Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na výsluní noci

22. 10. 2000
1
0
2481
Autor
Špuntík

Suším svou hvězdu, Co vrhá stín Na snubní prsten Co dusí mou aortu. Čechrám svědomí noci Na měsíčních drátech Co škrtí mne Na pranýři blouznění. Natírám svou auru Dechem nikotinových stromů, Co prorůstají mými plícemi Jak ostnatý drát do kůže. Válím se na loukách bláznovství S postřelenou moudrostí, A přitom krvácím její slova Jak smáčené rty vínem. Sbírám rosu odvážnosti Co třpytí se jak ostří nože, A bodá do mého sebevědomí, Co taje jak led ve skleničce. Na výsluní noci jsem tak opuštěný!
Jákob
30. 10. 2000
Dát tip
Poslechni Saxanku já jí to taky říkám :o)

zámek
24. 10. 2000
Dát tip
... héééj ... mně se to líbí !!

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
smutná noc na smutném severu... ty noční Ti nedělají dobře!:-)

Miroslawek
23. 10. 2000
Dát tip
Tohle mne tolik neoslovilo. Také mne ruší časté Co... Nebuď tak opuštěný a buď raději ošpuntěný.

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
Špunťo,chi chi čtu to jako první, takové výsady,to se mám co?:-)) A jinak... Strašně se mi líbí první dvě,Ty jsou fantastický..

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
A ještě, nekuř tolik nesluší Ti to!!!

zirafka
22. 10. 2000
Dát tip
Rozhodně jsou v tom zajímavé obraty... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru