Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DIVOČINA

01. 12. 2004
4
1
3092
Autor
Sally

DIVOČINA

 

Je to místnost?

Kaluže krve.

neznámá krajina

podobná té mé.

 

V jiném životě bych

tě možná uklidila.

Ale dnes tě tady nechám

jen tak ležet...

 

A vůbec mě nezájímá,

jestli jsi vinen nebo nevinen!

 


1 názor

sedan
16. 05. 2006
Dát tip
Tak to je divočina! Nevím proč, ale dobře se mi to čte. A má to takovou nenávistnou a temnou myšlenku.

Zbora
10. 02. 2005
Dát tip
Je vcelku dobře napsaná, ale nerozumím jí.

Sally
14. 01. 2005
Dát tip
Kilgore: Úplně jednoduché - když tě poněkolikáté zlátí kluk, kterého miluješ... všem: No, já nejsem moc dobrej vysvětlovač, ale asi takhle:mlhavě vidím kluka v pokoji, je plnej nenávisti a je mi cizí a já to, co k němu cítím i k sobě(novej pocit) a tak moc ho nesnáším, že sem udělala něco, co bych v životě neudělala a nezajímá mě už vůbec NIC... Tak nevím, jestli je to už jasnější...Na tohle sem přišla až když DIVOČINA (ta, co je ve mně) odezněla. Je to dávno. Já nejdřív píšu a pak myslím... No, třeba to znamená něco jinyho, co já vlastně vím... Jinak všem moc děkuji za přečtení a názor. papa!

Sally
14. 01. 2005
Dát tip
Kilgore: Vlastně sem chtěla říct - když tě poněkolikáté kluk zmlátí... (jo, kdyby mě zlátil-nebo zlatil...) Měla sem si dát předsevzetí, že to, co napíšu, si po sobě i přečtu... Tak od zítřka! :)

Tož tak bych řekl, že jestli to mělo být takhle, nějak se nezadařilo... Snad příště.:)

ten prostredek je vyborny, lhostejnost zaroven prodchnuta nenavisti, zajimalo by me, co za tim stoji ci sedi a nebo snad lezi.. jaky vlastne pocit dozene cloveka k takovemu cinu?

Silná slova... Na začátku bych to BYCH poosunul až na začátek druhého řádku pak by se mi to asi četlo líp... Ale podobá se mi to, takž pan tip*

Flammea
09. 12. 2004
Dát tip
Jak už se ptali přede mnou - jakej význam má ta otázka?

Gonsales
09. 12. 2004
Dát tip
jednoznacne vinen;)

??? Nenacházím souvislou myšlenku, ani důvod první otázky.

Florencie
01. 12. 2004
Dát tip
Mrtvola v pokoji? Mně se to teda líbí ... Jednoduché a kruté.

Florencie
01. 12. 2004
Dát tip
Mrtvola v pokoji? Mně se to teda líbí ... Jednoduché a kruté.

Florencie
01. 12. 2004
Dát tip
No a dokonce dvakrát...hii. Pardon.

Yasmina
01. 12. 2004
Dát tip
Noo, popravdě taky nevim, co má znamenat první otázka - ani proč tam je. Když tohle přehlídnu, tak prostřední strofa je dobrá, konec mi příde zbytečně useknutej, bez nápadu. Naopak název má dobrej, přestože taky nevidim příliš souvislostí mezi ním a obsahem básně...ale to tu nehraje zas tak velkou roli (jde jen o to, že bych si pak v básni "DIVOČINA" představila něco víc - skutečnou divočinu, ale to jen subjektivní).

etna
01. 12. 2004
Dát tip
kruté a jednoduché ... zřejmě účel???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru