Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolo casu

29. 11. 2004
0
0
3636
Autor
assage

..objímaje vše

S roztaženýma rukama

a vztyčenou hlavou

proudí do mně

vesmírná energie

Vysajou ji všichni ti

kteří ji mají po více

a těm jež schází

se nedostane

Z vyčerpání padám

a obličej se zarývá

do země

..čas mně požírá

jak dravá šelma

a ostatky rozmetá

po širém okolí

Zbylé cáry si pohrávají

na větrném pahorku

Z deště který přijde

se zrodí nový člověk

Kolo času se pootáčí

 


pacajda: Co jsi zažila? Lidi, co neumí česky, a ještě to vystavují na netu?

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Pišta: ty ses mi dneska rozhodl připravit hmyzí večer, co? Objímaje vše mi připomíná pradědečkův bleší cirkus... sakra, neříkal jsem to už? No nic, ten spodní proud latentní filosofie je přímo omračující, kdybych měl vybrat nejkrásnější z perel této lastury hlubin moudra, volil bych patrně: "kteří ji mají po více a těm jež schází se nedostane". To mě dohnalo takřka k pláči...

Bať. A když si vezmeš, že název básně zní "kol ocasu", jsme zase u Freuda.... :)

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Jak jinak, jednou u něj skončíme všichni... Mimochodem, co říkáš, při své profesi, na šelmy rozmetávající ostatky po širém okolí? Že by se mršky nudily? Nebo úplně zblbly? Nebo širé znamená něco úplně jiného než daleké, vzdálené či rozlehlé?

Nene, tos nepochopil. Šelma požírá, ale rozmetává už zase ten čas. Čert ví, co ho k tomu pudí.

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Hmm, tak ti nevím, nemám polytechnického vzdělání, jsem obětí humanistické zblblosti... ale přesto, když řeknu, že jsi blbej jak nedonošený krútí mládě, znamená to zároveň, že krůtí mládě je taky blbý, né? Příměr se tomu říká, myslím, tedy... a ten mi tady poněkud nesedí... ale to může být těma cárama, co si pohrávají na větrném pahorku... není přes ně vidět...

Blbý sice je, ale nerozmetává. Bohužel.

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Rozmetek jeden vošklivej... fůůůůj!

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip

Můžeme s tím polemizovat, můžeme s tím dokonce i nesouhlasit....

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Já vím, ztráta času... :-))

pacajda
31. 07. 2005
Dát tip
Mně se to líbí (zažila jsem to) - TIP

assage
17. 12. 2004
Dát tip
tak to je se vším,něco je dobrý a něco ne..

AAA_AAAB
08. 12. 2004
Dát tip
Něco je dobrý, ale některý obraty nic moc.

djPes
29. 11. 2004
Dát tip
čas nás požírá a my požíráme čas

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
roztaženýma. Je to dost nuda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru