Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančící prsty

01. 12. 2004
9
8
8783
Autor
Markel

Nikdy nepochopím, že je možné prsty u nohou někoho štípnout,polechtat ho, sebrat ze země malý předmět... - to se prostě nedá naučit!! Tak si jen tak pro sebe brblám, že jeden nejmenovaný má blíž k našim praprapředkům(nebojme se to říci naplno - k opicím!)a to mě poněkud utěšuje.

Tančící prsty

Z peřiny vykukují
tancují do rytmu
každý jeden
svou vlastní melodií
dirigent bez taktovky
řídí svůj orchestr
Kdežto ty
kupovala sis
boty pro princezny
a teď to máš!
z peřiny vykukují
také tancují do rytmu
v jedné řadě
neforemné poslušné
společná úklona
všichni se smějí...

konec představení!


8 názorů

Markel
17. 04. 2015
Dát tip

R.L. díííky moc


pupin
16. 08. 2008
Dát tip
Nejdřív jsem si představila prsty na ruce ,pak přečtla prolog - teda no jó,dyk je to jasnýýýý! A fajn nápad - koncert prstů u nohou - nějak to uchopúím pro děti ve škole(s rukama ,sámo..-dík za námět...!)

Markel
14. 01. 2007
Dát tip
brubarbucha: rády? víš, že ani nevím? Vím jen zcela jistě, že já mám děti hrozně ráda, jsou takový nevinný, plný očekávání, až jde z toho na mne strach, když si představuji, jak s nimi možná život zatočí....co je čeká. Já se moc těším, až budu někdy babičkou, jako matka jsem asi nebyla nic moc, málo času, furt jsem myslela, že musí být naklizíno, byla jsem nervní... budu si s dětma povídat, budeme modelínovat, chodit na procházky, budu si pro ně vymýšlet pohádky, budu jim vyprávět, co prováděli jejich rodičové, když byly taky malí.....moc se na to těším, ach jo, to jsem se rozpovídala, měj se krásně :-))

Markel
14. 01. 2007
Dát tip
brubarbucha: díky, že jsi tu byla, nic divného u mne, jsem taková padesátiletá dětina, nejni to jen věkem :-)), byla jsem taková vždycky, jen dneska se mi to neodpouští, jsem divná, pro některý lidi :-))

Markel
18. 02. 2005
Dát tip
Cannisha : Díky za návštěvu a téčko, potěšena

Markel: Za mír se neděkuje, za mír se bojuje!!!!!! (a Sancho přitakal...)

Markel
02. 12. 2004
Dát tip
Pišto: Boj je mi cizí, lepší už to nebude. Blaží mě však pomyšlení, že jiní jsou připraveni utkat se na život a na smrt... Přeji dobrou noc a krásné sny.

Taktéž.... P.S. Za čistý štít stojí bojovat. Vždycky.

Markel
02. 12. 2004
Dát tip
Pišto:ano, za čistý štít stojí bojovat - já mám na to lidi-vždycky. Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale je to tak. Prý působím bezbranně, no, nevím. Mohu dodat něco z vlastní zkušenosti? Tak někdy se stává, že ten boj = čím víc se hovínko maže, tím víc smrdí. Měj se fajn.

:)

Craerassy
02. 12. 2004
Dát tip
ten prolog je kouzelnej:-)))...takže nejen za dílko...tip:-)

Markel
02. 12. 2004
Dát tip
Craerassy: Díky, že jsi se u mě zastavila, i za t-potěšila jsi mě

vesuvanka
01. 12. 2004
Dát tip
Roztomilé a úsměvné... TIP

synáček
01. 12. 2004
Dát tip
:o)) T***

:) *

Proč, propána, ten polopatistický prolog??? :(

Dero
01. 12. 2004
Dát tip
:o)) Taky jsem opičák.

kassiope
01. 12. 2004
Dát tip
Milé, já to mám tak napůl, tak jsem někdy na rozpacích :o))

Jedno malé divadelní avi někomu, kdo ocení

Markel
01. 12. 2004
Dát tip
vesuvanka: tvého úsměvu si považuji, díky za T synáček: Dííííky! Andřich Nepojal: Děkuji za navštívení! Pišto: ach, jo, ten prolog jsem psala speciálně pro tebe doufajíce, že se u mne zastavíš více. Tobě se fakt člověk nezavděčí!!! :)) Dero: Jsem potěšena tvou návštěvou Kassiope: Tak to máš dobrý! :)))) Slůůůníčko: Děkuji a těším se!

Markel: Dyk to bych pak nebyl já - upřímný Pišta... :)))

Markel
01. 12. 2004
Dát tip
upřímný Pišto: souhlas, nic není tak bolestného, jako znásilňovat svůj naturel. Mír, díky. :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru