Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po čase

26. 06. 1999
0
0
3172
Autor
rybka

Každej Tvůj pohyb připadá mi že Tě znám spoustu let a přitom jen jednu noc Každej Tvůj pohyb to není možný už jsme spolu určitě někdy spali Jistě máme přeci dvě děti...
rybka
17. 10. 1999
Dát tip
Bibšo, v té básni mě nehledej, šlo mi jen o to vyjádřit, že někdy Ti Tvůj nejbližší připadá cizí a naopak...to je všechno

Bibša
16. 10. 1999
Dát tip
Tak těma dětma jsi všechny zmátla, no ještě že vím, že je nemáš, dostává to pak trochu jiný nádech, víš že ta básnička říkala opravdu něco jiného, kdyby jsi už byla vdaná, měla děti, a cítala toto (to znovunalezení?). No neva, stejně to jednou přijde taky ... no i ta známost opravdu první noci je sama o sobě skvělej námět, že ano? Líbí.

Bibša
16. 10. 1999
Dát tip
Ještě na skok? Chápu dobře, že ty děti jsou tam jenom jako vzpomínka na něco z vašeho rozhovoru?

kačka
30. 09. 1999
Dát tip
Dvojčata - za jednu noc?

snoopy
09. 07. 1999
Dát tip
není nějak jasný, jestli je v tom naděje, nebo zklamání.. jestli prázdnota byla, nebo přijde..

Gity
28. 06. 1999
Dát tip
někdy a nebo taky nikdy..

slavek
27. 06. 1999
Dát tip
někdy po dvaceti společných letech zjistíme, že ten druhý je pro nás vlastně neznámý... Či snad už příliš známý?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru