Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zachraňte plyšáky!!!!

24. 11. 2004
11
1
7788
Autor
Tracy

Tak tohle jsem opět našel na ledničce...

Dobrý den,

 

obracíme se na Vás s naléhavou žádostí. Určitě jste si všiml/a vánoční atmosféry v našich supermarketech, hypermarketech, megamarketech a vietnamských stáncích.

 

Vaší pozornosti nesmí uniknout plyšová zvířátka - kočičky, psíčci, opičky, papoušci, TYGŘÍCI, supíčci, vorváňci, surikatečky a další. Tato nebohá plyšová zvířátka mají většinou takový smutný kukuč...

 

A kolem se hemží malí parchanti. Celý rok zlobili, kouřili marihuanu, fetovali drogy, zabíjeli důchodce a spolužáky, kradli. A teď by chtěli takového plyšáka!!!

 

No považte sám/a- je spravedlivé, aby toto něžné plyšové stvoření bylo roztrháno za živa, aby mu ti smradi utrhali všechny končetiny, aby mu odtrhali očička z knoflíčků!!!

 

NE!!!

 

Pokud s námi souhlasíte, vykupte plyšová zvířátka teď hned, dokud není pozdě (hlavně tygry).

 

Děkujeme Vám a přejeme veselé vánoce ve společnosti mazlivých hraček

 

nadace "Zachraňte plyšáky"


1 názor

Rad_o)))
13. 12. 2006
Dát tip
pro záchranu ... * Tink ;o)

Voslík
17. 02. 2005
Dát tip
Když ale se to nedá. Voni vyroběj ešče víckrát víc a co potom? Ale jinak je to krásně idealistický.

Markel
17. 01. 2005
Dát tip
Já ,je skupuji už léta letoucí, máme jich doma moc a moc, každý má svoje jméno a čím je plišáček ubožejší, tím je nám dražší. - T :-)))

Milly: Posuď:

tuleň
19. 12. 2004
Dát tip
hlavně tuleně, plyšové, vykoupit...

As soon as possible!

Milly
08. 12. 2004
Dát tip
:o)) a odtud i "Myši- fi"? Nebo jak se to píše..

Milly: Zázvorka je plyšovej medvídek, kdežto Kimiko je japonská myš tanečnice (– přestože jsou obě potkanky & pro (kvůli?) lidi, kteří neradi používají slovo „potkan“ si Slůňo dovolilo vynalézt označení (eufemismus?) „maximyš“) ;)

Milly: sem mělo pocit, že se ptáš na potkana/y

Milly
03. 12. 2004
Dát tip
tak to jo............ a jen 1 z nich je plyšák?

Eilil
02. 12. 2004
Dát tip
ach ano.. :o) jsem pro.. jen bych doplnila.. hlavně Myšky, Psy, Kuřátka a Sovy.. a taky alespoň jednu želvu.. (každý jednu) :o) t

A co hady???? Noe je bez hadů smutný ;-) avi TIP

Noe1
02. 12. 2004
Dát tip
Jéje, to je pěkný :-)))))))))))))))))) *t + klub Přidal bych tuleně ;-)

Eilil
02. 12. 2004
Dát tip
no pravda, že.. ale kdyby to byl tenkrát v ráji třeba kočkodan.. :o) a o hadech se nic nevědělo.. :o) nebyl by teď žádný důvod ke smutku.. je třeba to začít napravovat.. a vyeliminovat hady z plyšových regálů.. :o) ne to je nesmysl.. jelikož hadi prostě jsou.. tak už se s tím nedá nic dělat.. jednou nám uvízli v hlavě zrovna hadi.. tak se nedá nic dělat.. musíme se s nimi smířit.. vyhlazení nepomůže.. páč z vědomí už je nikdo nevyhladí.. a nebo vyhladí?? :o) třeba tlapičkou po vlasech?? :o)

Milly
02. 12. 2004
Dát tip
Plně s Tebou souhlasím, Tracy, hlavně Tygry....... já už jednoho mám- plyšovýho, ale jen někdy.. A včera jsem přemýšlela, že bych si koupila v sekáči plyšový liščátko, jestli tam ještě příště bude, tak to asi udělám... No, jinak bych řekla, že za "No" se píše čárka. By mě zajímalo, kde se to bere u vás na lednici.. a autor? Jé, Slůní, Ty máš potkana?? a jak vypadá? A jak se jmenuje? Jo, a -t- Mimochodem, já vloni zachránila opuštěnýho tygra- seděl u jednoho paneláku na zídce...., tak jsem se ho ujala- je celej plyšovej a raněnej, leze z něj dřevitá vlna (ještě jsem ho nezašila).... vážně nádhernej...........

Milly: Strakatá černobílá Kimiko & plyšák barvy champagne s červenýma očima Zázvorka.

Milly
02. 12. 2004
Dát tip
žišku, a co je to za plyšáka? My máme doma kočku a kocoura- taky celý plyšový..... :-))

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
:o)..klubík

Jony
24. 11. 2004
Dát tip
Tuli Tuli :o)

_Rebelka11
24. 11. 2004
Dát tip
"malí parchanti" - nic jim, :o))

stewewonder
24. 11. 2004
Dát tip
A ja sem pro : ) T

papouch
24. 11. 2004
Dát tip
já mám plyšového papouška

Já mám plyšovýho potkana. No dobře, tak ne, ale vypadá jak plyšovej!

Feanor
24. 11. 2004
Dát tip
pro ty plyšáky to musíme udělat (hlavně vorváňci a delfíni) hup do klubu a tildu ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru