát tip
to rep :-)

Jannis
24. 11. 2004
Dát tip
mamonem bohatství??? A celkově to na mě působí hooodně špatně. Verše zmrzačené do kýženého rýmu, rytmus se jen směje zpoza rohu, celková nejednotnost... Tohle fakt ne..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru