Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Baroková (Prelúdium F#-moll)

Výběr: Elyn, Rowenna, Elyanne
30. 11. 2004
15
0
9348
Autor
aramis

po roku pokračovanie tohoto dielka

dáždniky, hustý vzduch
medzi lavicami čas
nesmie ošúchať
hlasivky varhan:
vosk steká na noty
    a prstami na zebre
sekám bolesť na poltóny
očami nahor
      kým doznejú

 

za chrbtom Bachov pohľad


Criollo
13. 02. 2005
Dát tip
krása, ráda tě čtu

DivaBara
21. 12. 2004
Dát tip
páči, veľmi, tipujem. Medzi nami: vždy keď ťa čítam (teda nie v pokeci, tam si pomerne málo poetický:-), tak ma prepadá taký závan čudovania, ako sa Ti može páčíť moj štýl vypovedania sa, keď je tak iný od tvojho......nepátram.

aramis
21. 12. 2004
Dát tip
diva: tak, tak nepatraj. som sirokopasmovy :))

katy
21. 12. 2004
Dát tip
takové pěkné tiché a černobílé... moc moc líbí, tip

brum mezi radky o performance...t*

Barman
10. 12. 2004
Dát tip
taková tajemnost. úžasný*

Barman
10. 12. 2004
Dát tip
taková tajemnost. úžasný*

Elyanne
02. 12. 2004
Dát tip

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
misty: preco tazky? a4: dakujem... aa... ale nic :)

papouch
30. 11. 2004
Dát tip
no ... mně kdyby Bach koukal přes rameno, co dělám, tak bych byl nervózní .. :)

Lotoska
30. 11. 2004
Dát tip
vosk steká na noty a prstami na zebre sekám bolesť na poltóny ...... ...hezký obrat :-) *

Print
30. 11. 2004
Dát tip
***

Elyn
30. 11. 2004
Dát tip
;) *

JazROY37
30. 11. 2004
Dát tip
Tady se mi líbilo. V poklidu jsem usedl na lavici v druhé řadě, zavřel oči a nechal po své tváři stékat tóny varhan ... krásná

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
pap: no to si pis, ze Bach je velky kritik, hlavne ked sa snazim zahrat veci tak ako ich on myslel :) ostatnym vsetkym velmi pekne dakujem za zastavenie a hodnotenie :)

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
sb: ani trosku? :) nojo... tak ked to hovoris ty, tak to asi bude tak :))

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
sb: no tak uznavam, ze asi aj trochu ano, ale ze az tak... ? :) zrejme stracam sudnost :)

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
no este horsie nez "az tak" :) dokonca "vubec" :)

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
no vidis mohla si to povedat hned na zaciatku a nemusel som to z teba tahat :) covece ked len nazov si pritiahol nejakych priaznivcov tak sa nabuduce vykaslem na obsah a budem vymyslat len dobry nazov a ten potom zverejnim, co ty na to? :))

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
no ale ved by som si mohol vymyslat rozne nazvy pre roznych ludi :) vies, niekomu by sa pacil taky nazov a niekomu zas iny... :) nojo, rad by som s tebou este diskutoval, ale povinnosti ma volaju :)

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
a mozno preto som od teba uz dlho nic necital :)) zrejme musim prekusnut averziu k nelakavym nazvom:)

Rowenna
30. 11. 2004
Dát tip
výborná juch juch to se raduji, jak mě potěšila tahle miniaturka. :-))

Elyn
30. 11. 2004
Dát tip
koncert? :) ...podpis na sponku, prosím...;)

misty
30. 11. 2004
Dát tip
ja ani neviem, asi ten pohlad ma tak tazi...

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
sleeping: to nie je o populizme... a vlastne... mas chut sa porozpravat o nazvoch diel a veciach okolo nich? :) lebo ja aj ano :)) ale asi nie sem, myslim ze by to nebolo vhodne, hm? Rowenna: velmi dakujem :) Elyn: jo koncert, ale ten bol iba pre vyvolenych :)) ich vyvolenost spocivala v tom, ze akurat v tu chvilu boli na mieste :))) Vstupne dobrovolne :)) misty: ehm... ja neviem, ale prave ten pohlad mi tam pride ako taka... "polahcujuca okolnost". A vlastne cele to dielko zachytava prave jeden zo svetlejsich okamihov mojej inak chmurnej existencie pretkanej sietou depresii, paranoi a cojaviemcoho este :) Ak ta aj to dokazalo tazit, tak je to so mnou zufale :))

misty
30. 11. 2004
Dát tip
mozno to s tebou vobec nie je zufale...momentalne som zufala ja, tym to asi bude...

aramis
30. 11. 2004
Dát tip
sleeping: jo, vyzvy prijmam... teda asi musim, ked som vyzval prvy, ze :)) a hor sa do sprav! :)) misty: ale nooo...

misty
29. 11. 2004
Dát tip
keby si pocul ten tazky vzdych potom, ako som to docitala...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru