Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdná

24. 11. 2004
0
0
2885
Autor
Ajuschka

 

Prázdno

Já už jsem prázdná, víš?

 

Ticho

Ty ani můj pláč neslysíš

 

Dotek

Už po tváři mě nehladíš,

                Už mě nelíbáš

 

Sen

Zdál ses mi snad?

A zase se mi jenom zdáš?


katy
11. 12. 2004
Dát tip
nevím, nějak mi to přijde bez pointy

Waawe
26. 11. 2004
Dát tip
jasně, něco poměrně nového - nebo spíš jsem něco podobného už dlouho neviděl... ale abych kápl božskou, tak moc neoslovilo... měj se fajn m.

tak to je jako fakt .... na klub.... ploché, bez ničeho.... slova jsou frázovitá, neoriginální, ba někdy až kýčovitá... chjo....

Ajuschka
25. 11. 2004
Dát tip
ja uz jsem asi unavena delat vubec cokoli omlouvam se ;o(

Ajuschka
25. 11. 2004
Dát tip
avi

Matyjustin
25. 11. 2004
Dát tip
ale houbeles, jen piš, moje dílko bylo do klubu taky hozený a nic si z toho nedělám, když někdo nevidí propojenost nebo neoslovuje, peč na to ;o) kdybych si myslel, ztrácíš čas, tak bych ti sem snad ani nic nepsal ;o) takže piš piš :o)

Ajuschka
25. 11. 2004
Dát tip
vlastne ani nevim zapomen

Ajuschka
25. 11. 2004
Dát tip
a rekla jsem nekdy, ze prestanu psat? :oP ale diky

Citový ekzémek. Souhlas.

Kdo? Co?

Ajuschka
25. 11. 2004
Dát tip
jeziiis ja si nic osobne neberu! jedna krapet nesmyslna omluva a co to s vami udela! ja jenom ze ses trefil. Jsem uz unavena delat cokoli, nekdy i psat a pak z toho vylezou takovyhle veci jen za to jsem se omlouvala a tim vysvetlovani ucineno za dost...

Aju, hele neber to tak, kdybys viděla moje začátky.... auuu.... by ses zasmála..... hele, ono každý se vyvíjí, neboj, bude líp, pokus omylů a defektů.... to pude, hlavně hodně číst a zkoušet, ju? :-))

Matyjustin
24. 11. 2004
Dát tip
zdá se mi to takový povrchní a nahozený, ač je to určitě hluboký téma, jakobys byla unavená o tom psát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru