Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 13/11/04

24. 11. 2004
13
1
11345
Autor
sk8ergirl

Pozor na písmácké srazy, plynou z toho povinnosti... holý popis skutečnosti...

Jo sobota…dokonce sem se i vyspala, protože Petr_Pan se nikde v Praze neztratil, popř. měl jiného průvodce.

Jakmile jsem asi v půl třetí vyšla z domu, uhodil mě do tváře studenej vzduch a já uvažovala o tom, že to zatáhnu domů. Ale touha po poznání dalších písmáckých existencích zvítězila, takže jsem se se zvědavostí a s přesvědčením, že si dneska nedám ANI jednu cigaretu (stejně žádný nemám), vyrazila. Úmornou cestu tramvají zkracuji poslechem discmana, díky němuž málem zapomenu vystoupit. Po shlédnutí situace začnu propadat panice, neboť nikoho nevidím. Všechno se však obrací, když u stánku, kde jsem si původně chtěla dát panáka, nacházím swandrow, Ernesta_Gaskina  a Petra_Pana ládujícího se čímsi. Po nutném představení mi Petr dává své nové dílko a očekává patřičnou pochvalu. Swandrow závidí.

Přesouváme se k nefontánující fontáně, kde se postupně sejdem všici – jablkům s psem, o kterém tvrdí, že určitě není jeho a snaží se nás přesvědčit, že nekouše, přestože cení zuby, kde může; Pišta_Hufnágl s vlkem, který sice necení zuby, ale po čase mi s chutí olizuje obličej a já začínám mít strach, neboť „Jaký pán, takový pes“; StvN s Vespou, která vypadá úplně jinak než minule;  pozorovatel, jež začne uvažovat, zda žena za zábradlím v tramvaji ano či ne a nakonec promrzlý JiKo, který marně shání vietnamské stánky a bláhově věří Pištovi, že ve Stromovce jich bude hafo. JiKo nás nutí, ať uneseme tramvaj. Cestou do ZOO se jablkůmův pes živí koňskými koblihami a jabko ho neustále odhání, neboť má strach o zásoby. JiKo spílá sám sobě, že nekoupil ty punčocháče, co mu byly nabízeny jako náhrada za šálu, neb lepší něco než omrzliny. Dostávám se do čela výpravy, přestože vůbec netuším, kam jdu. Blížíme se k cíli. Vespa nesměle naviguje kudy dál a na otázku „jak to ví“ se pochlubí, že tam bydlí.

Před ZOO přibíráme Těhotnýho_hrocha. Zjišťujeme, že ZOO za pět minut zavírá. Nepomohou historky o tom, jak je třeba vrátit vlka do klece, ani výkřiky typu: „Já jsem přijel až ze Slovenska.“ Nastává čas pro plán B, zapadnout do vyhřáté hospůdky. Opět nás zachraňuje Vespa, když udá směr. To děvče se nezdá. Volám mamce, abych si postěžovala, ale jakmile se nám začne smát, ztrácím veškeré iluze.  Do hospody nesmějí psi…vyřešeno, Hrošice to zařídila. Nedivím se, taky se jí bojím. Odtrháváme pozorovatele od televize, protože překáží ve výhledu místním štamgastům, a usedáme do spešl salonku. Objednáváme pivo a sem tam čaj. JiKo to bere vážně a chce oboje. Pivo mizí záhadným způsobem. Petr_Pan taky zmizel. S JiKem se předháníme, kdo bude dřív zpátky ze záchoda. Nechci už nic pít, ale beru si první cigaretu, kterou mi ještě Pišta nabízí. Pak už si beru sama a strašně se stydím. Když se vracím z návštěvy WC, oznamuje mi JiKo, že mi volal přítel. Bezvýsledně hledám na mobilu „Nepřijatý hovor“, načež JiKo dodává, že to vzal. Už nikdy mi nikdo nezavolá. Pišta mi s důvěrou nechává pohlídat vlka, který mě poslouchá na „sedni, lehni, zůstaň“. Uvažuju, že to přísloví by zas nemuselo bejt tak špatný. Vaginální performace Těhotnýho_hrocha se neujaly, začínáme si navzájem posuzovat spodní prádlo. Pozorovatel projevuje zájem posoudit moje prsa a s vilným úsměvem mě láká pryč. Odolávám, pozorovatel si zklamaně sedá a pořádně si přihne ze své Kofoly. Pišta mě posílá pro nové cigarety, protože ty co měl, padly. Navzájem si věštíme z občanek a jiných karet. Došlo dokonce i na LinkinGGG Park, což mě neuvěřitelně rozčiluje, ale ostatní to baví. Biju JiKa. JiKo se urazil.

Protože doba pokročila, musím domů. Pišta se nabízí, že mě někam odvezou. Na mou námitku, že bydlím až ve Vysočanech, odpovídá: „Nevadí, tak pojedem do Nuslí“. Opravdu chci do Vysočan…nakonec končím na Florenci, Pišta podlehl mému naléhání.          

1 názor

Narriel
04. 03. 2009
Dát tip
Učesat, a bude to dokonalej Šimek-Horníček styl ;)...

exorcista
15. 06. 2005
Dát tip
slovo "bravurní" nemůže obsáhnout genialitu tohoto díla. Střídání postupů v líčení děje zachovává živost a celkově je napsáno tak, že se nikdo nemůže nudit ani minutku a to dokonce ani tehdy, kdyby chtěl. navíc mi byl tenhle způsob psaní vždycky blízký :)

Azathe
05. 12. 2004
Dát tip
Jůů :o))) Je to vtipný, fakt jsem se u toho nasmála :o)) t* Mimochodem, Ty bydlíš ve Vysočanech? Bydlim kousek odtamtud (kousek mám i školu)...ten svět je ale maličká kulička, co? ;o)

sk8ergirl
05. 12. 2004
Dát tip
To bych Ti ještě doporučila přešíst si ZOO od jablkůma... a díky :-) jo, bydlím, kdeže bydlíš Ty?

Azathe
05. 12. 2004
Dát tip
Na Černym Mostě :o) Na Vysočanský ale před odjezdem do školy a při cestě ze školy nějaký čas trávím. Na podzim je tam krásná příroda.

sk8ergirl
05. 12. 2004
Dát tip
no v tom případě ještě dotaz - kde máš školu :-)?

Azathe
05. 12. 2004
Dát tip
Když jedeš normálně z Vysočanský na stanici Pod Táborem, tak tam. Administrativa EU. Co ty?

sk8ergirl
05. 12. 2004
Dát tip
Noo...v Michli, v prváku na "Střední škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha" obor Diplomatické služby...

caline
04. 12. 2004
Dát tip
Od druhého odstavce skvělé po čase mi s chutí olizuje obličej a já začínám mít strach, neboť „Jaký pán, takový pes“ :)))) t*

Sic jsem tam nebyl,ale úplně to vidím před sebou! *

sk8ergirl
30. 11. 2004
Dát tip
Andřich: jo a to to ještě nejni všechno :o)...díky

dismorphia
26. 11. 2004
Dát tip
aneb není nad radost z donucení dobrý to máte, slečno! jak pokračuje odvykačka? :))

sk8ergirl
26. 11. 2004
Dát tip
dis: špatně...ale náhodou v pondělí sem něměla ani jedno :-)...a ty další dny maximálně jedno nebo dvě, jo ale asi to bude tím, že sem nemocná doma :o)

dismorphia
26. 11. 2004
Dát tip
hm, asi jo průser budou hospody a podobný zařízení :) držím palec * anebo oba ** :) anebo všechny ****

sk8ergirl
26. 11. 2004
Dát tip
víš dis, mně stačí škola a je to v háji...ale díky... ale ty taky kouříš ne?

dismorphia
26. 11. 2004
Dát tip
a jó, škola, máš pravdu - - zrovna včera se u mě somrovalo jedna báseň - holky se učily na písemku a pořádně to s tou mojí krabkou krabičkou zamávalo :)) tím je řečeno

sk8ergirl
26. 11. 2004
Dát tip
jo, škola je svinstvo, a osobně zjišťuju, že střední je největší...kazí mě to...a já se s úspěchem nechávám :)

dismorphia
26. 11. 2004
Dát tip
to svinstvo ti podepíšu škola dělá z lidí lemry líný, totiž tak :) to jsem potřebovala ještě říct a teď jakože hezký večer, nebo už noc? si vyber a zbývající mi vrať :)

sk8ergirl
26. 11. 2004
Dát tip
Já bych to vyřešila jakože hezkej pátek :o)

sk8ergirl
25. 11. 2004
Dát tip
jan(ek): Já sem na tě člověče nějak zapomněla :-)

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
avi tomu tyranovi

Vespa
24. 11. 2004
Dát tip
Jé děvče, jak jinak než minule? Jak se nezdam? Hele a používáme stejný výrazy pro stejný věci, to neplatí!!! :o))) tip

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
No co, působíš jako nevinné, tiché děvče a najednou nás zavedeš do hospody :-) a vypadalas jiak, než na Valný hromadě :o)...mi teda přišlo

Alojs
24. 11. 2004
Dát tip
Po vytvoru Pisty se mi tohle dilko libilo nejvice. Tip je jasnej, tvuj humor se mi líbí

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Tak Pišta je geniální :-)...to nejni humor, to je realita...mám humornou realitu :o)...díky

Movsar
24. 11. 2004
Dát tip
i zvuk praskající rýže v šálku genmaichi říká víc, než tvá bezduchá slova

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Movsar: Vrať se do tanku...

Vespa
24. 11. 2004
Dát tip
Nevinné... tiché....k sakru! Já su úplně jiná! :o) A jinak, mno jo... jednou jako mrtvola, podruhý jako zombie, co na tom sejde :o)))

Movsar
24. 11. 2004
Dát tip
omlouvá tě pouze to, že jsi dítě rozumu ještě mdlého...

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
A já že jsem suchar.

Teda holka.... :)))))) Je to skutečně výborný!!!! A tys tak strašila, jak neumíš psát... :) *t P.S. Movsar je kanón, viď ? (tedy alespoň tak jsem pochopil ten tank....

(avi)

JiKo
24. 11. 2004
Dát tip
:-DDDDDDD

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Nooo.... tohle budu muset zapít kofolou a nejednou sklenicí!!! O těch ňadrech jsem ani nevěděl:)))) ...už mi ten kofein asi leze na mozek:) ....a pak zapomínám ty nejdůležitější věci..věci?:))) příště beru foťák:)

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Po nutném představení mi Petr dává své nové dílko a očekává patřičnou pochvalu. Swandrow závidí - mno nevím - jenom jsem to prolít - tváří se to jako povídka, takže ..

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Samozřejmě, že to s tou pochvalou nejni myšleno vážně, tak se nedurdi, ju :o)?

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Dneska mám suchou náladu - ale - proč to teda píšeš? :-/

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Movsar: Dítě rozumu mdlého se omlouvá, dospělý nikoli... Pišta_Hufnágl: No jo, kvůli tobě sem se snažila :o) swandrow: Jo, ale to tu nebudem šířit :) pozorovatel: No jo, musíš změnit pitivo :o))

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Všimla sem si...nebuď vztahovačnej...každej si tam něco dodal, proč bych nemohla já? Nezlob se :-)...kdo tě zná, vážně to neveme...

Péťo, co jančíš??? Sk8, swan: No tak no tak!

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
ještě žádná mě k tomu nepřinutila:))) a nepřinutí

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
soukromě + .. swan> já jen že jsem to zahlíd a nelíbilo se mi to - že se omlouvám

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Pišta> O co jde? .. :-)

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
swan> :-) + ctrlC+ctrlV - ani tak? .. :-)

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
swan> No vidíš, že to jde - super .. :-))

Péťo: No že seš takovej přecitlivělej.

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Pišta> Vedle - pošlu Ti zprávu - tady člověk aby něco řek .. :-)

:)

Péťooo.....smile... :-)) hech..... už si připadám, že nevím, co je a co není pravda... každopádně.....se divím, že se ti hafani neporvali.... :-))) úsměv.... a t

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
květinka: No já se ti ani nedivím :-)...a hafani se k sobě celkem měli, vzhledem k tomu, že jedno byl pes a druhý fena :-)

Já už se myslím nedivím ničemu.... bych chtěla vědět, jestli by mě něco eště překvapilo... :-)) hech, no tak to se nedivím, že se k sobě měli... sem si myslela, že jablkům je kluk.... no jo, tady opravdu člověk neví... :-))

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
:o)))))

no v podastate si myslim ze tohle je jedno z tech slabsich dilek cele zolo serie...par vtipku dobrych....ale...

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
malej_blázen: Já si to myslím taky :-)...leč realita nebyla vtipná :o)

no ja bych spis rekl ze na tomhle je asi tak nejvic videt jak je to psany z donuceni..kdyz pominu dilko swandrow

tak to nesouhlas... moje je nejslabší.... :-))

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
blazen: To není tím, bylo by to stejně takový, kdyby se mi do toho chtělo, neumím tyhle věci psát... květinka: Huš :o))

budiz no.....kvetinka sem jeste necetl tak se jdu mrknout treba zmenim nazor

už jdu, no, ale sem chtěla upozornit, že to máš daleko lepší... a to znamená, že jsem větší levota na psaní něčeho takového než ty.... :-)) malej, určitě změníš... :-))

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
No tak, slečno, trochu sebevědomí, nee :o)?

uz jsem to cetl...jsem zjistil tnechal jsem myslim bez reakce ale myslim ze to je tak nastejno.....takova urcita sroubovanost si myslim v tom trochu hapruje ale nevadi koneckoncu hezky den - eh vecer

sebevědomí? hech, jdu se po něm podívat... :-)) malej.... si mě zklamal teda.... :-)) i Tobě blázne...hezkej aj večer.. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru