Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco vod Šejkspíra

23. 10. 2000
5
0
5862
Autor
hermit

opilcovo štastné delirium spíš jen takový pokus o něj

Největší blaženství ti prodám hvězdnou vopilost je ti přece jedno z čeho budeš vožralej Dyť vývoj de dál a nebeský tělesa valej A budeš zpívat hold vesmírnej nekonečnosti Andělíčkům co nás hlídaj Ty se mnou musíš ZPÍVAT !! ty seš kámoš podívej se hele vole neser MI ty se mnou musíš DYŽ CHCU LÍBAT ´VĚZDY
miii
21. 06. 2004
Dát tip
:)

Elyn
28. 10. 2003
Dát tip
Já scu taky líbat ´vězdu..:)) Ale nepiju, tak se mi to asi nepovede:))

Krel
19. 09. 2003
Dát tip
:-))

Erwin2
26. 06. 2003
Dát tip
Asi jo.

rabako
25. 02. 2003
Dát tip
nelíbí, je to ujetý....

Mozart
11. 01. 2002
Dát tip
vyměň vesmírnej za vesmírný a poslední větu za..-. ty se mnou musíš když chci líbat hvězdy. je to zbytečně vynucující, to nářečí... chcu...je to jako pršet na oko , to je z brna? nebo z hodonína? ty vole, chtěl jsem napsat pěst na oko, ale přehmát jsem se a vyšlo mi pšet - trochu jsem to zpravil a vyšel z toho celkem slušnej vobrat. asi to někdy použiju.

hermit
11. 01. 2002
Dát tip
Mozart: rozumím, možná nějaké úpravičky udělám, ale ta poslední věta je tak záměrně - těžkojazyčné blábolení opilcovo...;-)

chtěj a piš!!!

hermit
30. 10. 2000
Dát tip
Sysa: Parafrázoval bych okřídlený citát z filmu Marečku, podejte mi pero: Já když piju, tak zvracím... :))

Šílená
28. 10. 2000
Dát tip
:o)!

hermit
27. 10. 2000
Dát tip
Kalinka: He. He. No, je to o mý představě chlapa vod rypadla, kterej chlastá a je poeta zároveň. Nevím, jestli to vychází z reality všedního dne na nočním staveništi po vejplatě... :-) Asi ne. Ale to nevadí.

Yeziiinka
27. 10. 2000
Dát tip
Chi! Myslím, že včera nad ránem jsem v tramvaji viděla někoho, komu by tahle básenka padla jak přišitá! :)

Sysa
27. 10. 2000
Dát tip
Úplně tě vidím,jak se potácíš nocí Hermite,potvrdil jsi mi mou theórii,že alkohol uvolňuje ty nejvolnější asociace....takže tímto ti uvolňuju Tipáča...:-))).Ale moc to s tím chlastáním nepřeháněj,abys nebyl zas až moc dobrej básník...:-)

kalinka
26. 10. 2000
Dát tip
Bambulka: :o)))))) Žeru tě!:o))) hermit: to je jako omluva, či co?!:o))) Když si tintítko, tak militantní slovama?!:o)) Fakt to zní trošku násilnicky... "musíš"...., se na mě teda nezlob. Jak říkal taťulda: ¨Nemusíš nic, akorát umřít!:o)))))

hermit
24. 10. 2000
Dát tip
...ehm...já jsem coby fyziognomický typ tintítko s brejličkama... :-))

Bambulka
24. 10. 2000
Dát tip
pak už přijde jen otázka :blít či neblít? :-))

Print
23. 10. 2000
Dát tip
Dočista opilej TIP!:-) Hermite! *!

Miroslawek
23. 10. 2000
Dát tip
Jé Vilda Čespír, jemináku, KLIP

kalinka
23. 10. 2000
Dát tip
z mýho za svý se vožer, pěj notu mojí bez odporu A jestli není ti to "košér" Pěstí líbnu tě do tumoru:o))) Taková demokratická, že?!:O)))

JiKo
23. 10. 2000
Dát tip
Taková správná drsňácká poezie chlapů vod rypadla:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru